backstabber

154 15 1
                                    


Merhabaa şimdiden keyifli okumalarrr. Oy ve yorumla ilgili bir sıkntım yok ama sizin hikaye hakkındaki görüşlerinizi öğrenmek istiyorum.O yüzden lütfen fikirlerinizi benle paylaşınnn


9 Ağustos 2004
ELANORA

Gözlerimin üstündeki ağırlık o kadar ağırdı ki  gözlerimi açamıyordum.Ama bi yandan da işime geliyordu.Nerde olduğumu bilmiyordum.Çevredeki sesler tuhaftı ve 2 adam konuşuyordu.Ama Rusça konuşuyolardı...

Lanet olsun neredeydim ve ne olmuştu bana?

Zihnimi yoklamaya çalıştım.
En son nerdeydim?

Hediye eşya dükkanı,ev ve sonra... Babam

Gözlerimi açamamama rağmen gözyaşlarım süzülmeye başladı.Kalbim o kadar ağrıyordu ki nefesimdeki düzensizlik monitöre yansımıştı.Doktor olduğunu tahmin ettiğim iki adam da beni kontrol etmeye başladılar. Bilincimin açık olduğunu farketmeleri çok zamanlarını almadı.

Gözlerimi açmaktan başka çarem kalmayınca kendimi zorlayarak ışığın gözlerime hücum etmesine izin verdim.Ağlamamı az çok durdurmuşken;

Doktorlar bana acıyarak bakıp konuşmaya devam ettiler.Anlamaz şekilde baktım ama aptalların annemin Rus olduğundan haberi yoktu.

"Uyandı.Gidip hemen haber verin"
"Ona acıyorum"
" Bizi ilgilendirmez burada bulunmamızın tek sebebi ailemizi kurtarmak"
"Lanet olsun sırf kızımı kurtarmak için başkasının kızını bu hale sokuyoruz "
"Kapa çeneni! Rumlow u biliyorsun.Canına mı susadın."
"Ama bu yanlış-"
"Sus geliyolar"

Lanet olsun ne biçim işler dönüyodu burda?

Kapı açıldı ve içeri bir sürü silahlı iri adamlar girdi.En öndeki adam bana yaklaştı ve çenemi sıkıca tutup kendine çekti.

"Merhaba Elanora. David ve Marianın kızı... Ahh annen kadar güzelsin ama unarım ona benzemiyorsundur yoksa sonunuz aynı olur"

Annemi babamın adını ağzına almasıyla tepemin atması bir oldu.Kafamı öyle hızlı çekip yüzüne kafamı geçirmemle acıyla geri çekildi.

O andan sonra benim çığlıklarım odadaki tek ses oldu

"Seni geberticem.Onların ismini bir daha o ağzına alırsan seni ölmek için yalvartıcak hale getiririm. Annemi babamı öldürdünüz siz .Hayatımı çaldınız.  Lanet olsun hepinizi geberticem "

Bana Rusça küfürler savururken eliyle müdahale etmek için silahlarına sarılan askerleri durdurdu.Doktorun da yardımıyla ayağa kalkmaya çalışırken hafif sıyrılan kolundaki işaret tanıdık gelmişti.

Bu Hydra ydı.

O sırada büyük ihtimalle beni bayıltmak için olan ilacı doktor verdi.Ne yapacaktım ben?Tek başıma Hydra dan kurtulabilir miydim?

Son hatırladığım doktorun bana özür dolu bakışlarıydı.Birde Rumlow un bana "hiç bir şeyden haberin yok aptal kız seni " demesiydi.

__________________________________________

Gözlerimi bu sefer daha rahat aralarken bir odanın içerisindeydim.Daha nerde olduğuma bakmadan deli gibi ağlamaya başladım.Kendimi durduramıyordum.Babam ölmüştü. Hayır öldürülmüştü.Ben bu acıya dayanabilir miydim? Onsuz yapamazdım. Babam benim nefesimdi.Biri nefes almadan yaşayabilir mi ki?

Her şekilde onun intikamını alacaktım. Bunu her kim yaptıysa ve yapılmasında en ufak bir parmak izi okanı bile öldürecektim.Birini öldürmek benim kabusumdu ama artık ben onların kabusu olacaktım . Ailemi benden çalmışlardı. Bir kaç can çalmakta artık benim borcumdu.

Elanora JonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin