NEZUKO
Usta'nın emri üzerine Kara ormandaki ağaçlara bir göz atmalıymışım? Ya bilmiyorum, Muzan son 2 haftadır hiç iblis göndermiyor, kendisinden herhangi bir iz yok! Hani savaş yakındı? Hani Muzan patlamayı hissetmişti? Ne oluyor anlamıyorum. Herşey çok karışık bir hal aldı! Hashiraların hiç biri tedbir almıyor? Belki alıyolardır ben hep nırda olduğum için farketmiyorumdur? Şu ağaçta ne öyle? Daha önce hiç görmedim? Ağacın gövdesinin yarısı yeşil ve mavi renk karışımıydı? Yapraklarıda sadece yeşil değil ağacın gövdesi ile aynı renkteydi. Ama ben hep bu yoldan giderim ve hiç bu ağacın görmedim? BİR SANİYE OHA! ŞAKA MI BU?? İNANAMIYORUM!? Ağacın dibinde onlarca Mavi örümcek zambağı var? Dur! Bu Ustanın kargası değilmi?"Gaak! Ustaya saldırı var! Kibutsuji Muzan saldırıya geldi! Hashiralar ve diğer iblis keserler! Ustanın konağına Gaak konağına!"
MUZAN!
...
Kahretsin! Geç kaldık! Usta çoktan öldü. Muzan bir issim seslenince hepimiz bir kaleye ışınlandık! Sanırım bu Sonsuzluk Kalesi, nerden gitmeliyim? Şurdan düz gitsem? Tamam. Eeee, şu kapıdan içeri gireyim! Ha? Bir tane daha kapı? Ordandanda gireyim. Ne? Ya bu kapılar nereye kadar sürecek?
"Gaak! Sanemi ve Giyuu alt seviye iblisleri öldürdü!"
Güzel! Bende zaten anca kapıdan kapıya çıkayım! Aaa! Bu Muichiro abim değilmi?
"Muichir-?"
"Şşt! Sessiz ol! Üst 2 var burda! Kargalar hashira gönderecekler!!?"
Yazar
Herkes heryerde kimse nereye gideceğini bilmiyor, sonuçta Sonsuzluk Kalesindeler! Kim nereye giderse gitsin, ya ölüm ya da zafer onları bekliyordu! Hashiralar ve diğer keserler kapıdan kapıya odadan odaya iblisten iblise geçiyorlardı. Kimileri yanyana kimileri yalnız."Giyuu! Ben şu üst ay 5'i hallederken sen üst 6'ya geç!"
"Tamam! Dikkatli ol!"
"TAMAM!"
Sevgili Giyuu bir taraftan üst ay 6'yı hallederken, diğer taraftan Sanemi'ye bakıyordu. Eee... Sevdiği adam sonuçta! Başına bir iş gelsin istemez değilmi?
Hah! Neden savaşıj ortasında izlersin ki? Git başka zaman izle sevdiğin adamı! Şimdi mi derdine düştün?? Ah ah! Şu üst 6'dan da yara alıyorsan tüküreyim hashira seviyene!
"GİYUU! ÖNÜNE BAK SENİ BOK PARÇASİ!"
Al işte! Akılsızlığın yüzünden sevdiğinden azar yedin! Oldu mu şimdi Giyuu?
Giyuu nefes tekniklerini kullanarak üst 6'nın başını kesti lakin iblis hala kül olmadı. Kül olmak yerine içinden başka bir iblis daha çıktı! Giyuu hemen kargasını çağırarak 'git tengeni bul ve buraya getir!' komutınu verdi!
"Giyuu!"
Diye seslendi ona tanıdık biri!? Kim olabilirdi ki? Ama bu dışardan bir çağrı değildi! Sanki kendi iç sesi onu çağırıyırdu??
"Giyuu!"
Ah! Tam da savaş ortasında olucak şey miydi bu? Kimdi? Bu onun kendi sesi değildi! Biri ruhlar aleminden onun ilemi konuşuyordu? Tabi bunları düşünürsen yaralanırsın
"AH"
Avı dolu bir inleme bıraktı ortaya Giyuu. Gyoturonun zehirli orağı karın bölgesine saplanmıştı! Çok şükür ki tengen vaktinde gelip Giyuu'yu kenara çekmişti.
"Bak Giyuu yarana ne yap et bir çözüm bul! Sonra yanımıza gel!"
Ben yaram ile ilgilenirken Sanemi ve Tengen üst 6 ları kolayca öldürmüşlerdi...
"İşe yaramazım.."
Diye konuştım kendi kendime... Aniden çeneme değen parmaklar nazikçe çenemi yukarı kaldırdı ve dudaklarıma bir çift dudak örtülmüş oldu... Bu BU SANEMİ'DEN BAŞKASİ DEİLDİ! Bende öpüşmesi ne karşılık verdim ve ayrıldık
Gözlerimin içine bakarak şunları söyledi. Ve yaşama isteğimi arttırdı.
"Giyuu... Sen ile yaramaz deilsin. Sen harikasın. Nolur bu Muzan ile olan savaşta hayatta kal. Daha seninle yaşayacağımız çok şey var..."
________________________
TAKKK! BİTTİİİ! Evet dediğim gibi tüm kitaplarıma güncelleme geldiii!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer (2. Versiyonu)
Ficção Científica"Abi ben sen hastayken tek başıma köye indiğimde köyün rahibi bana bir şeyler söyledi" "Ne söyledi Nezuko?" "Mutluluk kaybolmadan önce kan ve çürük yumurta kokusu alınırmış" "Rahip söylediğine göre bir bildiği vardır kardeşim" "abi bugün köye inicek...