11. Bölüm - Karanlığın Annesi

409 73 13
                                    

JB: Evet ajan

M: Ama biz nasıl yapalım

JB: Hanım bizi biraz yalnız bırakır mısın?

JA: Tamam ben mutfaktayım

Annem odadan çıktı. Babamda bize yaklaştı.

JB: Bir rakibim karıma aldığım kolyeyi çaldı. Aptal herif. Onu almanız gerekiyor. Biliyorum sizin için zor bi görev. Ama siz yapabilirsiniz ben size inanıyorum. Ayrıca adam psikopatın teki. Evi inanılmaz korumalı. Lazerler falan var. İçeriye kimse sızamadı. O yüzden sizde havuz kısmından giriceksiniz. Yanınızda başka adamlarda olacak. Ben sizi izliyor olacağım. Sıksık destek gelecek.

Minho ile çok garip hissediyorduk. Oldukça tehlikeli bir görevdi. Ne yapacağımızı bilmiyorduk.

M: Ben istemiyorum

J: Bende

JB: Ama-

J: Baba sırf kolye için bizi tehlikeye mi atacaksın? Saçmalama. Asla kabul etmiyoruz. Yürü Minho gidiyoruz

Babama göz devirdim ve Minhoyla oradan uzaklaştık.

M: Aşkım kusura bakma ama baban manyak mı gitsin yenisini alsın kolyenin.

J: Ne kusura bakıcam ya haklısın manyak mıdır nedir

M: Şimdi ne yapacağız?

J: Senin eve gidelim mi?

M: Olur.

🧋

Eve gelmiştik. Minho kapıyı açtı ve içeri girdik. Oturma odasına geçtiğimizde karşımızdaki kişiyle şoka girdik. Bu galiba minhonun annesiydi. Elindede bir fotoğraf vardı

 Elindede bir fotoğraf vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


M; Sen... Beni nasıl buldun?!

MA: (Minho anne) uzun hikaye oğlum. Artık yüzleşme zamanı geldi. Çık git evimden çık

J: Minho sakin ol

MA: Bakıyorumda manitanda var. Mutlusun galiba

M: Seni asla alakadar etmez! Çık git!

Minho annesinin kolundan tuttu ve evden çıkardı. Ne kadar tutmaya çalışsamda işe yaramadı. Kapıyı sertçe kapattı ve yere çökerek ağlamaya başladı.

M: aptal kadın niye geldiki?! Bunca sene sonra neden geldi?! Mutluyken neden geldi aptal.

J: Sakin ol sevgilim. Sakin ol

Minhoya sarıldım. O ise sadece ağlamakla yetindi. Bunca zaman sonra aydınlığa kavuşmuşken küçücük bir karanlık girdi içeri. Gözlerini aldı. Ellerini tutarak karşı gelmeye, tutup atmaya çalıştı ama o karanlık eline tutundu ve bütün vücudunu ele geçirdi. Minho ise buna karşı koyamadı. (Aslında bu bi spoi-)

Ertesi gün

Saat 06.32'di neden uyandığımı anlamıyordum. Minhonun evinde kalmıştım. Kalktım. Su içmek için mutfağa adımlarken minhonun odasının kapısının açık olduğunu fark ettim. İçeri eğildiğimde minho yoktu. Diğer odalarıda kontrol ettim. Hiçbir yerde yoktu. Hemen yeni telefonumu elime aldım ve minhoyu aradım.

J: Aç şunu hemen!

M: (ağlayarak) Ne var jisung?

J: Nerdesin sen?! Bu saatte nereye gittin.

M: Boşver Jisung. Buraya kadarmış.

J: Ne diyorsun Minho?! Konum at gelicem.

M: Neyle geliceksin ki sanki araba bende

J: Bisikletimle! Nerdesin çabuk söyle!

M: Konum atıyorum tamam mı kafamı şişirdin

J: Çabuk!

New Burger! | Minsung ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin