Selammm açıkçası uzun zamandır bu hikayeyi yazmak istiyordum ama yeni cesaret edebildim bu bölümü bir nevi tanıtım yapacağım ve Y/N yazmak istemediğim için karaktere Rika Baji adını verdim (Baji soyadı mı yoksa Keisuke mi emin değilim ama neyseğ). Açıkçası smut yazmayı düşünmüyorum ama istek olursa deneyebilirim.Alternatif olsun diye buraya bir görünüş birakacağım.
Ad:Rika Baji
Yaş:17
(Sanzu 24 yaşında bu arada)
Ülke:Annesi:🇯🇵 Babası:🇰🇷
MBTI:INTP
Okuduğu Okul: Tokyo lisesi 3.sınıf( lise adını salladım çaktırmayın jdjejejd)
Aile:Çocuklarından birini kaybettikten sonra babanın memleketine taşındılar size ne kadar ısrar ettilerse onlarla gitmedin.
Şimdi bu kadar bilginin yeterli olduğunu düşünüyorum zaten bilgi ekledikçe sanki sizi kısıtlıyormuş gibi hissettim o yüzden biraz geçmişimize değinelim.
-Abinle birlikte Mikey'in çetesine katıldın.
-Mitsuya'nın bölüğünde yardımcı liderdin iyi dövüşüyordun ve korkusuzdun insanlar senin hakkında konuşuyor ve seni övüyordu.
-Sanzu ile aranız biraz garipti arada konuşurdunuz ama konuşmaya başladıktan sonra konuşacak konu bulamadığınız için ikinizde susardınız yine de onu hep etrafında görürdün.
-Bir dövüşte aldığınız darbe yüzünden hafızanızda bazı eksiklikler vardı.
-Abinizle aranız hep iyiydi dolayısıyla Chifuyu ilede.
-Abiniz öldükten sonra çete ve çetedeki insanlar size onu hatırlattığı için çeteden ayrıldınız ve neredeyse herkesle ilişkinizi bitirdiniz.
-Abinizin ölümüyle sağlık sorunlarınız başlamıştı tedavi görüyordunuz ve yaşadığınız şok yüzünden insanlarla ilişki kurmakta zorlanıyordunuz.
-Tek bir arkadaşınız vardı o yüzden boş vakitlerinizin çoğunu o boşsa onunla takılarak ya da kafanızı dağıtmak için ders çalışarak geçiriyordunuz veya abinizin mezarına giderek.
-Ailenizin eski evinde kalıyordunuz ve yine kafa dağıtmak için bir kütüphanede çalışıyordunuz.
-Küçükken abinizle buz patenine giderdiniz ve siz bunu artık bir hobi haline getirmiştiniz kaymak kafanızın dağılmasını sağlıyordu bu yüzden neredeyse her gün bir ya da iki saat kaymaya gidiyordunuz artık resmen milli artistik buz pateni sporcuları kadar iyiydiniz.
Bu kadar bilgi yeter şimdi kaldığımız evin ve en yakın arkadaşımızın fotoğrafını koyacağım bölümün sonuna bu karakterin vibe'ını wldığım fotoğraflarda koyarım.
Evimiz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Ocean♠️
General FictionSanzu Haruchiyo x Y/N Baji'nin kız kardeşisiniz ve Sanzu'yla çocukluk arkadaşısınız çocukluğunuzdan beri size aşıktı ama abiniz öldükten sonra çete ile tüm bağınızı kopardığınız için o zamanki haliyle sizi bulamadı Bonten'e geçer geçmez ilk işi sizi...