Hivsa'nın yaşı değişti,ben büyük bir yanlışlık yapmışım kusura
bakmayın...Hivsa'nın yaşı 22
İnstagram; sitavv_ ve
sitavv.ydk
Tiktok; sitavv_Verilen oy sayısı çok güzel ama yorumlar çok azzz, lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.🤎
Beni sitavv_ buradan takip ederek destek olabilirsiniz.🙏
İyi okumalar🦋
Hivsa tüm gece ağlamaktan şişen ve kızaran gözlerini zorda olsa aralayarak yeni güne açmıştı. Genç kız yatağından ayaklarını sarkarak oturur pozisyona geldi.
Sağ elini kaldırarak parmağındaki yüzüğü inceledi,maddi değeri yüksekti velhasıl, lakin manevi değeri pek bir yoktu...
Hivsa ellerinden destek alarak yatağından kalktı. Banyoya girdi ve aynada karşılaştığı manzarayla bir hayli şaşırdı. Dün abisinin attığı tokat o kadar şiddetliydi ki, genç kızın yüzünde izi kalmıştı. Ve kötü şans budur ki, Behram ile annesiyle bugün alışverişe gidecekti!
Annesi muhakkak ki, onlarla gelmek isteyecektir, lakin Hivsa kararlıydı, ne olursa olsun annesinin gelmesini engelleyecekti!
Sıcak bir duşun ardından dolabından aldığı düz beyaz bir elbiseyi alarak giyindi Hivsa,yüzüne yaptığı hafif bir makyajın ardından saçlarını kurutup,şekil verdikten sonra odasından çıktı.
Zahide hanımın söylediğine göre kahvaltı bu sabah dama kurulmuştu. Mutfağın önünden geçerken genç kız,mutfakta konuşulanlara kulak misafiri oldu.
"Hivsa'nın ki de istemem yan cebime koy misali ha!" Dedi Ceylin kahvaltılıkları hazırlarken.
"Evet,neydi onun o dün gece çıkardığı hengame öyle?!" Diyerek Ceylin'i desteklerdi Elif
Sinirle ellerini yumruk yaptı Hivsa ,ardından bir hışımla mutfağa girdi ve iki genç kızın tam karşısında durdu.
Ceylin ve Elif korkuyla ellerindeki işleri bırakarak sonları gelmişçesine yutkundular. İçlerinden ise Hivsa'nın onları duymadığını diledikler."Benim ne yaptığımdan,ne istediğimden size ne?!"
"Hanımım siz yanlış anladınız.." dedi Ceylin korkuyla kekeliyerek,korkuyordu çünkü Hivsa'nın ailesinden çıkaramadığı sinirini onlardan çıkaracağını düşünüyordu.
"Kes! Bir daha sakın,sakın böyle bir hata yapmayın yoksa sonuçlarına katlanırsınız." Dedi Hivsa ve aynı sinirle terk etti mutfağı.
Korkudan adeta lal olan Elif bir hayli şaşırmıştı, tabii Ceylin'de aynı şekilde. İkiside Hivsa'nın onları kapı önüne koyacağını düşünürken, o ikazını yapmakla yetinmişti. Hivsa'yı hiç mi hiç tanıyamamışlardı. Hivsa gerçekten hak etmiyorsa kimseye tepeden bakmaz, konumuyla ona üstünlük sağlamazdı.
...
Semih Urfa'da daha fazla dayanamayınca Ağrı'ya, Behram'ın yanına gelmişti. Hem zaten onun tek ailesi Behram'ken, nasıl oluyorda onu nişanında yalnız bırakabilmişti, kendisine inanamıyordu!