Bayan Mitsuri ve Bay obanai bizi kelebek konağına getirmişlerdi. Konağın sahibi olan Bayan Shinobu Nezuko ile yakından ilgilenip bir yandan ise kendisinin bir hashira olduğunu bizim ve arkadaşlarımızında iblis keser olacağını dile getirmişti. Lakin bu kesin bir bilgi değildi yarım saat sonra hashira toplantısı olduğunu ve o toplantıda benim ve Nezuko'nun iblis keser olup olmayacağını tartışacaklardı. Bayan Shinobu'ya neden sadece benim ve Nezuko'nun bu konu hakkında toplantı yapılacağını sorduğumda birşey söylememişti. Açıkçası oldukça merak etmiştim Bayan Shinobu'ya bunu birkaç kez daha sorup ve herseferinde cevap alamadıktan sonra Aoi'ye sormuştum o ise bununla bir alakası olmadığını dile getirmişti. Şuan Nezuko'nun yanında oturup saçlarını okşuyordum.
"Tanjiro hashira toplantısına az kaldı gitmeni tavsiye ederim"
"Teşekkürler Aoi! Nezuko sana emanet"
"Merak etme. Bu arada kapının önünde Goto adında biri var o seni götürücek"
"Yeniden çok teşekkür ederim Aoi"
Yola çıktığımızdan beri Goto bana hashiralar ile ilgili şeyler anlatıyırdu onlara karşı saygılı ve erdemli olmamı altını çizerek söylemişti. Şuan hashiraların karşısındaydım hepsi bana garip garip bakıyordu tabi bana ve Nezuko'ya yardım eden hashiralar hariç... İçlerinden beyaz saçlı ve vücudunun çeşitli bölgelerinde yara izleri olan adam biraz yüksek bir ses ile konuştu.
"Adın ne senin?"
"Kamado Tanjiro efendim!"
"Ne?"
Hey hey hey ne oluyor neden herkes kızgın ve şaşkın gözüküyor? Acaba isminde mi bir hata var "Kamado Tanjiro efendim!" yoo bir hata yoktu. Yine aynı kişi bu sefer bağırarak konuştu. Dur ya bu adamın adı Sanemi değilmiydi evet o Goto söylemişti
"BU ÇOCUK ASLA İBLİS KESER OLAMAZ"
"Hey arkadaşlar sakın olun Usta'nın bir bildiği vardır yoksa niye toplantı yapsın ki?"
"Kanroji sen karışma"
"İlk defa sana katılıyorum Sanemi. İblis soyundan gelmek ve iblis keser olmak çok gösterişsiz"
"Bence Kamado'ya şans vermeliyiz"
"ASLA bence onu ve kardeşini hemen öldürmeliyiz"
"Shinazugawa sakın ol yeter buna sen değil usta karar verecek"
"Sana ne oluyo Obanai niye bunu savunuyorsun"
"Bu seni alakadar etmez Sanemi"
"Bence onu burada yakalım"
"Çok gösterişli olur Kyojuro"
"Ailen iyiki ölmüş Kamado iblis soyundan gelen insanların yaşama hakkı yoktur ve sen"
Demesine izin vermeden koşup ona kafa atmıştım. Sanemi yere düşerken ben hala ayaktaydım ve bu durum diğer hashiraları da çok şaşırtmıştı
"Değerli hashiralar Usta geliyor"
Hashiralar yanyana dizilip diz çöktüklerinde hiçbirşey anlamamıştım. Sanemi nin kafamı tutup yere vurması ile önemli biri olduğuna kanaat getirdim
"Herkesi yeniden görmek çok güzel çocuklarım. 6 ayda 1 yaptığımız toplantıda bugünkü konumuz Kamado Tanjiro ve Kamado Nezuko'nun iblis keser olmasını tartışacağız. Biliyorum içinizden çoğu kişi bunu kabul etmiyor dur"
"Usta ben Kamado kardeşlerinin iblis keser olmasını reddediyorum"
Sanemi konuştuktan sonra bazı hashiralar dan onaylayan sesler çıkmaya başladı buna karşılık usta elini kaldırıp sus işareti yaptı ve yine ortama sessizlik çöktü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer (2. Versiyonu)
Science Fiction"Abi ben sen hastayken tek başıma köye indiğimde köyün rahibi bana bir şeyler söyledi" "Ne söyledi Nezuko?" "Mutluluk kaybolmadan önce kan ve çürük yumurta kokusu alınırmış" "Rahip söylediğine göre bir bildiği vardır kardeşim" "abi bugün köye inicek...