7. Bölüm

72 7 5
                                    

TANJİRO

"Gaaak hayatta kalanlar geldikleri yere dönecekler gaaak"

Diye bağırıyordu karga. Yaram derindi Zenitsu ve İnosuke'nin yardımı sayesinde yürüyebiliyordum. Ormanın çıkışına geldiğimizde Bay Rengoku ve Bay Tengen vardı sanurım bizi almaya gelmişlerdi. Arkaya dönüp Nezuko ve Genya'ya seslendim

"Nezuko Genya neden arkadan geliyorsunuz?"

"Eğer arkadan saldırı olursa seni koruyaşım diye abi"

"Evet Tanjiro sonuçta iblisler hala dışarda"

"Anladım! Saolun!"

"Aaaaa Genya abi bak Tengen abi gelmişş"

"Pfff gelmese olmaz zaten"

"Niye öyle dedinki?"

"O adamı sevmiyorum"

"Neden?"

"Bilmem-Nezuko bune?"

"Ne ne-AAAAAA"

"NEZUKO-AAAAAA"

"Nezuko! Genya! Nerdesiniz NE OLUYOR"

"Tanjiro dur! Biz bakarız!"

"Ama Bay Rengoku-"

"HADİ TENGEN!"

NE OLUYORDU? Nezuko ve Genya'yı bir iblis mi kaçırdı? Ahh keşke yaralanmasaydım onlara yardım edebilirdim! İşe yaramazım! HERKESE AYAK BAĞI OLUYORUM! Eğer yaralanmasaydım Nezuko ve Genya geriden gelmicektiler! BENİM YÜZÜMDEN! YİNE!

"Tanjiro telaşlanma bak hashiralar Nezuko ve Genya'yı aramaya gittiler"

"Bilmiyorum Kanao içimde kötü bir his var"

"Ara ara! Korkma Tanjiro Tengen-sama ve Rengoku-san Nezuko-chan ve Genya-kun'u kurtarmaya gittiler!"

"Bayan Shinobu"

"Kendini yorma gel uzan şuna Goto ve diğerleri seni kelebek konağına taşıycaklar!"

"Abla Tanjiro hareket ederse canı acımazmı?"

"Haklısın Kanao! Onun için Tanjiro-kun'u uyutacağım!"

Sesler soluklaştı ama umrumda değil Nezuko ve Genya iyi olsunlar yeter. Umarım şuan iyidirler!

GENYA

KAHRETSİN! Kaçırılıyoruz ama kim tarafından?? Ayağımuza dolanan bitki ağları bizi ormanın güneş almayan bölgesine doğru son hız çekiyordu. Nezuko'nun elini daha sıkı tuttum ve diğer elimlede bir ağacın köküne tutundum. Çok güçlü bir çekim vardı. Son çare tüm gücümle bağırmaktı. Emindim Rengoku ve Tengen abi bizi aramaya çıkmışlardır.

"YARDIM EDİN HEEY BURDAYIZ!"

"GENYA ABİ DAYANAMIYORUM-AAAAA"

"NEZUKO! Hayır hayır BU SEFER CİDDİ ANLAMDA SENİ KAYBEDEMEM!"

Bende tam bırakıyordumki Rengoku'nun sesini duydum

"GENYA SAKIN BIRAKMA! BU SARMAŞIKLARDAN YERİNİ BULABİLİRİZ!"

Çok zordu çekim kaynağı fazla güçlüydü! Dayanmak çok zo-

"GENYA ABİ! YARDIM ET!"

YETER! KENDİLERİ BULSUNLAR BEN KARDEŞİMİ KURTARMAYA GİDİYORUM. Kökü bıraktığım gibi bende Nezuko'nun gittiği yöne doğru sürüklenmeye başladım. Yaklaştıkça sesler net duyuluyordu!

Demon Slayer (2. Versiyonu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin