Tizedik fejezet

618 22 3
                                    

*so ebben a részben lesz 18+ szóval akit zavar az ugorjon majd részt vagy tekerje át^^*
Reggel hamar felkeltem mert ellenőrizni szerettem volna hogy hogy van Tom. Gyorsan ki keltem és láttam hogy még Tom alszik. Óvatosan felálltam az ágyból. Kimentem a fürdőszobába gyorsan lezuhanyoztam és fogat mostam. Hajamat csak lazán összefogtam majd kimentem öltözni. Végül egy fehér toppot vettem fel egy fekete baggy jeansel. Láttam hogy Tom még mindig alszik szóval oda mentem hozzá és elkezdtem az arcát simogatni. Már nem volt olyan meleg a bőre mint amilyen tegnap volt.
-Jó reggelt Sage-mondta Tom
-Jó reggelt Tom-mondtam
Megmértem a lázát ami szerencsére már csak hőemelkedés volt.
-Tessék ezt vedd be-nyújtottam felé egy lázcsillapítót meg egy pohár vizet
Tom engedelmesen bevette majd elment lezuhanyozni. Addig én olvastam egy kicsikét. Majd Billék át jöttek.
-Ti meddig maradtatok?-kérdeztem miközben leültem az ágyra
-Hát még szerintem egy másfél órát-mondta Gustav
-És legalább lemaradtam valami jóról?-kérdeztem mosolyogva majd Tom beült mögém
-Fuuu igen-mondta nevetve Bill
-Na miről?-kérdeztem mosolyogva
-Úristen Georg olyan részeg volt hogy olyan táncot nyomott-mondta Gustav
-Uuu Georg táncoljál már most is-mondtam nevetve
-Kuss van-mondta világ fájdalommal az arcán Georg
-Videó van?-kérdeztem Billhez fordulva
-Van-mondta Bill kuncogva
-Na mutasd-mondtam
-Nah neh Bill-mondta Georg
-De de-mondta Bill-óriási voltál-mondta és fulladozott a nevetéstől
Bill leült mellém és elővette a kameráját majd a kezembe adta a videónál. Georg nagyon ropta rajta. Hangosan el kezdtem nevetni mire Georg fel horkantott.
-Hát ez kurva nagy-mondtam nevetve
-Én mondtam-mondta Bill és leborult az ágyról
-Mit terveztek mára?-kérdeztem érdeklődően
-Hát még nem döntöttük el de szerintem város nézés és most kivételesen ma is lesz interjú-mondta Bill
-Jó nekem okés-mondtam mosolyogva
Nagyon délelőtt nem csináltunk semmit. Délben elindultunk valami kaját keresni mert már mindenki éhes volt nagyon. Nagy nehezen találtunk egy mekit mert az mindenkinek megfelelt. Gyorsan beálltunk a sorba és elvitelre kértük a kaját. Mikor kiadták visszamentünk a hotelbe hogy ott együk meg kaját nyugodtan. Nem akartuk hogy az emberek letámadjanak miközben eszünk. Nagyjából meg egy másfél óránk volt az interjúig. Lassan megebédeltünk majd készülődni kezdtünk. Lecsaptam egyből a fürdőre. Gyorsan lezuhanyoztam és a hajamat begöndörítettem. Feldobtam egy alap sminket ami csak egy szempilla spirál és egy száj fény volt. Kimentem felöltözni. Végül egy fehér bő póló mellet döntöttem és egy farmer szoknyát vettem fel hozzá. Tom épp akkor jött ki a fürdőböl majd elkapta a  derekamat.
-Csinos vagy Sage-mondta és megcsókolt
Automatikusan vissza csókoltam. Amikor már jó 2-3 perce tartott a csókunk amikor valaki dörömbölt az ajtón.
-Nyitom te meg öltözz-mondtam neki és elmentem az ajtóhoz
Kinyitottam az ajtót és a többiek voltak ott.
-Egy pillanat-mondtam-Tom még öltözik-mondtam mire Tom megjelent mellettem felöltözve
-Mehetünk akkor?-sóhajtott fel Bill
-Igen-mondtam
Bezártak a hotel szobánkat. Amikor leértünk egy fekete kocsi jött értünk ami el vitt az interjú helyszínére. Ahova vittek minket az egy fehér modern épület volt de alig lehetett látni mert már tele volt rajongókkal az előttér. A fiúk adtak pár aláírást meg csináltak pár képet aztán felmentünk abba a terembe ahol készítik az interjút. Leültünk aztán már nem sokára jött a nő aki csinálta az interjút. Leült velünk szembe és rám nézet. Na hát ennek se lesz jó vége gondoltam. Feszülten vártam hogy mit fog tőlem kérdezni nő mire meg köszörülte a torkát.
-Sage-mondta a nevemet a nő
-Igen?-kérdeztem vissza félve
-A rajongok azt susmutolják hogy együtt vagy Tommal ez így van?-kérdezte majd folytatta-és ha ez igaz mióta?
-Ez így van együtt vagyunk Tommal-mondtam
-Igen ez így van-helyeselt Tom
-Hát még friss a kapcsolat nagyon-mondtam
-Értem-mondta a nő
Az interjú végéig már én nem kelletem csak a fiúk. Igazából nem bántam hogy nem én voltam a középpontban. Figyelmesen hallgatam minden kérdésre Tom Bill Georg és Gustáv válaszait.Mikor vége lett az interjúnak ugyanaz a fekete kocsi jött értünk és vissza vitt minket a hotelbe.Felmentünk Tommal a szobánkba és elkezdtem egy kicsit pakolni. Lefeküdtem pihenni egy kicsit majd Tom is mellém feküdt és mélyen a szemembe nézett. Csillogott a szeme. Gondoltam mit sugallt és én is szerettem volna. Aprót bólintottam hogy belegyezzek. Majd Tom felém hajolt és nyengéden megcsókolt. Ő kívánt engem én meg kívántam őt. Apró puszikkal hintette be a nyakamat majd levette a pólómat.Majd a homlokomat a homlokának támasztottam és újból megcsókoltam. Majd óvatosan felhúztam a pólóját amit ő levett és ledobott a földre. Újra megcsókolt én meg a kezemet a mellkasára helyeztem. Ő miközben csókolt a kezét levezette a szoknyámhoz aminek a cipzárját egy rántással lehúzta és ki bújtatott belőle. Tom levette a nadrágját  és félre dobta a szobában. Majd újra vissza tért ajkaimhoz és lágyan megcsókolt. Végig húzta a kezét a hátamon majd kikapcsolta a melltartómat amit azon nyomban el is hajított a szoba másik felébe. Kicsit elvörösödtem. Tom bátorítoan felnézett ram és adott egy csókot. Majd levette rólam az utolsó ruhadarabot ami takart. És ő is így tett. Lassan behelyezte. Igazából eléggé fájt de Tom bátoritoan fogta kezem és és nyomott egy puszit a számára. Ebben a pillanatban a testünk összeforrt. Tudtam hogy erre vágytunk mindketten.Ezt a pillanatot amíg élek nem felejtettem el. Tom mellém feküdt az ágyba és az arcomat simogatta.Majd egy fáradt csókot adott.
-Szeretlek Sage-mondta rekedtes hangon
-Én is szeretlek Tom-mondtam csillogó szemekkel
Tom elaludt addig én gyorsan rendbe szedtem magam és összepakoltam a bőröndömet. Majd amikor felkelt Tom ő is így tett. Éjfélkor jött értünk a busz mint szokott. Tom segített levinni a böröndöm majd a többiek is bepakoltak. Fáradtan feküdt le mindenki a kanapén. 10 perc múlva már mindenki aludt.

What is Love?~Tom Kaulitz ff~Where stories live. Discover now