__________________
Başlama tarihinizi buraya alayım
lütfen 👉Acemi biri olduğumu ve bu kurgunun tam töre kitabı olmadığını unutmadan bu kurguya başlamanız önemli!
Beni sitavv_ buradan takip ederek destek olabilirsiniz.🙏İyi okumalar🦋
_________________İnsan dünyadayken de cehennemi yaşayabiliyordu ve bazen bunu, uğruna mücadele ettiğimiz sevdiklerimiz yapıyordu.
Bazen bir sözle veya bir bakışla sizi dünyanın en mutsuz insanı yapar ve herşeyden soyutlarlar, bazende siz kendinizi herşeyden soyutlar ve bir ruh gibi sadece sözde, sevdiklerinizin arasında dolanıp durursunuz.
Nitekim Hivsa bu iki seçenekten en sonuncusuydu. Ailesinin onu hayattan koparmasına kalmadan o zaten kendi kendine bu hayattan bağını koparmıştı.
Yine derin düşüncelere dalmış,bu dünyayla olan ilişkisini kesmişti genç kız. Onu böylesine derin düşüncelerden çekip çıkaran şey kapı sesi olmuştu.
Yıllardır Dilfan konağında çalışan Zahide hanım konağın kapısını açarak,neredeyse günün tamamını Dilfan konağında geçiren Bedriye hanımı içeriye aldı.
Hivsa sedirden kalkarak Bedriye hanımı karşıladı. Bu kadın bu konağa gelmeyi rutin iş edinmişti resmen! Gelmediği gün hiç hayr-ı alamet değildi.
"Hoşgeldin Bedriye teyze"
"Hoşbuldum,hoşbuldum! Hemde ne hoşbuldum Hivsa,bir bilsen!" Nefes nefese söyledikleri Hivsa'yı oldukça merkalandırmıştı. Yine neyin peşindeydi acaba bu sinsi kadın?
"Hayrola?"
Genç kızın bu sorusunu yanıtsız bırakarak,alelacele konuştu"Annen nerede?""İkinci katta"
Genç kızı ardında bırakarak hızla merdivenlere yönelerek ikinci kata çıktı yaşlı kadın. Hivsa merakla arkasından baka kaldı. Neler karıştırıyordu bu bu manyak kadın acaba?
Çok fazla kurcalamaya da niyeti yoktu genç kızın,her zamanki annesi ve Bedriye hanım işte!
"Hivsa! Bize çay getir!"
Hivsa başını hafif yukarıya doğru kaldırdı,damdan ona bakan annesi Fodul hanıma bakarak konuştu,
"Tamam daye (anne)"
Evin ilk katında bulunan mutfağa gitti genç kız,içeride Zahide hanım ve birkaç çalışan genç kız daha vardı.
İçeriye girdiği gibi hepsine sıcak bir tebessüm sunarak çay bardaklarını hazırlayıp,çayları doldurdu ve aynı hızla ikinci kata gitti.Dama çıktığı gibi sıcak esen bir rüzgar tenini okşadı genç kızın. Derin bir nefes aldı ve sonrasında Bedriye hanım ile annesine doğru ilerledi. Çaylarını verdikten sonra arkasını dönüp gitmek üzereyken annesinin verdiği komutla durmuştu Hivsa.
"Hivsa kendi kızımdan çok severim vallahi Fodul biliyorsun." Durduk yere yeminde ettiğine göre bu kadın kesin bir şeylerin peşindeydi.