Keyifli okumalarrrrr
6 Mayıs 2014
ELANORA JONESNatasha ,Kevin ile sohbet ederken boş kahve bardaklarını topluyordum. Sanırım kimse bir bardak kahveye daha itiraz etmezdi. Kahveler için makineyi çalıştırırken bir yandan da sohbeti dinliyordum.
" Dün gece resmen saat 3 te bir telefon araması alıp 4 saat boyunca bir tanecik kodu kırmaya çalıştım. Neredeyse Shield ile çalışalı bir buçuk yıl oluyor ama hala daha bazen tuhaf "
" En az Clint kadar mızmızsın Kevin "
" Hadi ama Natasha mızmız mı? Ayrıca kimse Clint i bu konuda geçemez. Ayrıca ben Shield da çalışmayı seviyorum. Son bir buçuk yılım çok daha aksiyonlu "
" Benimde 9 yaşımdan beri hayatım oldukça aksiyonlu. Elanora çocukken senle nasıl anlaşıyordu anlamıyorum . Bilirsin mızmızları ve gevezeleri sevmez "
Natasha nın bölyle demesiyle sırıtmamı engelleyemedim.Kevin ın ne kadar yüzü düşsede en başından beri bir ajanla laf dalaşına girmemeliydi. Özelliklede o kişi Natasha Romanoff ise asla. Tek sıkıntı Kevin'ının da asla susmamasıydı ve Natasha bile bunu durduramazdı. Ama her seferinde ikiside aynı hataya düşüp birbirleriyle durmadan laf dalaşı yapıyorlardı.
Ne kadar atışsalarda birbirlerine değer verdiklerini biliyordum. Normalde sadece Clint biliyordu Kevin'ı. Ama Fury nin anlık Shield da yazılımcı teklifiyle kapıma dayanması sonucu Kevin bir Shield çalışanı oldu. Tabi bu da Natasha ile tanışmaları için benim herhangi bir şey yapmama ihtiyaç kalmaması anlamına gelmişti.
Natasha ilk başta benim için böyle önemli birini onla tanıştırmadığım için kırılmıştı ama bir şekilde olayı çözüp tatlıya bağlamıştık. Sonrası ise full görevlerle geçmişti ve yanımda erkek kardeşimin olması beni mutlu ediyordu.
Her ne kadar o an mutlu olsam da işler zamanla farklı bir boyuta gidiyordu. Shield bana göre artık güvenli değildi. Bu da benim sevdiğim herkesin güvenliğini çok yakından etkiliyordu. En azından Kevin ı eskiden bu işten uzak tutabilsem de şu konumda bunu asla beceremezdim.
Ne kadar Fury ile bunu çok konuşsakda başta Alexander Pierce olduğu sürece bu iş düzene girmeyecekti. O adam kesinlikle bir işler çeviriyordu ve ben bunu çözmeden bu işi bırakmayacaktım.Kafamdan bin bir türlü fikir geçerken bana seslenilmesiyle arkamı döndüm.
" Heyy Ell kahveler taşıcak resmen sen iyi misin? "
" Evet iyiyim Kevin, hemen kahveleri alıp geliyorum . Siz ne konuşuyordunuz? Tartışmanız dışında tabi."
" Senin Stark ile arkadaşlığını. Hala tuhaf geliyor. "
" Yapma böyle Kevin. Ne kadar gıcık ve egoist olsa da arkadaşım ve en önemlisi takımdan biri. O ve Pepper iyi insanlar. "
" Pepper kesinlikle daha çekilir ve onlara böyle çabuk güvenmen tuhaf."
Tam cevap verecekken Natasha araya girip konuşmaya başladı.
" Birincisi kıskanç dostluğunu kendine sakla yazılımcı çocuk. İkincisi ise bir ajan kimseye asla güvenmez. Üçüncüsü artık görev zamanı ve sende işine dön."
Kevin hiç bir şey söylemeden ellerini havaya kaldırıp teslim oluyorum hanımlar diyip kalkmıştı. Biz de kapıya yönelmiştik. Natasha tam ayakkabılarını giyip çıkacakken onu durdurup bende hemen botlarımı giymiştim.
" Sen nereye?"
" Dışarıda birkaç işim var."" Umarım birkaç iş tehlikeli değildir Elanora Jones."
" Emin olun sizin göreviniz kadar değil Natasha Romanoff "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elanora Jones
ActionAynı zamanda bu kadar şanslı ve şansız olabilecek tek çocuktu Elanora Jones . O tehlikenin tam içine doğmuş ve bir zaman sonra ise tehlikenin ta kendisi oluvermişti. Shield ın en iyi iki ajanının kızı olmak ve bunun getirdikleri onu nasıl birine...