Evet bilmem kaç gün sonra tekrar bölüm yazıyorum ve aklımda hiç bir şey yok...
Şimdi şöyle ki Sanzu'yla Rika'nın arasındaki yaş farkının fazlalığının farkına şimdi vardım o yüzden bir kaç şeyi değiştireceğim ve Sanzu Rika'nın çocukluk chrusıymış gibi yazacağım. O yüzden bu bölüm hem aklımda bir fikir olmadığı için hemde biraz değişiklik yapacağım için geçmişe aitmiş gibi olacak.
İlahi bakış açısı:
12 yıl önce
Rika masasına oturmuş resim çiziyordu. Sadece büyük bir ağaç çizmişti, kocaman bir ağaç. Dalları yere uzanan görkemli ağacın dikenlerinin her birinde bir arı varmış ve dinleniyorlarmış gibi hayal ediyordu. Bazı arılar onun hayal gücüne göre yaralanmışlardı hatta bir anda o kadar çok yaralanmış arı olduğunu hayal ettiki kimseye yardım yetişmiyordu. Küçük kızın hayal gücü karamsarlığa boğulunca ofladı ve kalemini masaya bıraktı.
Bir şey çizmek istememişti ama canı sıkıldığı için yapacak bir şey bulamamıştı. Ama artık bu resimde bir işe yaramıyordu tekrar sıkılmıştı Küçük olduğu için onu aralarına almayı reddeden abisine ve arkadaşlarına kızmıştı.
Sonunda evden birazcık olsun çıkmaya karar vermişti. Ne de olsa abisi, Mikey ve Akashi'yle oyun oynuyordu. Senju da bayağıdır etrafta olmadığına göre kimse evden çıktığını fark edecek gibi gözükmüyordu.
Bahçede abisi ve arkadaşları olduğu için o kalabalığa girmek istemiyordu. Kafasını yavaşça bahçe kapışından çıkarıp yola bakmıştı. Arabaların olmadığını ve etrafın oldukça sakin olduğunu görünce rahatlıkla karşıya geçmişti ve ormanı kapatan demirliklerin etrafında demirliklere parmaklarını sürerek yürüyordu.
Orman karanlıktı sık ağaçlae güneş ışığını aralarına almayı reddediyormuş gibi hayal etti bu sefer küçük kız.
Aniden demirliklerin arkasında bir karaltı görmesiyle kız hızlıca hayal aleminden sıyrılmıştı ama tek görebildiği ağaçların arasında hızla hareket eden bir karaltı olmuştu. Küçük kız merakına yenik düşmüş bir şekilde telleri geçmenin bir yolunu arıyordu. Ve bulmuştu da tellerin bir kısmı yere tam sabitlenmemişti ve altından geçebileceği kadar açılabiliyordu.
Yavaşça tellerin altından sürünüp arka tarafta geçebilmişti ama ayağa kalktığında içini kaplayan korkuyla koca ormanın karşısında durmuş küçük elleriyle oynuyordu. İkileme düşmüştü ve açıkça ürperiyordu.
Derin bir nefes alıp yutkunduktan sonra ormanın içine doğru ilerlemeye başlamıştı. Artık neden ilk başta ormana girdiğini hatırlamıyordu bile ama bir şekilde daha derine ilerlemek için bir içgüdü hissediyordu. Küçük kızın kaderi büyük bir tümseğe sahip olmak üzereydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Ocean♠️
Ficción GeneralSanzu Haruchiyo x Y/N Baji'nin kız kardeşisiniz ve Sanzu'yla çocukluk arkadaşısınız çocukluğunuzdan beri size aşıktı ama abiniz öldükten sonra çete ile tüm bağınızı kopardığınız için o zamanki haliyle sizi bulamadı Bonten'e geçer geçmez ilk işi sizi...