BÖLÜM 2-

23K 1.3K 368
                                    

Beğeni ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen🙏

Beni sitavv_ buradan takip ederek destek olabilirsiniz.

İyi okumalar...

"Demek büyük gün geldi,vay be!"
Genç adam yataktan kalkarak,dolabına doğru ilerledi.
Sürmeli kapıyı açtığında ise tamamen koyu renklerden oluşan kombinlerinin içinden siyah takımını alarak giyindi.

Kol saatini ve yüzüğünü taktıktan sonra,komidinin üzerinde ki parfümünden birkaç fıs sıkarak odadan çıktı.

"Efendim arabayı hazırladık,isterseniz çıkalım." Henüz merdivenleri yarılamışken,en yakın adamını merdivenlerin sonunda buldu Behram,

"Tamam Fatih,çıkalım"

Behram ve Fatih iklisi evden çıkmış arabaya doğru ilerlerken Behram'ın çalan telefonu onları duraklatmıştı.

"Efendim Semih?"

"Kardeşim çok zor durumdayım! Acilen gelip beni kurtarman lazım!"

"Ulan Semih,ulan Selih!Yine kumar mı oynadın lan?"

"Kardeşim vallahi geçen son bir defa oynayayım dedim, fena halde borca battım,hal böyle olunca ödeyemeyip kaçtım ama ne fayda Pala Nuri'nin adamları yakaladı beni.Kardeşim bu adamların şakası yok,kafama silah dayamışlar,kurban olduğum gelde bir el at."

"Ulan gerizekalı Semih!Oğlum bu kaçıncı lan,bu kaçıncı! Kimseyi bulamadın birde Pala Nuri'nin mekanında mı oynadın kumarı,lan süzme mal hadi oynadın, kaçarken hiç mi aklına gelmedi fare deliğine girsende Pala Nuri'nin seni bulup kafana sıkacağını!"

"Kardeşim gözünü sevim bırak azarlamayı,lan bunların gözü dönmüş diyorum,öldürecekler beni!"

"Ah o düşmanın gözü kör olsun,bir sıkamadılar kafana!"

"Kardeşim Pala Nuri'nin mekanındayız, n'olur çabuk gel." İşte bunlar Semih'in son sözleri olmuştu,telefon aniden kapanmıştı.

Behram sinirle telefonu ceketinin cebine koyarak,sağ eliyle sakallarını kaşıdı.

"Bir sorun mu var efendim?"

"Sorunun ta kendisi Semih!Yine başını belaya sokmuş,kumar oynamış! Hadi Fatih şu salağa birşey olmadan gidelim. Pala Nuri'nin mekanındalarmış."

"Pala Nuri mi? Yok artık! Efendim isterseniz sizi havaalanına bırakıp ben ilgilenebilirim."

"Olmaz Fatih olmaz,o Pala Nuri denen herifi iyi bilirim ben,şimdi gelmezsem o salağın kafasına falan sıkar."

"O halde buyrun." Fatih açtığı araba kapısını eliyle işaret ederek Behram'a komut verdi. Behram hızla arabaya bindi,hemen ardından ise Fatih sürücü koltuğuna geçerek yola koyuldu.

...

Fatih arabayı eski bir deponun önünde durdurdu. Behram arabadan inerek etrafa kısaca bir göz gezdirdi,ardından ise Fatih ile birlikte depo kapısına doğru ilerlediler.

Behram'ı , nam-ı diğer Alyon'u gören korumalar deponun kapısını açarak Behram'ı içeriye aldırlar. Behram'dan hemen sonra içeriye girmek isteyen Fatih'i bir koruma durdurdu. Fatih içeriye geçmesine müsade etmeyen korumaya bütün öfkesiyle alttan bir bakış attı, Fatih'in içeriye girmesini engellemek için uzattığı kolunu geri çekti koruma.

Fatih'in bir bakışı bile korumanın beti benzinin atmasına yetmişti. Fatih hızlı adımlarıyla Behram'a yetişmiş ve hemen arkasında yerini almıştı.

ÖLÜMDEN DOĞAN YAŞAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin