Ilyen éjfél körül kelhetem fel a kanapén. Zögykölödött már a busz az autópályán.Azt se tudom hogy hova megyünk egyáltalán.Nagyot ásitottam és megnéztem mennyi az idő. Fél egyet mutatót az óra. Felültem és nyújtozkodtam egyet. Legnagyobb meglepetésemre Tom ült melletem és a lábam az ölében volt.
-Jaj bocsánat-mondtam és kikaptam a lábam az öléböl
-Semmiség-mondta és vissza húzta a lábaimat az ölébe
-Egyébként hova megyünk?-kédeztem
-Hát szerintem most előszőr Lengyelországba-mondta Tom miközben a nadrágom szárával szórakozott
-Okés-mondtam és rámosolyogtam
-Egyéként Sage nagyon tetszik a Septumod-mondta és közelebb hajolt hozzám és nyomott egy puszit az orromra
Aztán bejöttek a többiek is szóval kivettem Tom öléböl a lábam.Beszélgettünk egy kicsit majd megálltunk egy benzinkútnál ahol vettünk kólát gyümölcsöt chipset.Aztán visszamentünk a turné buszra.
-Kéne csinálni pár képet-mondta Bill
-Uuuu igen-egyeztem bele majd elvettem Billtől a kamerát.
Magunk felé forditottam a kamerát majd belemosolyogtam.A többiek is így tettek.Mikor már csináltam 10 képet lengedtem a kamerát és visszadt Billnek.
-Ennyi elég lesz?-kérdeztem
-Igen csodás-tapsikolt Bill
-Akartok filmet nézni?-nyitotta fel a laptopját Georg
-Persze-mondtam mosolyogva és hátradőltem
-Okés milyen filmet nézzünk?-kérdezte Georg
-Horrort-vágtam rá egyből
Erre Georg bekapcsolt valami horrort.Tom melletem ült és hátra dőlt ő is. A karját a vállamon pihentette és szorosan maga mellé húzott.Másik kezét a combomon pihentette.Éreztem minden egyes lélegzet vételét. Hullámzott a mellkasom ahogy hozzám ért.Éreztem az illatát.Azt akartam hogy ez a pillanat soha ne érjen véget.Éreztem hogy Tom már egyeletesen szuszog szóval én is lecsuktam a szemem.Bajlodtam az elalvással.De végül csak álom jött a szememre.Reggel arra ébredtem hogy megérkeztünk a hotelbe ilyen 4 órakor.Ásitva kezdtünk el ki cuccolni a buszból a szobákba. Én Georgal és Gustával kerültem egy szobába.Elkezdtünk kipakolni a szobába pár cuccot.Átöltöztem pizsomába és bedőltem az ágyba.
Délben keltett fel Georg hogy mennünk kel majd egy óra múlva le valami interjúra.Elmentem a fürdőbe gyorsan lezuhanyoztam.Egy alap sminket is feldobtam.Hajamat csak hagytam ahogy volt csak kifésültem.Ruhának egy szűk fekete rövid csipkés hosszujjút vettem fel és egy baggy jeanst.Kimentem a fürdöből majd még pakolgattam egy kicsit a szobában.Egy 15 perc múlva átmentünk Billék szobájába mert onnan mentünk az interjúra. Megindultunk az interjúhoz.Egy kicsit féltem de úgy se nekem kell majd beszélni úgyhogy nem kéne annyira félnem.Mikor leértünk egy autó várt ránk aki elvitt a helyre ahol az interjú lesz meg a fiúk gyakorolhattak is ott az estére.Az út csendesen telt senki nem szólt senkihez.Kiszálitottak az autóból és már láttam hogy kibaszott nagy tömeg van.Mindenki őrjöngeni kezdett amikor meglátta őket.Kissé ideges voltam mert mindenki minket nézet.Nem szeretem a sok embert magam körül.Na mindegy.Beálltunk egy fél körbe az épületben és beállt közénk egy nő.Billt kezdte először nyagattani.Majd áttért a többiekre. Szerencsére engem kihagyott a nőci.Szóval az interjú végéig csöndben álltam melletük.Majd a nőci elment és a fiúk elkezdtek gyakorolni. Én egy hangszórón ültem és figyeltem a történéseket. Nagyon jó érzés volt őket hallgatni nézni hogy milyen élvezettel csinálják ezt.Akaratlanul is elmosolyodtam. Meg figyeltem őket egy két óráig majd el mentünk kajálni meg rápihenni az estére láttam a fiúkon hogy nagyon izgulnak.
Este felvették amit a koncertre gondoltak felvenni. Bill megcsinálta a sminkjét a többiek addig készülődtek.Majd mikor kész lettek lőttem róluk pár képet és indultunk a koncert helyszínére.Bementünk a backsteghaz ahol a stáb letámadta a fiúkat oda adták a nekik a hangszereket és készítettek fel őket a koncertre.Mikor kiléptek a színpadra nagy sikitást hallotam. A kedvenc zenémmel kezdték a Durch den Monsunnal.Elvörösödtem hogy miattam csináták ezt.Még lejátszottak egy csomó számot és vége lett a koncertnek.Izzadtam jöttek le.
-Ügyesek vagytok-mondtam és a nyakukba ugrottam
-Köszönjük Sage-mondták
-Büszke vagyok rátok-mondtam és puszilgattam Georg fejét
-Na most menjünk bulizni-mondta Bill
Felmentek a fiúk a hotelbe átöltözni. Én addig lent vártam a hotel előtt. Mikor lejöttek elindultunk a buliba.Egész tömött volt a szórakózóhely szóval próbálunk együtt maradni.Majd a fiúk elmentem italozni.Nekem is lecsúszott pár feles meg sör.Én már egy kicsit részeg voltam szóval nem ittam többet de Tom Bill Georg és Gustav nem állt még meg szóval ők ittak tovább. Mosdóból jöttem vissza amikor Tom megtalált.
-Szia-mondta kicsit részegen
-Szia Tom-mondtam fél mosolyal
-Lehet egy kérdésem?-mondta Tom
-Igen?-mondtam félve
-Te már csókóltál meg olyat akinek száj piercingje van?-kérdezte és közelebb lépett hozzám
-Nem-mondtam és én is tettem egy lépést felé
Tom levette a basball sapkáját és a fejemre tette. Majd elkapta a derekam és megcsókólt.Hevesen csókolt de ajka puha volt.Lecsúsztatta a kezét a fenekemre és felkapott.
-Menjünk a hotelbe-mondta
Nem válaszoltam csak elmentünk a hotelhez. Bementünk a hotelbe és a falnak nyomott a szobám előtt és újból megcsókólt.
Mikor elváltunk csak annyit mondtam
-Jó éjt Tom -mondtam
-Jó éjt hercegnőm-mondta és megcsókolt utonjára
Majd bementem a szobámba és lefeküdtem aludni és hamar elnyelt az álom világ az alkohol miatt.
YOU ARE READING
What is Love?~Tom Kaulitz ff~
Teen FictionNem hittem volna hogy beleszeretek a bátyám idegesítő haverjába