Stark

180 15 9
                                    

Herkese merhabaaaa. Son 1 haftadır çok yoğundum ve bölüm atamadım ama bundan sonra daha düzenli bölüm atacağım. Lütfen yorum yapmayı ve fikirlerinizi benle paylaşmayı unutmayınnn
Keyifli okumalar

5 Ocak 2012
ELANORA

Topuklularımın sesi tüm koridorda yankılanırken  dövüş salonunu görmemle rolüme büründüm.  Bir kaç kez kapıyı tıklatarak içeri girdim .

Görevimin amacı olan Tony Stark , şöförü Happy ile  durduğu dövüş alanından  bana yiyecek gibi bakarken göz devirmemek için kendimi zor tutuyordum. Lanet Fury bu görevi bana vermek zorunda mıydı ki?

Her neyse Pepper ın asistanı olarak işe girdiğim için ilk olarak ona doğru adımladım ve en samimi gülümsememi gösterdim.

"Merhaba ben yeni asistanınız Ellie. Dün akşam telefonda görüşmüştük Bayan Potts"

"Ahh merhaba Ellie geldiğin için öncelikle teşekkür ederim. Sana işi birazdan anlat-"

Tam o sırada Stark kadının önüne geçmiş ve bana sırıtırken bu görevin nasıl geçeceği az çok belli oluyordu...

" Merhaba, Ben Tony Stark hayatım. Ahh tabiki de sen bunu kesinlikle biliyorsundur ama ben yinede sana kendimi tanıtmak istedim.Tanıştığımıza çok memnun oldum"

" Bende Ellie Bay Stark . Tanıştığımıza memnun oldum efendim"

" Eee Ellie açıkçası şöyle bir bakınca baya sportif birine benziyorsun.Bak bu Happy onla bir raund yapmak ister misin? İçimden bir ses şuana kadar amma insan patakladığını söylüyor hayatım ama istemezsen seni zorlamam"

Neredeyse ağzıma düşecekti. Bu bir görev olmasa şimdiden yüzünün ortasına yumruğumu geçirmiştim ama yapacak bir şey yoktu. Belki canımın sıkıntısını şöföründen çıkarabilirdim değil mi?

"Aslında spora çok ilgiliyimdir ve sizi kırmak istemem Bay Stark"

" Ellie bunu yapmak zorunda değilsin sen Tony e bakma olur mu?"

"Sorun değil Bayan Potts"

Sonuçta her gün birçok kez yaptığım şey. Neyse elimdeki dosyayı ellerine vermiş ve Happy e doğru ilerlemiştim. Bana sanki hiç bir şekilde onu yerinden
oynatamayacağımı ima eder gibi bakarken istesem onu 2 saniyede öldürebileceğimden haberi yoktu.

Bedenimi kıvrak bir şekilde iplerin arasından geçirirken Happy nin tam karşısında durdum. O sırada beni araştıran ve fotoğraflarıma bakıp ağzının suyu akan Tony Stark a bakmıştım.  Happy kendi aptal kurallarını saymaya devam ediyordu ve

" Kural 1: Asla ama asla rakibinden gözünü ayırma"

Bu kadar oyun yeterdi. Onu 5 saniyeden kısa bir sürede yere sererken Tony Stark artık bana daha da yiyecekmiş gibi bakıyordu. Tabi bir yandan da asistanı Pepper Potts olayın şokunu hala atlatmamıştı.

Önümüzdeki şu ayları hem Stark hakkında bilgi toplayarak hemde onun başını dertten kurtararak geçirmem gerekiyordu...

                          ___________

Görevimi olabildiğince kısa sürede bitirmiştim.Tahmin ettiğim kadar kötü geçmemişti. Hatta baya bi adam pataklamıştım. Ayrıca Stark da görüldüğü kadar pislik değildi. Aslında iyi sayılırdı. Bu adama ısınmıştım ama sonuçta bu Fury e vereceğim dosyada kötü şeyler yazmayacağını göstermezdi.

Onunla asistancılık oyununu oynadığım son 1 ay onun için zordu. Yakın arkadaşıyla  verdiği savaş ve üstüne ölümle burun buruna olması. Sandığım gibi zengin çocuk değildi. O da zor şeyler yaşamıştı ve yaşıyordu. Bunlar aklımdayken Donut dükkanından içeri girdim. Kendimden emin adımlarla Stark ve Fury nin oturduğu masaya gidip elimdeki dosyayı Fury e verdim. Stark buna epey bi şaşırmıştı ama ondan beklenecek bir şekilde

Elanora JonesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin