*4 évvel később*
2010.02.28.
*Sage szemszöge*
Reggel álmosan ültem fel az ágyban. Az órára pillantottam ami fél nyolcat mutatott. Lassan vissz dőltem az ágyba és lecsuktam a szememet. Tom elkezdett mellettem forgolódni. Ki nyitottam újra a szeme és Tom felé fordultam. Mélyen a szemébe néztem majd elmosolyodtam. Tom szintén elmoslyodott és megsimitotta az arcomat.
-Jó reggelt-mondtam neki ásítva
-Jó reggelt Sage-mondta Tom
Felültem az ágyban újra és Tomra pillantottam. A haja már fekete fonott volt.
-Mit csináljunk ma?-kérdeztem Tomot
-Mit szólnál mondjuk hogy ha elvinnélek vacsorázni?-kérdezte Tom
-Örülnék neki-mondtam és rá vigyorogtam
Fel ültem az ágyban és az éjjeli szekrényemre pillantottam ahol a cigarettás dobozom szokott lenni. Megfogtam a dobozt majd világ fájdalommal a fejemen nyugtáztam hogy nem volt a dobozban egy szál.
-Tom?-kérdeztem és ránéztem
-Igen?-kérdezet Tom vissza
-Van cigid?-kérdeztem nyafogos hangon
-Van tessék-mondta és hozzám dobta a dobozt
-Kösz-mondtam és kivettem egy szálat amit az ajkaim közé szorítottam majd visszadobtam a dobozt Tomnak
Felálltam és kisétáltam az erkélyre ahova Tom követett.
-Van tűzed?-kérdeztem és kérdően rá néztem
-Van-mondta és közelebb lépett hozzám
Elővette az öngyújtóját és meg gyújtotta a cigarettám.
-Köszönöm-mondtam és egy mélyet szívtam belőle
-Nincs mit-mondta Tom és meg gyújtotta a saját cigarettáját
Majd megállt melletem és a derekamat átkarolta aztán rám nézett. Felnéztem rá mivel ő sokkal magasabb volt mint én. Kivette a cigarettát a számból majd elnyomta a hamutartóba a csikket.
-Hé abba még lett volna pár slukk-mondtam szomorú arccal
-shhhhh-mondta és az ujját a számra helyezte
Még mindig el tud piritani ennyi év után. Ránéztem rákvörös fejjel. Tom rám pillanatot és elnevette magát. Komolyan a szemembe nézet majd megfogta a nyakam és megcsókolt. Automatikusan vissza csókoltam közben lábujjhegyre álltam és a kezeimet a vállára tettem. Tom belemosolygott a csókunkba aztán a kezét a derekamara csúsztatta. Majd megint megcsókolt és az egyik kezével beletúrt hosszú piros hajamba.Hirtelen a combomnál fogva felemelt én meg a dereka köre tekertem lábaimat. Tom besétált velem a hálószobába és finoman letetett az ágyra. Rám mosolygott és lerántotta rólam a felsőmet. Tom a nyakamat kezdte el puszilgatni elég erősen ezért foltokat hagyott rajtam. Mire észbe kaptam hogy ma lenne egy állás interjúm.
-Tom basszus ma lenne az állás interjúm-mondtam neki-El fogok késni
-Megyek le csinálok reggelit-mondta Tom és feltápaszkodot majd kiment a szobából
Egyedül maradtam a gondolataimmal majd a szekrényemhez mentem. Elővettem egy farmerszoknyát és egy bő pólót és gyorsan magamra öltöttem. Leszaladtam a konyhába ahol Tom volt és hátulról átöleltem.
-Kész a reggeli-mondta Tom mikor felültem a konyhapultra
-Mi a reggeli?-kérdeztem mosolyogva
-Palacsinta a kedvenced-mondta Tom és rám mosolygott
Azóta leküzdöttem az evészavarom kemény 4 évbe telt. Azóta mindent megeszek és szerencsére híztam is. 36kgrol felmentem 56ra ami egész jónak számait. Tom nagyon sokat segített és támogatott ami alatt el értem ide és nagyon hálás vagyok neki. Mindig itt volt nekem és fogta a kezem amíg én padlón voltam. A 4 év alatt sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb ember lettem és Tom még mindig itt van melletem. Mindenél jobban szeretem Tomot és ezt ő is tudja szerintem.
Közben elkezdtem enni a palacsintát és Tomra mosolyogtam. Tom oda állt a két lábam köze és nézett miközben ettem. Mikor végeztem az evéssel Tom kivette a kezemből a tányéromat és betette a mosogatóba.
-Sok sikert Sage-mondta és adott egy sietős szájra puszit és az előszoba felé noszogatott
-Köszönöm-mondtam majd felvettem a conversemet és adtam Tomnak egy hosszú csókot
Kiléptem az ajtón majd elkezdtem sétálni az állás interjú helyéhez. Elvileg valami irodai állás lesz szóval nem annyira izgi de valami pénz jó lenne igazából csak azért jelnetkeztem erre a munkára mert jól fizet és megvan hozzá a tudásom. Miközben ezen gondolkodtam elértem a helyszínre. Egy kedves nő fogadott az előtérben akinek elmondtam a nevem és hogy miért jöttem. A nő leültetett mert még csúszásba voltak mert ugye többen is jelentkeztek az állásra. Levágodtam egy székre és felhívtam Tomot mert nagyon izgultam.
-Igen baba?-szólt bele Tom a telefonba
-Nagyon izgulok-hadartam a telefonba
-Nyugi Sage ügyes leszek-mondta Tom és a hangjából ítélve mosolyogott
-Ahj és ha elrontom?-kérdeztem nyafogos hangon
-Olyan nincsen Sage nem fogod elrontani mert nagyon okos vagy-mondta Tom nyugodt hangon
-Ha te mondod-mondtam mosolyogva-Na hívnak mennem kell
-Okés ügyesen Sage-mondta majd lerakta a telefont
Gyorsan vége lett az állás interjúval mert szót értettünk a nővel és meg is kaptam a melót. Boldogan ugráltam ki az épületből és Tom elém jött kocsival. Beszálltam a kocsiba majd Tom egyből megindult és kezét a combomra helyezte.
-Na hogy sikerült?-kérdezte Tom és közben az utat figyelte
-Megkaptam a melót-mondtam mosolyogva
-Mondtam-mondta Tom és a simogatni kezdte a combom
Én csak mosolyogtam majd az út csendesen telt amíg Tom haza vezetett. Leparkolt és ki segített az autóból majd bementünk a házba és le dobáltam a cuccaim és egyből levágodtam a kanapéra.
-Nézünk valamit?-kérdezte Tom
-Aha-mondtam mosolyogva és fejemet az ölébe hajtottam
-Mit nézzünk?-kérdezte és rám nézett
-Passz-mondtam ásítva-Előbb menjünk ki cigizni
-Mintha a gondolataimat olvasnád-mondta Tom és felállt
-Tom-néztem rá
-Igen?-nézett rám miközben kivett egy cigarettát és a szájába vette
-Még mindig nincs cigim szóval kaphatok?-néztem rá
-Persze-mondtam majd adott egy szálat
-Köszönöm-mondtam majd követtem Tomot a teraszra
A farmerszoknyám zsebéből előszedtem a gyújtom és meggyújtottam a cigarettám. Nagyot szívtam belőle majd kieresztettem a füstöt. Mikor végeztünk a cigizésel elnyomtuk a cigit és bementünk.
-Na akkor mit nézünk?-kérdezte Tom és a fejemet simogatta
-Válassz te-mondtam neki mosolyogva
-Okés-mondta Tom és bekapcsolt valami vígjátékot
A felénél elaludtam mert nem tartottam olyan viccesnek a filmet. A végénél Tom keltett mert mocorogni kezdett.
-Jól aludtál Sage-kérdezte nevetve
-Igen-mondtam mosolyogva
-Na menj készülődni mert lassan indulunk vacsorázni-mondta
-Okés-mondtam és felmentem az emeletre a fürdőszobába
Levetköztem és beálltam a a zuhany alá és megindítottam a meleg vizet magamra. Hajat is mostam majd kiszálltam a zuhany alól. Gyorsan megtörölköztem és piros hajamat megszárítottam és kivasaltam. Kimentem a szekrényhez és válogatni kezdtem a ruháim között. Végül egy fehér csipkés toppot vetem fel fekete baggy jeansel. Kisétáltam a nappaliba és láttam hogy Tom nem készült el szóval le ültem a kanapéra és olvasni kezdtem. Egy 20 perc múlva Tom is elkészült majd lejött az emeletről.
-Mehetünk?-kérdezte Tom és megfogta a kezem
-Igen-mondtam mosolyogva és megpusziltam az arcát
Be ültem az anyós ülésre Tom meg a Volán mögé és beindította az autót majd elkezdett vezetni.
-Hova megyünk?-kérdeztem érdeklődve
-Titok-mondta Tom mosolyogva
Kineztem az ablakon majd 10 perc múlva meg érkeztünk ahoz az étteremhez amibe jártunk a sokat a szülőkkel is meg csak 5en.
Mosolyogva léptünk be az ajtón majd leültünk egy asztalhoz. Elég sokat beszéltünk majd egy 30 perc múlva hoztak egy menüt amiről választhatunk. Tom és én gyorsan kirendeltük a gyerekkori kedvencünket . Amíg vártunk az ételre minden féle téma szoba jött majd 30 perc múlva ki hozták az ételt majd megettük. Mikor Tom kirendelte a desszertet meg köszörülte a torkát.
-Na szóval-mondta és komolyan rámnézett
-Igen-néztem rá kérdően
-Szóval-mondta Tom újra
-Mond-néztem rá kérdően
-Nem tudsz velem jönni a toura-mondta szomorú arccal
-Oh-csak ennyit nyögtem ki
-Nagyin sajnálom Sage de a menedzserünk képtelen volt elfogadni h jönni szeretnél- mondta szomorkás arccal
-Megértem akkor addig dolgozni fogok-mondtam majd meg töröltem az arcom
A vacsora többi része csöndesen telet majd haza mentünk és bedőltem az ágyba ruhástul. Annyira emlékszem hogy Tom megfogta a derekam és magához húzott majd elaludtam.
YOU ARE READING
What is Love?~Tom Kaulitz ff~
Teen FictionNem hittem volna hogy beleszeretek a bátyám idegesítő haverjába