9. Bölüm - Yanlış Ayna

448 82 13
                                    

İçerden bağrışma sesleri duydum. Bu Minhonun sesiydi. Felixle kavga ediyordu. Yardım etmek için kelepçeyi çıkarmaya çalıştım ama asla oynamadı. Kafamı sağa çevirdiğimde yerde tel toka gördüm. Onu ayağımla aldım ve elime verdim. Biraz denedim ve kelepçe açıldı.

Bir hışımla odadan çıkmak için koşarken kapının kilitli olduğunu fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir hışımla odadan çıkmak için koşarken kapının kilitli olduğunu fark ettim. Biraz ayağımla tekme attim ve azda olsa kırıldı. Son kez bir daha ayağımla vurduğumda kapı yere düştü.

H: Felix!

F: Sen nasıl çıktın?!

M: Jisung sen git!

H: Seni asla bırakmam!

Minho ve Felix boğuşuyordu. Gözlerimi kaydırdığımda sehpanın üzerindeki vazoyu gördüm. Hemen onu aldım ve felixin kafasına indirdim.

Felix yere yığıldı. Elimdeki vazo felixin kafasına vurunca parçalara ayrılmıştı. Felixin kafası, benim elim kanıyordu.

O an nefes alamadım. Yutkunmaya çalıştım ve minhoya baktım. Oda bana bakıyordu.

J: Ö- Öldü mü?

M: Bilmiyorum

J: Napıcaz

M: Nabzına bakayım

Minho yavaşla dizlerinin üstüne çöktü ve eğilerek nabzını kontrol etti.

M: Yaşıyor

J: Çok şükür

Derin bi nefes verdim ve duvara sürterek oturdum.

M: Gidelim burdan

Minho elimi tuttu ve beni dışarı çıkardı. Arabaya bindirdi ve sürmeye başladı.

M: O herif naptı sana

J: ...

Minho elini elimin üzerine koydu.

M: Anlat bana

J: Tecavüz...

Minho bir anda frene bastı ve durduk. Elini elimden çekti ve vücuduyla birlikte bana döndü.

M: NE DİYOSUN SEN

J: Minho sakin ol

M: KESKE ÖLSEYDİ APTAL HERİF

Ellerimle minhonun yüzünü kavradım. Gözlerimiz birbirimize odaklanmıştı.

M: Neden bana o gözlerle bakıyorsun?

J: Hangi gözler?

M: Parlayan gözler

Birbirimize bakmaya devam ediyorduk. Sonra bir anda minho yüzünü çekti ve önüne döndü.

J: Noldu

M: Bilmiyorum

J: Minho bana dön

Minho kafasını bana döndürdü.

J: Artık bunu konuşmanın zamanı geldi.

M: Neyin?

J: Geçmişinde çok kötü şeyler yaşamışsın. Yaralar açılmış, birde üstüne tuz basılmış. Sen aynaya baktığında mutlu gözler, mutlu saçlar görmüyordun. Kanayan gözler, Ağlayan saçlar görüyordun. Onlar senin ruhunu çaldı. Korumaları gerektiği halde.

Minhonun ellerini tuttum gözlerine baktım.

Artık onlar yok. Sadece ben varım. Ve izin ver senin yaralarını sarayım. İzin ver gözlerindeki kanı sileyim. İzin ver saçlarının göz yaşlanırını sileyim. İzin ver senin olayım. İzin ver benim ol. İzin ver ki o aynayı kırıp yenisini yapalım.

Minho bana odaklanmıştı. Ve bu dediklerimden çok etkilenmiş gözüküyordu.

Bana yaklaştı ve dudağımı öptü. Bende onu öptüm ve sarıldık.

Sonra beni tekrar öpmeye başladı. Öpüşürken bir yandan konuştu.

M: O... Herifi... Öldüreceğim... Sevgilim...

New Burger! | Minsung ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin