Bölüme geçmeden önce aşağıya yolda yürürken gördüğüm ve kaderin karşıma çıkarttığı duvarı koyam ÖDLSBDİSJDHSKSBX
Rika'nın gözünden:
Uyandığımda bu sefer odada yalnız olduğumu farketmemle derin bir nefes aldım.Vücudumuda daha iyi hareket ettirebiliyordum yatakta doğruldum ve kalkıp kapıya doğru yürüdüm.Kilitliydi artık ne olmasını bekliyorsam.Odanın içinde gezinmeye başlamıştım ki bir anda kapı açılmışt.Korkuyla kendimi banyoya atmamla Mashiro'nun konuşması bir oldu.-Rika bandajını yenilemeye geldim tek başımayım çıkabilirsin.(M)
Yavaşça banyodan çıktım ve ona doğru koşar adımlarla yürüyüp ona sarıldım.
-Lütfen Mashiro yalvarırım çıkar beni buradan sadece evime dönüp normal hayatıma geri dönmek istiyorum.(R)
Burada tek güvendiğim kişi oydu garip bir şekilde bana güvende olduğumu hissettiriyordu.Yua'yada güveniyordum ama onun beni buradan kurtarabileceğine dair olan inancım Mashiro'ya olan inancımdan daha azdı.
Ben onun omzuna yüzümü gömmüş ağlarke oda sırtımı sıvazlıyordu.-Biraz sakinleş tamam mı gel şuradaki koltuklara oturalım hem senin biraz daha dinlenmen gerekiyor.(M)
Beni belimden destekledi ve koltuğa yanına otturtturdu.
-Bak Rika biliyorum son günlerde yaşadığın hiç bir şey normal değil normal giden hayatın bir anda allak bullak oldu ne olduğunu veya ne hata yaptığını anlamıyorsun belkide bunu bir ceza olarak görüyorsun ama Rika bunu istersen sen iyileştirebilirsin.(M)
-Ne demek iyileştirebilirsin buna gerek yok ki beni kurtaracaksın değil mi?(R)
Sesim titremeye başlamıştı bedenimde öyle.
-Bak Rika seni buradan çıkarmak çok zor eğer olurda kaçmaya çalışırken yakalanırsan başına ne gelir ben bile bilemiyorum.Ama buna alışman için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım.Sanzu'ya iyi davranmayı dene ona karşı iyi olursan belki dışarı çıkmana bile izin verebilir.Buradaki herkes seni senden daha iyi tanıyor inan bana.(M)
Ağlamam şiddetlendiğinde kollarını bana sardı ve kafamı okşamaya başladı.O beni teselli etmeye çalışırken Sanzu denen adam içeri girdi.
-Ne işin var senin burada(S)
Bunu söylerken dişlerini sıktığı belliydi ses tonu sinirli geliyordu.Sesi kesinlikle nefret doluydu.Onu görmemle resmen Mashiro'nun arkasına girmem bir oldu.Kulağıma sakin olmamı fısıldayıp aynı nefretle Sanzu'ya döndü.
-Rika'nın sargısını değiştirmeye geldim.Ama işimi yaparken seni ortalıkta görmek istemiyorum dışarıda bekle lütfen.(M)
-Ne zamandan beri bana emir veriyorsunuz hemde benim odamın içerisindeyken(S)
-Size emir verdiğimi hatırlamıyorum sadece bir ricada bulundum.(M)
-Ah madem öyle ricanı reddediyorum bandajı değiştirirken seni izleyeceğim.(S)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Ocean♠️
Ficción GeneralSanzu Haruchiyo x Y/N Baji'nin kız kardeşisiniz ve Sanzu'yla çocukluk arkadaşısınız çocukluğunuzdan beri size aşıktı ama abiniz öldükten sonra çete ile tüm bağınızı kopardığınız için o zamanki haliyle sizi bulamadı Bonten'e geçer geçmez ilk işi sizi...