BÖLÜM 7-

24.7K 1.6K 407
                                    

İnsta; sitavv_
sitavv.ydk

Tiktok; sitavv_

Bol bol yorum lütfen🫶🫶


Beni sitavv_ buradan takip ederek destek olabilirsiniz.🙏

(Sabah saat 9:58)

"Ya abicim ne yapıyorsun sen gözünü seveyim?! Yavaş!"

Dışarıdaki bağırışlarla gözü pencereye kaydı Hivsa'nın, aynanın önünden ayrılmadan önce son bir defa kendisini kontrol ettikten sonra pencereye çıktı. Karşılaştığı manzara karşısında ise ağzı şaşkınlıkla açıldı.

Hayal mi görüyordu? Ama gördükleri hayal olamayacak kadar gerçekti! Dışarıda inşaat çalışması olduğunu sanarken,gördükleri onun büyük bir şok yaşamasına neden olmuştu.

"Gel abi,gel abi! Tamam,böyle iyi!" Diyerek eliyle durması için şöföre işaret verdi Semih, Behram arabasına yaslanmış kamyonun park etmesini bekliyordu. Park işi bittiğinde ise yaslandığı yerden ayrılarak Semih'e doğru ilerledi.

"Her çeşit çiçekten eksiksiz aldın değil mi?"

"Aldım kardeşim,aldım. Ya benim anlamadığım bir şey var Behram."

Semih'in bu söylediğine göz devirdi Behram

"Senin hep anlamadığın bir şey oluyor be Semih! Yaptığımız her şeyde anlamadığın bir şeyler oluyor."  Semih'e doğru döndü Behram "sor bakalım,sinirlerimi zıplatacak bir şeyse, şimdiden uyarıyorum,sorma!"

"Değil,değil! Celallenme hemen!" Diyerek donuk bakışlarını Behram'ın üzerinde tuttu. "Ya kardeşim çiçek almanı anladımda, neden bir kamyon dolusu? Onu anlamadım."

Behram bir elini Semih'in omuzuna attı. "Çünkü kardeşim yengenin hangi çiçeği sevdiğini bilmiyorum,benimde aklıma her çeşitten bolca almak geldi."

"Son bir soru daha." Diyerek işret parmağını bir, anlamında kaldırdı.

"Sor"

"Neden yengeye sormak yerine,çok affedersin böyle bir enayilik yapıp bütün çiçeklerden aldın?"

"Öküz müsün oğlum sen?! Sürpriz denen bir şey var,sorsaydım ne anlamı kalırdı?!"

"O da doğru tabii..." Semih kamyondan inen şöföre pis pis baktı. "Kardeşim İnşallah çiçeklere bir şey olmamıştır. Adam buraya gelene kadar içimi dışıma çıkardı,o kadar para saydım bir şey olduysa misliyle geri alacağım."

Behram Semih'in ensesine bir şaplak attı. "Kimin parasını saydın acaba!"

"Ayıp ama Behram! Senin paran,benim param mı var aramızda?!"

"Yok tabii oğlum! Olsa,neden arkanı toplayayım?!"

Kamyon şöförü ikilinin yanına gelerek Semih'in tam karşısında durdu. "Ücreti alayım artık,çiçekleride siz indirirsiniz."

"Dayı otuz bin biraz fazla değil mi? Gel biz seninle şunu on bin yapalım."

Behram ciddi olup, olmadığını anlamak için Semih'e şaşkınca baktı. Kesinlikle ciddiydi!

"Kardeş sen kendinde misin? Otuz bini nasıl on bine çekebiliyorsun? Pintilik yapma,çıkar parayı! Başta ne anlaştıysak o!"

"Tamam,tamam. Başta ne anlaştıysanız o olacak." Dedi Behram olaya müdahale ederek.
"Siz çiçekleride indirin ücreti neyse öderiz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜMDEN DOĞAN YAŞAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin