Reggel kipattant a szemem mert hangzavara keltem.
-Úristen hány óra van?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel
-12 óra-mondta Georg és láttam hogy a gitárját a kézben tartja
-Tényleg?- kérdeztem majd rápilantottam az órára ami negyed egyet mutatott
-Basszus-ugrottam ki az ágyból
Elmentem gyorsan lezuhanyozni fogat mostam hajamat csak ki engedve hagytam.Felvettem egy bő nadrágot és egy fehér bő pólót majd lementem a nappaliba.
-Sage-mondta a nevem Bill
-Igen Bill?-kérdeztem vissza
-Ma el kéne mennünk egy interjúra-mondta Bill
-Szeretnél velünk jönni?-vágott a szavába Tom
-Hát...csak akkor ha nem zavarok-mondtam halkan
-Persze hogy nem zavarsz-vágta rá Georg
Egy kicsit videojátékoztak még egy kicsit majd egy fekete autó jött értünk.Beszáltunk majd egy fél órás út után ott is voltunk.Az épület előtt már nagy tömeg volt.Amikor begurult a kocsi az épület elé a tini lányok sikító frászt kaptak.Rögtön megfájdult a fejem.Mikora beértünk az épületben csend és nyugalom volt.Beszálltunk a liftbe az felvitt a 10. Emeletre.Kicsit izgultam.Najó nem kicsit hanem nagyon izgultam.Mire felértünk az egész kezem tocsogott az izadságtól.Beértünk és ott leültettek minket egy kanapéra.Egy csomó kamera vett körül minket.Kezdtem mégjobban ideges lenni.Georg biztatóan megszorította a kezem.Egy két perc után bejött az aki majd a kérdéseket fogja feltenni az interjú alatt.A pólómat kezdtem el babrálni hogy levezetsem a feszültséget.És akkor már csapó is volt.
-Bill-mondta a nő-Honnan jött a Schrei név a tournak?-fejezte be a kérdését a nő
-Igazából ez onnan jött hogy így érzem magam a színpadon amikor fellépek-mondta Bill és a mikrofon zsinórját tekergette
-Értem-folytatta a nő-Hogy érzitek magatok a közelgő tour miatt?-kérdezte a nő
-Hát-köszörülte meg a torkát Bill-Elég izgatottak vagyunk-nevetett fel Bill-főleg hogy csatlakozott hozzánk plusz egy fő-mondta Bill mosolyogva
-Tényleg-nézett rám a nő-Te hogy kerültél a képbe? Talán együtt vagy valamelyik banda taggal?-kérdezte a nő
Itt olyan ideges lettem hogy levegőt se kaptam.
-Nem-vettem egy mély levegőt-Nem vagyok együtt senkivel-mondtam
-Akkor miért vagy itt?-nézett rám értetlenül a nő
-A húgom-szólalt meg Georg-Sage a húgom-mondta egy mosolyal az arcán
-Áhhh értem-mondta a nő és egy mosolyot erőltetett az arcára
Még a nő feltett néhány felszínes kérdést aztán vége lett az interjúnak.Mikor kiléptünk és be ültünk az autóba én törtem meg a csendet.
-Figyeljetek-sóhajtottam fel-Nagyon kívül állónak tűnök szóval nem kéne magatokkal vinnetek a toura-mondtam
-Sage-mondta Bill-Szó sem lehet arról hogy nem viszünk téged magunkkal-mondta Bill -ugye fiúk?
-Egyértelmű-mondta Tom
-Ez így igaz-mondta Gustav
-Hugi ez természetes hogy viszünk magunkkal-mondta Georg és megszorította a kezem
Az út többi része csendesen telt.Majd Billék házához értünk.Bementünk majd mindenki a kanapéra roskadt.
-Bill-mondtam
-Hmm Sage?-kérdezte Bill
-Mikor is indulunk a toura?-kérdeztem
-Holnap este-mondta
Akkor még holnap lesz időm összepakolni gondoltam magamban.Elkezdtem összeszedni a gondolataimat hogy mit kéne pakolni össze.Annyira jutottam hogy biztos nagyon sok ruha fog kelleni de majd rákérdezek a Georgnál hogy mennyit vissz.Elökaptam a könyvemet mert hirtelen olvasni támadt kedvem addig a fiúk a kertben csináltak valamit.Másfél órát olvashattam amikor bejöttek a fiúk.
-Sage-mondta Tom
-Igen?-kérdeztem miközben becsuktam a könyvem
-Meghallgatod ahogy zenélünk?-kérdezte Tom
-Persze-mosolyogtam rá
Kimentünk a garázsba leültem egy hangszóróra.
Mikor be dugták az összes hangszert a Schrei című számmal kezdtek.Igazából nagyon tetszett nekem ez a zene mert igazán illet a stilusomhoz.Majd egy lassabb számra váltottak aminek a címe Durch den Monsun.Miközben hallgattam rátévedt a szemem a Tomra aki már engem nézett.Belenéztem gyönyörű barna szemeibe.Csillogtak a szemei miközben enegem nézet és játszott. Talán kicsit tetszik nekem.Vagy talán nagyon.Vagy talán egy kicsit beleszerettem. Vagy talán nagyon.Ezen gondolkodtam miközben ők már elkezdték a hangszerek kihúzogatását.Bementünk majd egy kicsit videójátékoztunk aztán vacsoráztunk.Én banán karikákat ettem szőlővel a fiúk pedig rendeltek valamit a mekiből.Mikor befejeztük akkor leültünk társasozni és Gustav nyert. Egész jó volt a monopoly amit játszottunk.Majd Tom javasolta hogy üljünk le filmet nézni.Valami vígjátékot tett be amin a fiúk egész végig nevetek. Tom sokat spoilerezett mert ő ezt már sokszor látta elvileg de minden egyes alkalommal amikor látta ugyan úgy szórakozott mintha először látta volna.Aztán vége lett a filmnek és már teljesen besötétedett. Azt javasoltam hogy menjünk ki csillagokat nézni.Az ötlet mindenkinek tetszett. Bill felment pokrócért.Mikor Bill lejött kimentünk a ház elé és leültünk a verandára. Tom mellém ült és kettönkre terített egy pokrócot és szorosan maga mellé vont. Rá hajtottam a fejemet a vállára és elkezdtem neki mutogatni meg meg magyarázni hogy melyik csillag merre van.Tom figyelmesen figyelte a mondandomat majd egy puszit nyomott az arcomra.Amikor hideg lett már nagyon bementünk a házba és megágyaztunk a kanapén. Gyorsan felmentem az emeletre fogat mostam és zuhanyoztam és kibontottam a hajam.Aztán lerohantam és láttam hogy mindenki fekszik lábujjhegyen odamentem a kanapé másik oldalára és lefeküdtem.
-Jóéjt Sage-mormolta Tom halkan
-Jóéjt Tom-mondtam és Belemosolyogtam a sötétbe
Majd lecsuktam a szemem és rögtön mély álomba merültem.
YOU ARE READING
What is Love?~Tom Kaulitz ff~
Teen FictionNem hittem volna hogy beleszeretek a bátyám idegesítő haverjába