+18'dirO an o kadar çok bağırmak istedim ki ama yapamadım. Felix resmen ağzımı kilitlemişti. Minhobiraz daha adımla seslendi ve gitti.
F: sonunda gitti orospu. Evet şimdi sana dönelim bücürük. Al ağzına
H: ne diyorsun ya sen?!
F: Konuşma! Al ağzına yoksa canın acıyacak.
O kadar korkuyordum ki. Resmen beni cinsel taciz ediyordu. Biri gelip beni kurtarsın diyip duruyordum.
Felix beni çömeltti ama saçlarımı arkadan çekti.H: acıyor yapma!
F: al onu ağzına
H: yapma-
Anlaşılan canına tak etmişti ki penisini ağzıma soktu. Ağzımdan büyük bir inleme çıkmıştı. Bir yandan ağlıyor bir yandan nefes almaya çalışıyordum.
F: yala!
Daha fazla direnirsem gerçekten çok daha kötü işkence edecekti bana. Ağlaya ağlaya malum işi yapıyordum.
Felix sadece inliyordu ve bir yandan saçımdan çekiştirip yön veriyordu.En sonunda ağzıma boşalacağını anladım. Kafamı geriye çekmeye çalışsamda işe yaramadı ve ağzıma boşaldı.
F: yut onları!
H: asla
Ağzımdaki iğrenc şeyi tuvalete tükürdüm ve sifonu çektim.
F: niye sifonu çekiyorsun sik kafalı herif!
H: bırak beni artık.
F: daha yeni başlıyoruz han jisung.
Duyduğum son söz buydu. Beni bayıltmıştı.
F: çok eğlenicez bebeğim.
𝙈𝙖𝙡𝙪𝙢 𝙨𝙖𝙝𝙣𝙚 𝙗𝙞𝙩𝙩𝙞.
🧋
M: NERDE BU HERİF ANLAMIYORUM?!
X: Her yere baktık efendim. Gerçekten
M: ASLA ANLAMIYORUM YA NEREYE GİTTİ BU
X: hala arıyoruz efendim her yeri
🧋
Gözlerimi açtığımda bilmediğim bir yatakta yatıyordum. Ellerim kelepçeliydi. Önceyi hatırlamaya çalıştım. Felixin bana tecavüz ettiği gelmişti.
Anlaşılan onun evindeydim.
Ağzımdan büyük bir küfür çıkmıştı. Sonra kapının açıldığını duydum.F: Benim güzelim uyanmış mı?
H: Orospunun evladı bırak beni.
F: Yok daha işim bitmedi
H: Sen niye çıplaksın aptal herif işin gücün cinsellik sevişmek
F: Konuşma!
H: Aslında sende farkındasın. Hatta böyle olduğun için kendinden nefret ediyorsun. Kimse seni sevmediği ya da sevemediği için içine kapandın ve azgınlaştın. Neden böyle olasın ki? Bırak beni ve git tedavi ol. Böyle olmaya devam edersen hem kendini kaybedersin hem çevrende kalmış üç beş kişiyi. Gerçi kendini kaybetmişsin o çok belli ama.
F: YETER SUS TAMAM BIRAKICAM SENİ YETERKİ SUS
Felix bir hışımla odadan çıktı. Anlaşılan gerçekleri henüz sindirecek hale gelmemişti. Biraz acı verici olsada birinin bunu yapması gerekliydi.
Kelepçeyi açmak için etrafta sivri bir şeyler ararken cam kırılma sesiyle yerimden sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Burger! | Minsung ✓
Fanfiction" Okul çıkışı her gün dondurma ya da hamburger almak için hamburgerciye giden Han " " Ona aşık olan kasiyer Minho " Not: Kitabın içerisinde cinsellik, taciz, intihar girişimleri ve küfür bulunur. #jisung #minho #felix #minsung #fypp #kpop