Sadece kanımın soğuk zemine akmasını izliyordum gri zemin lanetli kanımla buluşuyor ve ısınıyordu.Gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum ama tekrardan gerçeklik algımı kaybetmekten korkuyordum.Yerde sürtünüp kulaklarımı tırmalayan bir ses çıkaran bir şey vardı ama kafamı çevirip ne olduğuna bakacak gücüm yoktu.Sadece canlının siyah kuyruğunun gözümün önüne gelmesini ve tam olarak neye ait olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Kara kedinin siyah yüzünü gözümün önüne sermesiyle ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Yavaşça bana doğru yürüdü ve yüzümdeki kana aldırmadan burnunu suratıma sürttü.Geri çekildiğinde burnunun kanımla kaplandığını görebiliyordum.
Başını sanki beni anlamaya çalışıyormuş gibi yana eğdi.
Kedi kafasını yana eğerken belime sürtünen elleri hissetmemle irkildim.
-Sakinleş biraz bu haldeyken vücudunu kasarsan canın daha çok yanar.
Duyduğum ses vücuduma huzur veriyordu sanki anında rahatlamıştım.
-Zavallı kız kendini lanetlemişsin.Canın çok yanıyor olmalı geçmişte yaptığın küçük bir hatanın bu kadar canını yakması adil gelmiyor değil mi?
Gözlerimi önündeki kara kediye kilitlemiş hareketsiz bir şekilde yerde uzanıyordum.Kedi yavaşça yerde duran sol koluma küçük bir çizik bıraktı.
-Korkmana gerek yok ikimizde senin iyiliğin için buradayız sadece biraz canın yanacak.Birine yardım ederken o kişinin kanıyla lanetlenmek kadar kötü bir şey yok canım ama şimdi arınmana yardım etmek için buradayız yine de ne yazık ki kaderine müdahale edemem sadece sana yardım etmek için buradayım.Sadece nefesini tut ve rahatlamaya çalış lanetli kanın hepsini dışarı çıkaracağım.
Beni sırtüstü yere uzandırmıştı ama hala yüzünü göremiyordum,elini yavaşça karnımın üzerinde dolaştırdı sorna bir anda uzun tırnaklarını derime batırdı.Acıyla inlerken küçük kara kedinin dibimden uzaklaştığını farketmemiştim.Soğuk ellerini karnımda gezdiriyordu.
-Sakın lanet üzerinden kalkmadan önce bir şeyler yapmaya kalkışma en kötü ihtimalle lanetinle yaşarsın.
Derin bir iç çekti ve tırnaklarını karnıma sürterek bir şeyler çizmeye başladı.Her tırnak darbesinde derim kızarıyor ve kırmızı tablo için bir çizik daha haline geliyordu.
-Eğer lanetinden arınamazsan ne olur bilmiyor musun?
-Ah tabiki konuşamazsın üzgünüm bir anlığına daldım.Sana cevabını vereyim ya lanetin seni değiştirir kim olduğunu nereden geldiğini ve benzeri şeylerin hepsini unutursun, kısaca ruhun parçalanır ve sadece oyuncak bebek haline gelirsin ya da lanetinle yaşamaya alışmak zorunda kalırsın ama yaşadığın yaşam senin için acı ve işkenceyle dolu olur.
Sonunda tırnaklarını karnımdan çekti ve yanında miyavlayan kedinin ağzındaki bıçağı aldı.
-Teşekkürler tatlım.
-Hazır olup olmadığını sormayacağım.
Yavaşça bıçağı karnıma batırdı ve tırnağıyla çizdiği kızarıklıkların üzerinden geçmeye başladı.Bir eliyle kediye işaret verdi.Bense acıdan kıvranıyordum.
Kedi yavaşça üzerime atladı ve göğsümün üzerinde kıvrılıp gözlerini kapattı.Kedinin sıcaklığı tüm vücuduma yayılmış gibi geliyordu sanki kan damarlarımda kaynıyor ve daha hızlı akıyordu.
Kadın bana baktı ve gülümsedi.
-Çok az kaldı biraz daha sabret.
Sonra bir kaç saniyeliğine durakladı.Tereddüt ettiği belliydi sonunda derin bir nefes verdi ve bıçağı tekrar derime batırdı ama bu sefer yanlış giden bir şeyler vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Ocean♠️
Genel KurguSanzu Haruchiyo x Y/N Baji'nin kız kardeşisiniz ve Sanzu'yla çocukluk arkadaşısınız çocukluğunuzdan beri size aşıktı ama abiniz öldükten sonra çete ile tüm bağınızı kopardığınız için o zamanki haliyle sizi bulamadı Bonten'e geçer geçmez ilk işi sizi...