Elég hamar felébredtem egy ilyen három órakor. Még javában száguldott a busz az autó pályán. Úgy döntöttem hogy gyorsan fel öltözők. Előszedtem egy csillagos toppot amihez egy fekete farmer szoknyát vettem fel.Leültem az kanapéra és Tomra néztem. Tom egyenletesen szuszogott én meg elmosolyodtam. Szerencsésnek érzem magam hogy vele lehetek. Olyan szép az arca a szája az orra a kezei a vállai. Ez az ember egy két lábon járó tökéletesség. Bár nem értem mért pont engem választott mert bennem szerintem nincs semmi jó. Ezerszer szebb lányokat megkaphatna nálam. Én meg csak egy rakás szerencsétlenség vagyok tényleg nem értem Tomot. Hagytam az egészet és felnyitottam a könyvem. Olvasgattam egy órát majd megérkeztünk a szállás helyre. Lassan felcipeltük a cuccokat a szobánkba. Most mind az öten egy szobába lettünk rakva. Ledőltem az ágyamra és a plafont kezdtem el nézni. Egyszer csak éreztem hogy lecsukódik szemem. Kb délután fél egyig aludtam. Majd Tom hangját hallom magam mellet szóval felültem.
-Jó reggelt Pici-mondta Tom és megcsókolt
-Jó reggelt Tom-mosolyogtam rá
-Hogy lesz a mai nap?-kérdeztem érdeklődve
-Ma kivételesen délután lesz a koncert és utána egy dedikálás lesz ott-mondta Georg
-Oh okés rendben-mondtam meglepődve
Gondoltam jó szórakozás lesz. Hát meglepődtem de nem. Na ennyire ne szaladjunk előre. Megvártam még a fiúk átöltöztek a fellépős ruháikba. Addig én ültem az ágyamon és könyvet olvastam. Tom előbb kész lett szóval leült mellém és belehúzott az ölébe. Én csak rámosolyogtam mire ő elkezdte a számat puszilgatni. Lassan már csókolóztunk volna ha valaki nem szól bele.
-Khm..-köszörülte meg a torkát Georg-Ezt ne itt-mondta és elkezdett nevetni
Amikor ezt mondta gyorsan kimásztam Tom öléből és leültem mellé. Még egy 10 percet vártunk Billre mert sminkelt. Mikor kész lett Bill elmentünk kajálni. Megint a mekit választottuk mert az mindenkinek megfelelt. A többiek kikérték a kaját és végül én csak egy üdítőt ittam. Tom ezért furcsán nézett rám de nem nagyon érdekelt mert nem éreztem éhességet a gyomromba. Majd mikor meg ették a fiúk akkor elmentünk egy interjúra. Megint először Billt faggaták majd Tomot majd Georgot és Gustávot. Én csak álltam ott mint egy dísz. Tom végig fogta kezemet ami nagyon boldoggá tett. Majd jött az a rész ahol fotózkodni kellet. Addig én arrébb vonultam és néztem ahogy a rajongók be pózolnak Bill és Tom közé. Nem értettem hogy Georg és Gustáv közé senki nem ment oda. Mikor ennek a fotózkodásnak vége lett Georgot és Gustávot egyből szoros ölelésbe vontam. Nem értették de vissza öleltek. Majd elmentünk most egyből a koncertre. Megint nagyon ügyesek voltak a fiúk. Nagyon büszke vagyok rájuk. Majd lejöttek és elmentünk arra dedikálásra. Mikor megérkeztünk mindenki őrjöngeni kezdett. A fiúkat leültették egy asztalhoz és jöttek a rajongók. Én a távolból figyeltem hogy mi történik. Nagyon sok ember volt meg fiatal nő. Láttam hogy egy lány már fél órája áll Tom előtt. Furcsán néztem majd viccesnek tartottam hogy elhiszi hogy lehet Tomnál esélye. Fél óráig olvastam majd felnéztem a könyvemből. A lány még mindig Tom előtt áll és nevetgélnek. Úgy tűnt nekem mint ha flörtölnének. A lány körbe nézet majd egy cetlit a adott Tomnak és megsimitotta az arcát majd elment. Nagyon ideges lettem hirtelen majd elkezdtem magamat nyugtatni hogy ne menjek oda és tépjem meg a csajt. Mikor vége lett a dedikálásnak. Csöndbe visszamentünk a hotelbe. Ilyen 9 óra lehetett de én már lefekvéshez készülödtem. Billék meg már leléptek valami buliba csak Tom maradt itt aki készülődött valahova.Kérdően néztem rá majd szóvá is tettem.
-Hova mész Tom?-kérdeztem álmosan
-Csak egy haver meghívott-mondta
Gyorsan kiment az ajtón es magamra hagyott. Nagyon nem éreztem jól magam ezért lefeküdtem aludni. Forgolodtam egy fél órát aztán elnyelt az álom világ.*Tom szemszöge*
Amikor oda értünk a dedikálásra. Leültettek minket egy asztalhoz. Nagyon unom az őrjöngő embereket már de ezt próbáltam leplezni. Sage valahol a sarokban ült mert szeretett volna olvasni. Beszéltem már legalább már 50 emberrel. Majd egy miniszoknyás lány jött ide szög egyenes fekete hajjal. Felül bőr toppot viselt.
-Szia Tom-vigyorgott rám a lány
-Hello-mondtam és intettem
-A nevemet meg se kérdezed?-mondta és a haját csavargatta
-De bocsánat-mondtam-Mi a neved?-kérdeztem és rámosolyogtam
-Rachel vagyok-mondta a lány
-Örvendek Rachel-mondtam
-Nagyon jól nézel ki Tom-mondta magabiztosan
Bele megyek egy kis flörtbe viccből gondoltam magamban. Sage csak nem lesz féltékeny. Húzom az agyát a csajnak csak egy kicsit. Remélem Sagnek nem lesz baja vele.
-Te is-mértem végig a lányt
Még egy óráig beszélhetünk kb. Majd egy cetlit nyomott a kezembe amin a címe meg a száma volt.
-Gyere el ma este-mondta és megsimította az arcomat
Már nem tudtam semmit mondani mert Rachel el is ment. A hotelhez az út csöndben telet Sage nem szólt hozzám meg én se hozzá. Felmentünk a Hotelbe majd Billék leléptek valami buliba. Én elkezdtem készülődni már csak kíváncsiságból is elmegyek. Láttam hogy Sage már lefekvéshez készülődött.
-Hova mész Tom?-kérdezte Sage álmosan
-Csak egy haver meghívott-mondtam
Iszonyatosan rossz volt neki hazudni de nem akartam hogy tudja. Gyorsan elhagytam a szobát majd a hotelt és megkerestem a címet amit Rachel adott. Amikor a ház előtt voltam felhívtam és egyből ki jött.
-Gyere be Tom-mondta és megfogta kezem és bevezetett a nappaliba
A lakása egyszerű volt és letisztult. Leültünk majd egy-két óráig beszélgetünk. Majd Rachel egyre durvábban flörtölt velem és közeledett felém. Már kezdett kellemetlen lenni. Rachel belemászott az ölembe és a felsőjét levette
-Figyelj Rachel-mondtam sóhajtva-Ez már sok
-Miért Tomi bebi?-kérdezte
-Mert én csak viccből mentem ebbe bele-mondtam és kiraktam az ölemből
-De Tom egy éjszakáról Sage nem fog tudni-próbálokozott
-Te tudsz Sageről és úgy is rám mászol?-kérdeztem gúnyos mosollyal
-Nyilván tudok és igen akarlak-mondta idegesen
-Ebből most lett elég-mondtam és az ajtóhoz mentem
Rachel erőszakosan próbált lerántani és megcsókolni. Finoman eltaszítottam magamtól és kimentem a házból. Basszameg ebbe nem szabadott volna bele mennem. Most Saget is elveszíthetem. Vissza értem a hotelbe gyorsan levettem a cipőm és halkan megnéztem hogy Sage alszik e. Láttam hogy mélyen aludt szóval elmentem gyorsan lezuhanyoztam majd befeküdtem mellé az ágyba. Még egy ideig néztem ahogy békésen szuszog. És megállapítottam hogy milyen szép is. Majd lekapcsoltam az éjjeli lámpát és én is elaludtam.
YOU ARE READING
What is Love?~Tom Kaulitz ff~
Teen FictionNem hittem volna hogy beleszeretek a bátyám idegesítő haverjába