friends?

284 18 1
                                    


Heyyy merhaba. Yine ben ve bu bölümden sonra biraz hızlı ilerleyeceğiz . Elanoranın daha avangersla tanınmasına çok var ama onun hayatına yakından hakim olmanızı istiyorum.

Şimdiden keyifli okumalar ve bolca yorum atmayı unutmayın

21 Kasım 1990

David beşiğin başında güzeller güzeli kızını izliyordu. Tahminince sabah saatin 5 i olmalıydı. Elanora doğduğundan beri uyuyamıyordu David . Sanki her an biri gelip kızını ondan alacakmış gibi hissediyordu. Sonuçta o ve Maria 8.seviye ajanlardı . Bu da oldukça fazla düşman demekti. Gerçi Maria ve onun evliliğini Fury dışında kimse bilmiyordu ama yinede çok korkuyordu David. Shield gibi bir yerde herkesin birçok sırrı vardı . Kimseye güvenemezdi... Elanorasını biricik kızını tehlikeye atamazdı. Çoğu gece görevden geç dönünce Elanoranın odasına gelip uykuya dalana kadar onu izlerdi . Bu onun en büyük ilacıydı . Elanora onların hayatına umut olmamış direkt olarak hayatlarını baştan yazmıştı. David Fury ile tanıştıktan sonra daha ne kadar şanslı olabileceğini düşünürken Maria gelmişti, şimdide üstüne Elanora . David cidden de en şanslı adamdı ona göre. Geçmiş onun yüzüne asla gülmemişti ama şimdi rüyasında bile gülen kızına bakmak bunları unutturuyordu...

Maria gözüne giren güneş ışığıyla birlikten yan tarafının boş olduğunu yeni yeni idrak ediyordu. Son zamanlarda olduğu gibi kocası yine beşiğin yanında uyuya kalmıştı büyük ihtimalle. Yataktan kalkarak Elanoranın odasına doğru ses çıkartmamaya özen göstererek yürüdü.

Maria eşini çok iyi anlıyordu. O da Elanora ya zarar gelmesinden çok korkuyordu . Ama bu konuda Davidden daha sakin davranıyordu en azından çevresine öyle göstermeyi başarıyordu. Maria bunları düşünürken alaycı bir gülüş kapladı yüzünü. Kirli geçmişinin ona tek faydası buydu sanırım . Hayatı çalınmıştı elinden ama bunların şuan bi önemi yoktu. David ve Elanora vardı hayatında... Yavaş haraketlerle beşiğin ucundaki örtüyü alarak Davidin üzerine örttü. Tam odadan çıkacağı sırada Elanoranın ona dünyanın en güzel sesiymiş gibi gelen ağlama sesi ulaştı kulaklarına bide Davidin şaşkınlıktan bi anda koltuktan fırlama sesi... Ah bu adam öldürecekti onu. Gülümseyerek yanlarına gitti ve kızını kucağına alarak kocasına döndü."Hadi gel bu saatten sonra Elanora uyumaz onunla biraz oyun oynayalım sonra ise kalkıp kahvaltı hazırlarız "dedi .David uyku sersemliğiyle başını salladı ve karısının arkasından yürümeye başladı.

Jones ailesinin çoğunlukla gülerek geçirdiği bu 1 saatlik süre onlara sanki 1 dakikaymış gibi geldi (medya). Marianın zorlamasıyla beraber kahvaltı hazırlamaya başlayan aile kapı zilinin çalmasıyla beraber içlerini bir gerginlik kapladı. Evin adresini Fury dışında kimse bilmemesine rağmen her zaman bu duyguyu yaşıyolardı... Ajanlığın getirdiği bu güvensizlik ve takıntılar bir türlü peşlerini bırakmıyordu.

David kapıyı açmaya gitti ve temkinli bir şekilde kapıyı açtıktan sonra karşısında dostunu görmesiyle rahat bi nesef verdi. Fury ona bakmadan bile içeri dalınca ister istemez gözlerini devirdi . Sanırım ajanlık gıcıklığı da beraberinde getiriyordu. İçeriye geçince Fury nin kucağında gülen Elanorayı görünce sahte bir kızgınlıkla " Hey ajan bırak kızımı hemen" dedi. Fury bunu duymasıyla sırıtarak "Kızın benim yanımda daha mutlu diye kıskanma Rus meraklısı. Ahh cidden bu ufaklık Maria ya çektiği için hala her gece Tanrıya şükrediyorum " dedi ve bunun karşılığında koca bir göz devirme aldı. Fury bu adamı sinir etmeye kesinlikle bayılıyordu.

Maria ve David in mutfaktan gelen sesiyle beraber Fury kucağındaki ufaklıkla yerinden kalktı ve mutfağa doğru ilerledi .
Keyifle geçen bir kahvaltıdan sonra David ve Elanora evde yanlız kalmıştı. Fury ve Maria görev için Shield üssüne doğru yola çıkmışlardı. Kızıyla kaldığına mı sevinse yoksa karısının göreve gittiğine mi üzülse bilemedi David. Şu ana kadar yeterince üzülmüştü ama şuan tek odağı ona merakla bakan ela gözler olmalıydı..

Fury nin görevler yüzünden söylenmesinden bıkmıştı artık Maria.Şu ana kadar karşısındaki herkesi susturan o bakışlarını Fury e de göndermişti. Fury sonunda susmaya başlayınca kadın içinden gülüyordu. Ne de olsa o Maria Jones idi. Bu bakışları karşısında kim olursa olsun işe yarardı . Sonunda konuşma sırasının onda olduğunu düşünerek Fury e doğru yavaşça dönüp " Eee ihtiyar anlat bakalım görevin detaylarını " demesiyle beraber Fury arka koktuktaki çantadan dosyayı çıkarıp detayları anlatmaya başladı."Görev şu sıralar verdiği bilgiler dolayısıyla oldukça şüphe çeken bir askeri üse girip bir kaç araştırma yapmak. Yani bana bir kaç araştırma denildi ama göreve 3 kişi gönderdiklerine göre ya tüm üssün bilgilerini istiyorlar ya da cidden iyi askerlerin arasına gidiyoruz." dedi.Maria bi an duraksayarak "Hey sen az önce 3 kişi mi dedin" diye sordu ama Fury cevap vermeden bir kaldırım kenarında durdu ve içeri şarışın bir kadın girdi. Maria içinden Fury e küfürlerini sıralarken aynı zamandada bu kadının kim olduğunu öğrenmeyi kafaya takmıştı. Tüm yol boyunca sorularıyla ortamı germesine rağmen adının Becca olduğu kadına ister istemez bir samimiyet duymuştu. Öldürülen annesinin ismini taşıyıp aynı onun saçlarına ve gözlerine sahip olması mı bunu etkilemişti bilmiyordu ama aynı zamandada bu duyguyu engelleyemiyordu.

Gece 10 sularında kapının sertçe çalınmasıyla David koşarak kapıyı açtı ve karşısında Marianın zorlukla taşıdığı yaralı bir şarışın kadın görünce ufak çaplı bir şok geçirmişti . Bi an için ne yapacağını bilemeyince Marianın sesi onu kendine getirdi . Bu tanımadığı kadını Maria nasıl evlerine getirmişti anlamıyordu. Ama karısını ikiletmeden ona yardım ederek adını bile bilmediği bu kadını salona taşıdı.
Sonrasında ise hemen karısının durumu kontrol edecekti ki tahminince ilk yardım eşyalarını almaya giden Maria yı göremedi.
Koşarak yatak odasına girdi ve ilk yardım malzemesi arayan karısını kontrol etmeye başladı. " Maria aman tanrım sen iyi misin?Fury nasıl? Bu kadın da kim? Evimize onu nasıl getirirsin? Ya bize kızımıza zarar ve-"
Maria onu şakinleştirmek için sakin bir tonla sözünü keserken " Hey hey sakin ol, Fury iyi, ayrıca o kadın benim hayatımı kurtardı David onu öylece bırakamazdım bunu yapamazdım biliyorsun" David sıkıntılı bir nefes verdi ve sakin kalmaya çalıştı tabi elinden geldiğince . Şuan tek ümidi bu kadının iyi biri olduğuna inanmaktı tersini düşünmek bile istemiyordu

Elanora JonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin