Sen başından beri rüyalarım değil kabuslarımdın oysaki.

149 9 15
                                    

Başımın altındaki bedenin hareketlenmesiyle kahkahalarım kesilmiş ve gülüşüm solmuştu onu uyandırmamak için susmuştum ve titremeye başlamıştım ama hala içimde bir umut duruyordu.

Yüzüne bakıp ne olduğunu anlamak istiyordum ama hala emin değildim bu eğer bir rüyaysa uyanmanın tek bir yolu vardı şayet.

Yerimden kıpırdamadan odayı incelemeye başladım.

Oda çok büyük duruyordu ve uzandığım yerden etrafı tam olarak göremiyordum.

Yatakta doğrulmaya çalıştığımda belime sarılı olan iki elin beni kafamı yasladığım bedene doğru bastırmasıyla buradan çıkmamın tahmin ettiğim gibi kolay olmayacağını farkettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatakta doğrulmaya çalıştığımda belime sarılı olan iki elin beni kafamı yasladığım bedene doğru bastırmasıyla buradan çıkmamın tahmin ettiğim gibi kolay olmayacağını farkettim.İçimden uykusunun derin olması için yalvarıyordum.Başımı yavaşça kafamı koyduğum bedene çevirdim.

Kafam onun göğsünün üzerindeydi ama şöyle bir bakınca tüm vücudunun yapılı olduğu anlaşılıyordu.Bu aynı zamanda eğer onu uyandırırsam ve bu bir rüya değilse hayatımın son bulma ihtimaliydi.

Karnımı içeme çektim ve bedenimin üst kısmını dikleştirip bir nevi sürünerek kollarının arasından kurtulmayı başardım. Endişelerim beni yavaşça terk ettiğinde nerede olduğumun farkına tam olarak varmıştım.Burası benim yatak odam değildi hayır hayatımda böyle bir odayı daha önce görmemiştim.

Bu da bulunduğum durumun Rüya olma olasılığını fazlasıyla düşürüyordu.Kendime gelmemle yatakta yatan adama baktım.Bu deniz gözlerin sahibiydi ama bu gerçek olamazdı değil mi yani bir şekilde rüya olmalıydı lunaparkta bir yerde kesinlikle uyuya kalmıştım öyle olmalıydı.Ya da belkide şimdiye kadar çektiğim her acı bir rüyaydı değil mi olabilir miydi ki?

Evet evet olabilirdi uyandığımda abimin kucağında uyuya kalmış olacaktım gözyaşlarım yavaşça gözlerimi terkedip yeri boylarken düşüncelerime hakim olamıyordum.Bu olmamalıydı gerçeklik algım tamamen karışmıştı.Neyin doğru neyin yanlış olduğunu yine karıştırıyordum.Zihnim mantığını kaybetmek üzereydi.Odanın içinde oradan oraya koşuyordum.Herhangi bir şey olmalıydı değil mi herhangi bir işaret bu rüyadan çıkmamı sağlayacak bir şey odada üç kapı daha vardı ilkine doğru koşar adımlarla yürüdüm.

Tabiki kilitliydi ve yanında bir şifre vardı  bunu çözmeye çalışmak için zamanım yoktu ayrıca ne olabileceğine dair en ufak bir fikrim bile yoktu ama bu ilk sefer oluyordu daha önce hiç böyle olmamıştı herhangi bir rüyamda başka bir çıkış kapısı yoktu.İlk uyanan asla ben olmazdım ama bununda gerçek olduğunu düşünmek istemiyordum çaresizce ikinci kapıya yöneldim.Bu kapı büyük bir banyoya açılıyordu.

