NEZUKO
VALLAHİ BIKTIM! Hergün buraya gelmekten ağacı kontrol etmekten Gına geldi vallaha ya! Bir işim olmasa bile buraya gelip ormana bakıyordum, ve Usta'ya bilgi veriyordum. Muzan son günlerde hiç saldırıda bulunmuyor. Bu herkese iyi olsada içimde huzursuzluk el geçiyor! Neyse bugün Muichiro abim ile gidicektim. Tek olucaktık çünkü bugün herkes yerinde yatıyordu?"Muichiro abi şurdan gıdıcez"
"Nezuko bana abi demek zorunda değilsin"
"Ama sen benim büyüğümsün?"
"Demeni istemiyorum!"
"Ah pekii!"
"Eee Zenit şu ile nasıl?"
Ne? Neden sordu? Kızardımmı? Hayır?!
"Eee ne olsun aynı"
"Aynımı? Jdjdj hadi ama çok yakışıyorsunuz!"
"N-ne? Ne alakası var canım aaa!"
"Aman Tanjiro duymasın-ha birde Sanemi Genya Obanai Shinobu ve İnosuke!"
"Eh! Sende herkesi saydın!"
"Jdjdj Zenitsuyu biliyorsun~ Kadın görünce bi eriyo! Pfft! Biz sadece senin üzülmeni istemiyoruz!"
"Neyse neyse~ heh! Gel ağaç bu. Şimdi Muichiro sen ağaca kılıcını yaslayacaksın. Ve ufak bir baygınlık geçireceksin bende seni tutucam. Eğer kılıç ağaçtan ayrılırsa büyü bozulur. Tamam mı?"
"Tamam tama hadi yapalım."
MUİCHİRO
Kılıcımı Nezuko'nun dediği gibi ağaca yasladım ve beklemeye başladim. E bu olmuyor-'SEN KİMSİN!? HANGİ CÜRRETLE BENİ RAHATSIZ EDERSİN!?'
Şey sakın mi olsa-
'KES SESİNİ! Seni o gönderdi değilmi? O'MU GÖNDERDİ SENİ!?'
hey! ASIL SEN BENİM ZİHNİME GİRDİN HEMEN ÇIK ZİHNİMDEN!'
'ŞU CESARETE BAK! HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ! HADDİNİ BİL VELET!'
ANAN VELET! buraya gelmenin hata olduğunu biliyordum! Karanlık ormana asla gelmicektik-
'Dır dur! Sen? SEN TOKİTO MUİCHİROSUN! Seni asırlardır bekliyorum!'
N-ne beklemesi?
'Yüce Ra Tanrıça Hemsut'un hatası yüzünden yeryüzünde veya gökte bulunan bütün Tanrı ve Tanrıçaları azap ruhu yaptı ve kara ormana hapsetti! Hepimiz umudumuzu yitirmişken o dünyaya geldi! O'nun sayesinde kurtulabilirdik! Ama olmadı! HATA OLDU HİÇBİRŞEY PLANLADIĞIMIZ GİBİ GİTMEDİ!'
Ne olduki?
'Yoriichi dünya ya geldiğinde ufacık bir umudumuz vardı! Ama kardeşi, şimdiki adı ile Kokushibo iblis olunca vazgeçtik'
Nasıl yani? Bunun benim ile ne alakası var?
'Kokushibo üst ay 1 oluduktan 50 veya 60 yıl sonra siz dünya ya geldiniz, hepimizin bir elementi var. İnsanlar bu elementlerle nefes teknikleri oluşturuyor. Benim elementini yani Sis'i kullanan sensin. Ayrıca seni hep Kokushibo'dan korumam lazım. Sen onun soyundan geliyorsun!'
Ne yani ben bir İblisin mi soyundan geliyorum?
'Evet'
Hah! SAÇMALIK BU!
'KES SESİNİ! Şimdi ruhumu özgğr kılarsan seni daha güçlü yapacağım!'
İyide bu nasıl olacak?
'KONTERANSE BİLİGERDİUM!'
Hey! Nereye gidiyorsun!? YOK OLUYOSUN!
'Hayır Muichiro, sadece ruhumu özgür kılıp sana gücümü aktardım...'
A-ama
....
"AAAA! DUR! TANRIÇA! ACHLYS! NE YAPICAM!"
"Muichiro ne oldu?"
'Kılıcı toprağa yasla Tokito...'
Yasladım kılıcımı!
....
Kılıcımı yasladıktan sonra her tarafı sisler kapladı? Bence bu kadar yeter geri çekme liyim!
"MUİCHİRO BAŞARDIN! TANRIÇA İLE KONUŞTUN!"
"Başardım Nezuko..."
____________
Takkk bitti! Sıradaki hashira kim olsun? YORUMAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer (2. Versiyonu)
Science-Fiction"Abi ben sen hastayken tek başıma köye indiğimde köyün rahibi bana bir şeyler söyledi" "Ne söyledi Nezuko?" "Mutluluk kaybolmadan önce kan ve çürük yumurta kokusu alınırmış" "Rahip söylediğine göre bir bildiği vardır kardeşim" "abi bugün köye inicek...