Nyolcadik fejezet

601 22 2
                                    

Reggel kómásan keltem Tom mellet.Szorosan mellete. A kezét a derekamon pihentette.Kibújtam a keze alól úgy hogy ne ébreszem fel. Kimentem a fürdőbe gyorsan levettem a kötést a kezemről és a lábamról és gyorsan lezuhanyoztam és bekötöttem a sebeimet kifésültem a hajamat fogat mostam. Gyorsan kisurantam és kutattam Tom bőröndjében. Végül kivettem egy Baggy jeanst meg egy zöld bő pólót és egy zöld baseball sapkát.Majd leültem olvasni.
-Jó reggelt hercegnő-mondta és lerántott egy csókra
-Jó reggelt Tom-mondtam és vissza csókoltam
-Jól állnak a ruháim-állapította meg
-Jaj köszönöm-mondtam elvörösdve
-Cuki vagy amikor elvörösödsz-mondta Tom és bele ültetett az ölébe
Válaszolni nem tudottam már mert Tom hevesen megcsókolt.Most már nyelvének szabad utat hagytam a számba.Tom keze felcsúszott a nyakamra. Én beletúrtam a hajába.Már rángatta volna le rólam Tom a pólót ha nem szólal meg valaki.
-Ti mit csináltok?-tátotta el a száját Bill
-Uh hát ma akartuk elmondani-kezdtem bele
-Együtt vagyunk-mondta Tom
-Tényleg?-kérdezte Bill-Mióta?
-Hát nem régóta-mondta Tom-De ez a lány egy kész főnyeremény
-Az biztos-mosolygott Bill-Gratulálok
-Köszönjük-mondtam mosolyogva
Amikor Bill már megtudta elkezdtek készülödni. Amíg én  vártam a fiúkra azon gondolkodtam hogy Georg hogy fogja ezt fogadni.Örülni fog vagy talán mérges lesz?Hagytam az egész témát mert Tom még adott egy sietős csókot és átmentünk Georghoz.
-Jó reggelt-mondta Georg
-Jó reggelt-mondtam és megöletem
Szóval úgy csináltuk hogy először Tommal leültettük őket majd egy aprót bólintottam
-Szóval-köszörülte meg a Tom a torkát
-Igen?-húzta fel a szemöldökét Georg
-Szóval az van hogy együtt vagyunk-fejeztem be a mondatott
-Tök jó-mondta Georg
-Köszönjük-mondtam mosolyogva
-Vigyázz a húgomra-mondta Georg
-Meglesz-mondta az aranyos mosolyával és átkarolta a derekam
Lementünk reggelizni és akkor megbeszéltük hogy elmegyünk medencézni majd várost nézni majd egy buliba is elmegyünk aztán megyünk a következő koncert helyre. Gyorsan átöltöztem úgy hogy tükörbe se néztem mert úgy is csak sírni tudnék magamtól.
-Mehetünk?-kérdezte Tom és közben végig mért
-Igen-mondtam és lesütöttem a szemem
-Ahj baba-mondta és megölelt
Majd rákulcsolta az ujjait a kezemre és úgy mentünk le a medencéhez.Tom egy percig sem mozdult mellőlem vagy a magához húzott és az állát a vállamon pihentette vagy dobált random a vízbe. Nagyon jól éreztem magam úgy hogy már ő az enyém. A többiekkel is hülyültem sokat. Majd felmentünk megszáritkozni.Mikor Bill a fürdőszobába volt Tom automatikusan felkapott.
-Folytatjuk-kérdezte Tom
-Persze-mondtam és megcsókoltam
Tom végig húzta a kezét a hátamon amitől libabőrős lettem.Majd megállapodot a keze a bikini felsőm kapcsolóján.Elkezdte kibontani a kötést rajta és amikor végzett egyszerűen elhajitotta a bikini felsőm a szoba másik felébe.Ekkor szétváltunk és rám nézett.Aprót bólintottam hogy folytassa és akkor hevesen megcsókolt újra. Majd hallottuk hogy elzárodik a csap a fürdőszobába szóval gyorsan felkaptam a felsőt ami reggel volt rajtam. Majd egy gyors szájra puszit Tomnak.
-Remélem nem csináltatok semmi rosszat-jött ki Bill és felhúzta a szemöldökét
-Nem-mondtam kuncogva
-Aha persze-mondta Bill
Gyorsan Tom is lezuhanyozott aztán én is.Majd vissza öltöztem és elmentünk ugye várost nézni. Tom vett nekem egy baseball sapkát én meg vettem egy pólót Tomnak és Tom megígérte hogy a következő koncerten ez lesz rajata. A városba végig úgy sétáltunk hogy Tom fogta a kezem.Majd beültünk egy kajáldába enni. Egy salátát ettem a többiek hamburgert.Én gyorsan meg ettem aztán néztem a többieket ahogy esznek. Tom a betette a kezét az asztal alá és a combom rá helyezte a kezét és az ebéd végéig ott pihentette a kezét. Én rátettem a kezemet a kezére. Nagyon eres volt a keze ami be vallom tetszett.Mikor végeztek a fiúk még egy kicsit nézelődtünk a városban. Még pár boltba bementünk de már nem vettünk semmit.Visszaértünk a Hotelbe majd egy kicsit társasoztunk aztán megkerestük a szórakozó helyet ahova szeretünk volna menni. Amikor beértünk egy kicsit furán nézték rám mert ugye Tom ruháiban voltam. Elmentünk az italpulthoz és kikértük az első kör felest. Közben rá gyújtottam.
-ÚRISTEN TOM KAULITZ-kiáltott egy miniszoknyás lány aztán oda szaladt hozzánk
-Szia Tom van kedved randizni?-kérdezte a lány és már kb rámászott Tomra
Tom arrébb lökte a csajt magától majd megfogta a derekam és kivette a cigit a számból majd megcsókolt.
-Oh értem-mondta a csaj és eloldalazott
Majd mikor ki jött a pia elkezdtünk inni. Meg egy 5 kört letoltunk aztán már csak sörözgettünk.
Tom egyszer csak felkapott és megint megcsókolt.
-Szeretlek Sage Listing-mondta Tom két csók között
-Én is téged Tom Kaulitz-mondtam neki és Belemosolyogtam a csókunkba
Még szórakoztunk egy kicsit aztán visszamentünk a hotelbe vissza a szobába és össze pakoltunk a cuccainkat és pont amikor leértünk akkor jött a turné busz.Bepakoltuk a cuccokat én felmentem a buszra és ledőltem a kanapéra és egyből elnyelt az álom világ.

What is Love?~Tom Kaulitz ff~Where stories live. Discover now