8. Bölüm

54 5 0
                                    

TSUTAKO

Mitsuri ve Obanai ile oturup konuşuyordum. Az önce Sanemi benim burda olduğumu görüp Giyuu'ya haber vermeye gitti, yanii bir bakıma Giyuu'nun benim burda olduğumdan haberi var

"Tsutako Giyuu neden bize senin varlığından bahsetmedi?"

Diye sordu Obanai

"Aslında diğer hashiraların benden haberi var ama kardeşi olduğumu bilmiyorlardı"

"Yani sadece ben Mitsuri ve Sanemi senin varlığını bilmiyorduk?"

"Evet"

"Neden?"

"..."

Söylesem doğru olurmu ki?
Mitsuri elini omzuma koyup konuştu

"Rahat ol. Söyleyeceklerin sadece aramızda kalacak"

"Evet Tsutako bize güvenebilirsin"

"Şey aslında Giyuu Sanemi ve Obanai'ın kendisinden nefret ettiğini düşünüyor ve şey eğer benim Giyuu'nun ablası olduğumu öğrenirseniz ön yargılı yaklaşıcağını düşünüyor"

"Giyuu çok yanlış düşünmüş şahsen ben ondan nefret etmiyorum sadece depresif olmasını sevmiyorum"

Hah! Bir bilsen neden olduğunu

"Peki Tsutako-chan saat geç oldu benim shinobu'ya sözüm vardı ben gideyim"

"Şey Bay Obanai bende kalksam size sorun olmaz değilmi?"

"Tabi ki hayır Tsutako bende Sanemi'nin yanına gideyim"

Shinobu ve Giyuu'nun köşkü yakın olduğu için Mitsuri ile beraber gidiyorduk

"Tsutako-chan?"

"Efendim Mitsuri"

"Sen Giyuu'nun ablasısın onun neden gülümsemediği bi biliyorsundur"

"Biliyorum Mitsuri..."

"Peki neden onunla bu konu hakkında konuşmuyorsun?"

"Zamanında çok konuştum Mitsuri. Ama yardıma ihtiyacım olduğu için vazgeçtim..."

"Peki Shinobu ve ben yardım etsek?"

"Olabilir ;)"

Köşklere yaklaştığımızda ayrıldık. Köşke girdiğimde Giyuu'ya seslendim lakin ses gelmememişti. Odaları gezecektimki Giyuu'nun mutfakta olduğunu gördüm yanına gidip konuşmaya başladim

"Ablacım o kadar çağırdım neden cevap vermedin?"

"..."

"Giyuu?"

"..."

"Ablacım iyimisin?"

"Neden herkese kardeşim olduğunu söylüyorsun?"

"Giyuu..."

"Sana önyargılı davranıp kalbinin kırılmasını istemiyorum! Neden anlamıyorsun!?"

"Giyuu ablacım hiç düşündüğün gibi olmadı çok kibar-"

"Abla sana şuan öyle davranıyorlar. Benden nefret ettikleri için bu duyguları zamanla sanada bulaşacak!"

"Kimsenin senden nefret ettiği falan yok Giyuu! Ayrıca bağırmayı bırak"

"BEN Mİ BAĞIRIYORUM!?"

"GİYUU BAĞIRMA lütfen"

"BANA YALAN KONUŞMA OBANAİ VE DİĞERLERİ BENDEN NEFRET EDİYOR!"

Demon Slayer (2. Versiyonu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin