Satır aralarını yorumsuz bırakmayalım, bu stresli geçen günlerimin yorgunluğunu sizin güzel yorumlarınızla atmak istiyorum🤭🫶
Ve birde staj gördüğüm için,aynı zamanda üniversite sınavına çalıştığım için kafam çok dağınık ve çok meşgulüm o yüzden bölümler kısa ve geç geliyor.
Beni sitavv_ buradan takip ederek destek olabilirsiniz.🙏
İyi okumalar...❤️
Nasıl oldu dedim Hivsa?!" Behram aynı soruyu tekrardan yöneltti Hivsa'ya, ancak bu sefer sesi az öncekinden daha sert ve korkutucu çıkmıştı. Alnındaki damarlar belirginleşmiş,yüzü sinirden gerilmişti.
"Bırak beni! Elalem görecek şimdi!" Diyerek çenesindeki elleri bir hışımla ittirdi Hivsa
"Elalemin..."dedi ve devamını getirmedi. "Bak Hivsa senin yanında ağzımı bozmak istemiyorum,bana yüzüne n'oluğunu söyle. Hemen!"
"Ya n'olduysa oldu! Neden ilgileniyorsun bu kadar!" Anlatmalı mıydı? Bunu bilmiyordu genç kız,anlattığı taktirde olacaklardan korkuyordu, nitekim o'da Behram'la bir şeyler paylaşmak isterdi.
"Neden mi ilgileniyorum? Çünkü yakında sen benim karın olacaksın, bir Armanç olacaksın ve hiç kimse benim karıma, bir Armanç'a yanlış yapamaz!"
"Yeter eve gitmek istiyorum!"
Arkasını dönüp gideceği sırada Behram bileğinden tutarak onu durdurdu. "Anlatmayacak mısın?"
Behram'a dönerek "Hayır!" Dedi Hivsa net ve keskin çıkan sesiyle.
"Tamam hadi gidelim, ailen yüzüne n'olduğunu biliyordur. Onalara sorarım bende."
"HAYIR!" Sesi biraz yüksek çıkmıştı. "Tamam anlatacağım ama aramızda kalacağına söz vermelisin."
"Söz veriyorum."
...
"Demek abin tokat attı,neden peki?" Hivsa bir ara bayılır gibi olunca Behram endişelenmiş,ardından Hivsa sadece aç olduğundan dolayı şekerinin düşmüş olabileceğini söyleyerek onu biraz olsun rahatlatmıştı.
Hivsa,Behram'ın hastane teklifini kabul etmeyince, Behram hem rahatça konuşabilecekleri,hemde yemek yemek üzere bir restorana getirmişti Hivsa'yı
Elindeki çatalla yemeğiyle oynadığı sırada Behram'ın gözlerine bakmaktan zinhar kaçınıyordu genç kız. "Öyle işte,tartıştık biraz. Mühim bir şey değil."
Hivsa her ne kadar mühim olmadığınıda söylese, Behram bu tartışma adı altındaki olayın büyük bir şey olduğundan emindi.
Hivsa'nın yüzüne tekrardan baktı Behram, ne kadarda narin bir teni vardı. Elini uzatıp genç kızın yanağını okşamak istiyor, ama Hivsa'nın rahatsız olabileceğini düşünerek bundan vazgeçiyordu.
Bu tokatın hesabı çok ağır olacaktı! Behram kafasında bunun hesabını ,kitabını yapmıştı bile...
"Yemeğini ye,sonrada seni bir yere götüreceğim."
"Sen mi beni bir yere götüreceksin? Buraları ne kadar tanıyor,biliyorsun ki?" Dedi genç kız kıkırdayarak.
"Zerşin ben bütün doğuyu avucumun içi gibi iyi bilirim." Yine Zerşin demişti! Gelin hanımdan sonra birde bu çıkmıştı!