Şuanda bu banyonun neden odamdan büyük olduğunu düşünecek vaktim yoktu hızlıca bulduğum tüm dolapları açıyordum içlerinden birinde herhangi bir şey olmalıydı değil mi?En sonunda kafamı kaldırıp cam vazoyu farketmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuanda bu banyonun neden odamdan büyük olduğunu düşünecek vaktim yoktu hızlıca bulduğum tüm dolapları açıyordum içlerinden birinde herhangi bir şey olmalıydı değil mi?En sonunda kafamı kaldırıp cam vazoyu farketmiştim.İlk başta bunu yapmak konusunda kararsızdım.Ama içeriden gelen seslerle kararımı verdim.Banyonun kapısının aniden açılmasıyla deniz gözlerle buluştu gözlerim.Anında vazoyu elime alıp tezgaha vurdum ve kırdım.
-YAKLAŞMA yemin ederim ki gözlerini oyarım.(R)
Hala ne yapacağımdan emin değildim ama ya rüya değilse kendime verdiğim zararla ortada kalırdım değil mi?
-Hey sakin ol canını acıtmak gibi bir isteğim yok.Bırak elindekini bir yerini keseceksin.(S)

Birkaç adım geriye atmamla ayağıma batan camın verdiği acıyla iç çekmem ve yüzümü buruşturmam bir oldu.Bana doğru büyük bir adım attı.
-Sakin ol bak ayağınıda kestin bırak şu elindekini de yarana bakalım.Hm hem canını yakıyordur senin şimdi cam içeri tam girerse sıkıntı olur.(S)

-SANA YAKLAŞMA DEDİM.(R)

Bu söyledikleri bir nevi beni umursadığı anlamına geliyordu.Zaten istese tek hareketiyle beni yere serebilirdi.Rüya mıydı bilmiyorum ama eğer değilse bile bir şekilde beni kurtarabilirdi değil mi?
Yapmam gereken tek şey ölümcül olmayan bayıltıcı bir yaraydı.

-Kimsin sen benden ne istiyorsun.(R)
Gözleri kısa bir süreliğine doldu veya ben öyle gördüm.
-Gerçekten kim olduğumu bilmiyor musun?(S)

-Ne zırvalıyorsun sen be seni nereden tanıyacağım ben.(R)

-Rika...(S)
İsmimi söyledikten sonra başını eğdi ve aniden bana doğru büyük adımlar atmaya başladı.O sırada tüm mantığımı kaybettiğimi gösteren son belirtiyi görmüştüm camı kendime çevirmiştim ve bileğime resmen saplamıştım.Bunu yapmamla beraber beni bileğimden tutup kendine çekmişti.

-Ne yapıyorsun sen(S)

-BIRAK BENİ.(R)
Sesim güçsüzleşmişti zaten her bağırdığımda kendimi zorluyordum.Beni yavaşça kucağına aldı ve anlıma dudaklarını bastırdı.

Sonrasındaysa yerden aldığı bir havluyu bileğime bağlayıp sıktı.

-Biraz sakinleş tamam mı iyi olacaksın.(S)

Beni kapının önüne kadar taşıdı şifreyi çözüp kapıyı açtığında ise bağırmaya başladı.

-BİRİ MASHİROYA HABER VERSİN ÇABUK.(S)
Birkaç kapının açılıp kapandığını duydum ve oda ben kucağındayken merdivenleri iniyordu.Kalan son gücümle gözlerimdeki yaşlarla birlikte söyleyebildiğim tek şeyleri söyleyip gözlerimi yummuştum.

-Rüyaysa uyanayım lütfen.(R)
Son gördüğüm şeyse gözlerime endişeyle kilitlenmiş o deniz gözlerdi.

Evet bölümü burada kesiyorum ama hayır şrfszlik yapmak için değil aklıma bir şey gelmediği için aslında fikirlerim var ama onları diğer bölüme saklamak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bölümü burada kesiyorum ama hayır şrfszlik yapmak için değil aklıma bir şey gelmediği için aslında fikirlerim var ama onları diğer bölüme saklamak istiyorum.Şimdi küçük bir açıklama yapmam lazım galiba.Rika'nın  ilaç kullanmasının sebebi bence çoğu kişi anlamıştır ama yinede anlatayım abisi öldüğünden beri zaten mantıklı düşünemiyordu birde üstüne bu rüyalar ortaya çıkınca gerçeklik algısı biraz çalkalanmaya başladı bu yüzden ilaç kullanıyor.Neyse sağlıcakla kalın Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen üç dört gün sonra görüşürüz yanii umarım.

Dark Ocean♠️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin