Ruhun izlerini taşıyan sadece beden midir?

238 12 6
                                    

Biraz motive olmam lazım ya neyse yazıcaz bir şeyler fikirleriniz varsa belirtmeyi unutmayın lütfen SEVİLİYORSUNUZ<333

Çiçekleri alıp içeri girdim yollayan her kimse bahçeyi söküp göndermişti sanki çiçekleri koyacak bir vazo çıkardım ve çiçekleri yerleştirdikten sonra buz patenine gitmek için hazırlanmak üzere odama çıktım tabi ondan önce mezarlığa gidecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçekleri alıp içeri girdim yollayan her kimse bahçeyi söküp göndermişti sanki çiçekleri koyacak bir vazo çıkardım ve çiçekleri yerleştirdikten sonra buz patenine gitmek için hazırlanmak üzere odama çıktım tabi ondan önce mezarlığa gidecektim...

Kombinimiz:

Evden çıktım ve kapıyı kilitleyip yola çıktım hava güzeldi bu yüzden yürümeyi tercih ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıktım ve kapıyı kilitleyip yola çıktım hava güzeldi bu yüzden yürümeyi tercih ettim.Yürürken bir yandan da müzik dinliyordum.Telofonuma gelen bildirim sesiyle.Telefonumu çantamdan çıkarıp gelen bildirime baktım.Buz pistinin sahibi bir mesaj yollamıştı.
TAKADA BUZ PİSTİ
-Bu gün özel bir gösterim talebi aldık lütfen herkes gösterim öncesi antrenman için saat 13.00'da pistte olsun herhangi bir mazeretle gelmeyen olursa üyeliği iptal edilecektir.
Saate baktığımda henüz 10.00 olduğunu gördüm bu da piste gitmeden önce biraz daha vaktim olduğu anlamına geliyordu.Acıktığımı farkedip yol üzerinde bir markete uğradım kendime bir paket rağmen aldım ve orada oturup yemeye başladım.Garip bir şekilde marketteki herkes sesizliğe gömülmüştü ve çalışanlar boncuk boncuk terlemeye başlamıştı ramenimi bitirdikten sonra bir kutu daha alıp kasaya gittim.Kasiyerin elleri titriyordu.
-İyi misiniz?(R)
-Oh evet evet iyiyim galiba yaz diye klimayı fazla çalıştırdık.
Adamın yüzündeki ter damlaları tersini söylesede kurcalamamaya karar verip gülümsedim ve parayı ödeyip marketten çıktım.Ben çıktıkten hemen sonra bir adam daha dışarı çıkmıştı ve çalışanların neden o durumda olduğunu o an anladım.Adam yanımdan geçerken kıpırdayamadım bile bu nasıl bir auraydı sanki kanıma sızmış ve vücudumu ele geçirmişti.Adam önümde duran arabaya binip yola çıktığında derin bir nefes aldım ve yoluma devam ettim.Yol boyunca o adamı aklımdan çıkaramamıştım masmavi gözleri vardı ve yeşile çalıyordu şapkasının altından gördüğüm kadarıyla pembe saçları vardı.Sonunda derin bir nefes aldım ve kafamı toplamaya çalıştım mezarlığın girişini görmemle zihninin dağılması bir oldu.Gözlerim yavaşça ıslanırken mezarlıktan içeri girdim taş yolda biraz yürüdükten sonra gelmiştim karşısındaydım yere eğildim ve diz çöküp çantamdan yanımda getirdiğim tütsüyü çıkartıp yaktıp tütsüyü iki elimin arasına alıp dua etmeye başladım.Tütsünün dumanı havaya karışırken gözyaşlarım yeri boyluyordu.Tütsü bittikten sonra çantamı açtım ve içinden aldığım ramen ile termosumu çıkardım rameni taşın üzerine koyarak sıcak suyla hazırladım.
-İşte abi en sevdiğinden aldım.Hani şu küçükken sen evde olmadığın zamanlarda senin payının yarısını yediğim ama bana kızmadığından.
Konuşurken sesim titriyordu ve gözyaşlarım daha hızlı akıyordu.
-Bu sefer yarısını yemedim bak.Hepsi senin istediğin kadar yiyebilirsin.
Bu sefer mezarın önünde bacaklarımı kendime çektim ve kafamı üstlerine koyarak tekrar konuşmaya başladım.
-Bu gün bir gösterim olacak özel bir teklif alınmış bu kaçıncı gösterim bilmiyorum seninle yaptığımız haraketleri hala yapabiliyorum biliyor musun?*burnunu çeker*Hatta küçükken hayalini kurduğum 4'lü axeli yapmayıda başardım.Bu akşam arkadaşlarımla lunaparka gideceğiz aslında teknik olarak sadece biri arkadaşım ama olsun diğerleriylede takılmaya çalışacağım.
Ayağa kalktım ve eğilip mezar taşını öptüm.
-Yarın yine geleceğim tamam mı söz veriyorum.
Çantamı aldım ve mezarlıktan çıkıpbuz pistine doğru yürümeye başladım.Piste vardığımda şaşırmıştım herkes çok telaşlı görünüyordu oysaki saat daha12.00'dı antrenmana bile bir saat vardı oradan oraya koşuşturan antrenörüm sonunda beni farketti ve koşar adımlarla yanıma geldi.
-Oh Rika şükürler olsun ki erken geldin seni bu gün uzun bir seri bekliyor.(A)
Omuzlarımdan beni tutmuş ve soyunma odasına doğru itiyordu.
-Anlayamadım efendim.(R)
-Şöyleki anlaşma yaptığımız kişi kadromuzu incelemiş özellikle senin baskın olduğun bir gösterim istiyorlar parayı çoktan aldık o yüzden batırayım deme küçük hanım.
Beni soyunma odasnın içine itti ve kapıyı kapatıp uzaklaştı derin bir nefes aldım ve verdim ardından kapıyı kilitleyip antrenman suitimi giyinmeye başladım.

Dark Ocean♠️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin