Merhaba öncelikle hikayede geçen tarihler tamamen bana ait ve Shield ın ajan eğitim süresi vb.şeyleri de tamamiyle kendim yazdım .Kurgu genel olarak marvel ile aynı doğrultuda ama ufak tefek tarihler ve kahramanların yaşları değişebilir.
Keyifliii okumalarr
28 Haziran 2004
ELANORA
Sabahın 6 sında kalkmıştım.Kısa bir duşdan sonra Shield a gitmek için yola çıktım.Şuan yolda yürüyordum.
Eğitimler sabah 9 da başlıyordu ancak hiçbir zaman eğitimlere hazırlıklı girmekten zarar gelmezdi.Bugün çok işim vardı. Gidip antrenman yapmam lazım,Clint le buluşup onla konuşmalı bide üstüne babama doğum günü hediyesi almalıydım.Bunları düşünmek bile şimdiden yorarken Shield binasına yaklaşmıştım.
Shield dan içeri girdiğimde ezbere bildiğim yolları hızlıca geçtim.Antreman odasına girip direkt ısınmaya başladım. Bugün ki eğitim biraz ağır olacaktı. Sonrasında ayağa kalkacak hali kendimde bulabilmek için önceden çalışmalıydım.Eğitimin bu kadar ağır olmasının bir başka sebebi de kendimden yaşça çok büyüklerle aynı eğitimi görüyor olmamdı.Bu konuda asla mütevazi olamazdım.Resmen 9 yıllık eğitimi geç başlamama rağmen 4 yılda tamamlayacaktım.Bu resmen diğer eğitmenlerin gözünde bir mucizeydi. Ve de bu bir ilkti...
Tabi ilk başta çoğu aptal insan gibi benim torpilli olduğum sanılıyordu ama sınavlardaki ve eğitimlerdeki dövüş yeteneğimi gördükten sonra bunu bir daha ağzına alan olmamıştı. Gerçi olsaydıda o lafı ağızlarına geri tıkamaktan asla çekinmeyeceğimi de biliyorlardı.
Çevremdeki herkese karşı aşırı serttim ayrıca da sessiz.Onlara asla bir şeyimi anlatıp koz veremezdim.Açıkçası annemden sonra hayatıma birini almaktan korkuyodum o kişiyi de kaybederim diye.Ne kadar az kişi o kadar az acı mantığındaydım.Bu kalbimi acıtıyordu ama bir daha aynı şeyleri yaşayamazdım.
Bu ne kadar dayanılmaz olsada 2 yıl önce cesaretimi toplamış ve annemin mezarına gidip uzunca konuşmuştum.O günden sonra bunu her boş vaktimde ve o günde yapmaya devam ettim.Edecektim de ama buna bir kişiyi daha eklemeye hiç niyetim yoktu.Bana istedikleri kötülüğü yapabilirlerdi ama sevdiklerime asla.O zaman bu dünyayı herkesin başına yıkıp nefretimle onları boğardım.Hem gerçek hem mecazi anlamda
Bunları düşünürken farkında olmadan kum torbasına geçmiş ardı ardına yumruk ve tekmelerimi savuruyordum.Ta ki ihtiyar odaya giriş yapana kadar.
"Naber ihtiyar?"
"Bana ihtiyar dememeni daha kaç defa söyleyeceğim ufaklık?"
"Hadi ama Fury cidden ufaklık mı? Takma adlar konusunda Jones ailesinden ders almalısın .Hem şuana kadar kimse sana ihtiyar demedi mi?"
"Senin dışında biri daha demişti"
"Desene çevrende sana karşı dürüst olan sadece iki kişi var. Merak ettim diğeri kim?"
Fury duraksamıştı.Buna anlam veremedim.Acaba kimdi. Belkide onun için cidden önemli biridir diyer düşünürken odadan çıkıp gitti.Ahhh cidden de gıcık bir ihtiyardı. Ama sonuçta vaftiz babamdı birde babamın manevi kardeşi.
FURY
Antrenman odasından çıkıp adımlarımı odama doğru hızlandırılmıştım.Kalbimden gün geçtikçe bir parça gidiyormuş gibi hissediyordum.Annesinin kızıydı işte.
Maria da bana böyle seslenirdi.İhtiyar diye.
Neden Elanora annesine bu kadar benzemek zorundaydı ki.O anda ona annende böyle söylerdi dememek için kendini zor tuttum.Ama sanki aramızda bir sözleşme varmış gibi kimse bundan bahsetmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elanora Jones
ActionAynı zamanda bu kadar şanslı ve şansız olabilecek tek çocuktu Elanora Jones . O tehlikenin tam içine doğmuş ve bir zaman sonra ise tehlikenin ta kendisi oluvermişti. Shield ın en iyi iki ajanının kızı olmak ve bunun getirdikleri onu nasıl birine...