- ', 12 ꒱ ↷

63 8 0
                                    

Może najpierw Ty. Nie będę ujawniać Twojego imienia, żyj sobie anonimowo w świecie, nawet nie wiedząc, że sprawiłeś komuś ból. Nikt nie musi znać Twojego imienia, by wiedzieć, że jesteś ostatnią osobą, w której poleciłabym się zakochać komukolwiek. Są dwa powody. Pierwszy, Twoje ego. Wybujale wielkie ego. Chyba nie zniósł byś myśli o tym, że spełniałbyś życzenia swojej ukochanej, prawda? I drugi, czyli Twoje oczekiwania od potencjalnej partnerki. Niska, lecz jednocześnie na tyle wysoka, byś nie musiał się do niej schylać. Naturalnie piękna, lecz nakładająca makijaż na twarz. Będąca sobą, lecz jednocześnie kryjąca swoje prawdziwe "ja" pod maską miłej i niewinnej. Zastanów się, czego chcesz od dziewczyny, zanim zaczniesz jej szukać. Wiesz, taka tylko rada od dziewczyny, która płakała przez Ciebie i czuła się jak rzucana w kąt szmatka.

Teraz Wy, moi "adoratorzy". Może nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale zabawa czyimiś uczuciami z perspektywy podrywanej osoby nie jest zbyt miła. Ale przecież co Was to obchodzi, bo Wy jesteście przecież takie macha i inne Casanovy! Wiecie, że mogliście sobie ten cały "podryw" odpuścić i nie sprawiać, bym wylewała łzy? Zdajecie sobie sprawę, jak się poczułam, prawda? Zwłaszcza, gdy dziewczyna jednego z Was przyszła do mnie i powiedziała mi, że jest właśnie dziewczyną tego z Was, który najbardziej mnie podrywał dla tego durnego żartu?

Następna i ostatnia w kolejce jesteś Ty, moja była już klaso. Nie będę pisać o Was za dużo, bo to za bardzo mi przypomina o tych wszystkich złych wspomnieniach. W skrócie, próbowanie mnie zmusić do związku z gościem, którego nie lubiłam było Waszym najgorszym pomysłem, a takich miewaliście wiele. Czyżby zwykłe "nie" do Was nie docierało? Mówiłam "nie", więc nie chciałam! Ale Wy oczywiście swoje, znawcy od powodowania płaczu...

Mam Waszej obecności w moim życiu dość. Mam nadzieję, że jak teraz rozejdziemy się w swoje strony, to już nigdy nie skrzyżujemy dróg ponownie.

Listy łzami pisane ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz