GENYA
KILICINI AĞACA SAPLA! GÜCÜ EM!
'Nasıl olmuyor'
TANRIÇA İSİS DUY SESİMİ! GÜCÜNÜ KULLANANA EMİR VER!
'NE!? NE YAPIYOSUN!? NEZUKO'YA ZARAR VERME!'
EEEY SİRİUS'UN SAHİBİ! ORTAYA ÇIK! GÖSTER KENDİNİ!
'DUR YAPMA!'
TANRIÇA İSİS!
'DUR!'
KONTERANSE BİLİGERDİUM!
...
NEZUKO
Genya abim gözlerini açmadan kılıcını ağaca sapladı ne olduğunu anlamak için onunla konuşucaktımki gözlerim karardı. En son hatırladığım Genya abimin birşeyler mırıldanması...
Nerdeyim? Hiçliktemi?
Nezuko
'Ne?'
Nezuko!
'Kimsin?'
Ben Tanrıça İsis
'Ne? Nasıl yani?'
Nezuko ben Sirius'un sahibi, cehennem ateşinin muhafızı İsis, senin gücünün kaynağı benim yıldızımdan geliyor
'...'
Demek istediğim, kılıcını al ağaca sapla ve doğa nefesi ile uzay nefesini birleştirin! SİRİUS'UN PARLAKLIĞINI ARTTIR! DOĞAYI CANLANDIRIN! KARANLIK ORMANI YAŞAMA KAVUŞTURUP, AZAP RUHLARINI ÖLÜLER MAHKEMESİ'NE YOLLAYIN!
'Ne diyosun ne mahkemesi?'
TANRI OSİRİS'E YOLLAYIN!
'Tanrı Osiris?'
KONTERANSE BİLİGERDİUM!
'Hey hey! Ne yapıyorsun?'
'DUR!'
Uyanmıştım! Genya abimin ağaca sapladığı kılıç etrafında yeşil renkli şeyler çıkarıyordu.
SİRİUS YÜKSELDİĞİNDE SAPLA!
Aynı ses... Ama. Gökyüzüne baktım ay... Ay yok! Bu... Bu Sirius!SAPLA YAP! Kılıcımı alıp ağaca sapladım. Genya abimin ve benim kılıcımdan çıkan farklı renkler, şimşekler birleşerek bir patlama oluşturdu. Bu ses kimin sesi bu? Sanemi abi? Giyuu abim? Kanao? Mitsuri abla? Hayır hayır bu farklı bu bu-
"NEZUKO! GENYA! KILIÇLARINIZI BIRAKIN! SİRİUS GEREĞİNDEN FAZLA PARLAK AY YOK! DOĞAN'İN DENGESİ BOZULDU!"
KİM BU?
Boşver Nezuko sen devam et başarıcaksın!
YAPABİLİRİM!
"Nezuko... Genya... Siz kimsenin bulamadığını buldunuz yapamadığını yaptınız... Siz"
"Oyakata-sama ne oluyor?"
"Başarı oluyor Tsutako! BAŞARACAKLAR BU BİR İŞARET ONLAR KİBUTSUJİ MUZAN'I YENECEKLER!"
Parlaklık söndü Bileğime baktım o işaret yine vardı. Daha parlaktı. Genya abimin kolunun tamamını kaplayan sarmaşıklar vardı? Genya abimin kılıcı benimki gibi olmuştu
"GENYA NEZUKO SİZ BAŞARDINIZ! Yıllarca yükselme yeni Sirius kendini gösterdi! Karanlık orman canlandı!"
SANEMİ
Dün gece ay yok olmuştu yerine büyük parlak bir yıldız gelmişti. Usta bizi toplantı için çağırmıştı. Acil olduğu için aşırı merak ediyordum. Usta gelince hepimiz önğnde eğildik ve bu acileyetin sebebini sorduk"Çocuklarım dün gece ay yok oldu onun yerine Sirius yıldızı yükseldi. Karanlık orman canlandı"
Bu nasıl olur?
"Kargalar size herşeyi anlatacak"
"Gaak! Nezuko ve Genya ölüler kştabını bulup karanlık ormana gittiler. Gaak! Orda saklı ağacın buldular. Gaak! Tanrı Seth Genya ile Tanrıöa İsis Nezuko ile konuştu! Gaak! Genya saklı tekniği bulup kara ormana yaşam verdi. Gaak! Nezuko Yıllardır sönük olan Sirius'u canlandırıp parlamasını sağladı Gaak! Patlama oldu! Gaak! Bu patlamayı Kibutsuji hissetti! Gaak! Savaş yakın Yüce Ra Tanjirı'yu bekliyor!"
___________________
Bitti biliyırum bu bölgede çok kötü oldu fazla saçmaydı ama ne yapalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer (2. Versiyonu)
Science Fiction"Abi ben sen hastayken tek başıma köye indiğimde köyün rahibi bana bir şeyler söyledi" "Ne söyledi Nezuko?" "Mutluluk kaybolmadan önce kan ve çürük yumurta kokusu alınırmış" "Rahip söylediğine göre bir bildiği vardır kardeşim" "abi bugün köye inicek...