J: Hiç... Bir... Şey... Yapmayacaksın...
Minho dudaklarımdan ayrıldı. Yüzlerimiz yakındı ve gözlerimin içine bakıyordu.
M: Sebep?
J: Bela olur bize bırak işte
M: Bakarız
Minho önüne döndü ve arabayı sürmeye başladı.
J: Minho bir fikrim var
M: Dinliyorum
J: Babamın şirketi var. Orda birlikte çalışmaya ne dersin?
M: Senin daha okulun bitmedi.
J: Üniversite okumayacağım sevgilim. Ailem biliyor
M: Neden?
J: İstemiyorum. Babamın yanında çalışacağım. Babamda böyle istiyor zaten.
M: Baban beni tanımıyor bile. Ya kabul etmezse?
J: Ben hallederim merak etme.
M: Öyle olsun bakalım
Minho'nun evine gelmiştik. İçeri girdiğimde bir sessizlik vardı. Anlaşılankimse yoktu. Minho'nun odasına geçerken aklıma gelen şeyle başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Aileme haber vermemiştim. Muhtemelen meraktan ölmüşlerdi ve eve gidince beni keseceklerdi. Felix telefonumu almıştı ve orda kalmıştı. Minhonun telefonundan annemi aramaya karar verdim.
J: Aşkım telefonunu verir misin?
M: Noldu?
J: Felix telefonumu aldı. Ve annemi aramam gerekiyor. Çok merak etmişlerdir.
M: Tamam, al bakalım
Minhonun telefonunu elime aldım ve annemin numarasını tuşladım.
J: Alo anne
JA: (Jisung anne) Oğlum nerdesin sen meraktan öldük babanla. Telefonuda açmıyorsun. Ayrıca kimin telefonu bu?
J: Anne uzun hikaye eve gelince anlatacağım.
JA: Ne zaman geliyorsun?
J: Bir kaç saate gelicem merak etmeyin iyiyim.
JA: İyi peki dikkat et
J: tamam annecim bay
Telefonu kapattım ve minhoya uzattım. Sonra yatağa oturdum. Minhoda yanıma oturdu.
M: İyi misin?
J: İdare eder sen?
M: Seninle daha iyiyim
J: :)
M: Bu felix... Naptı acaba uyandı mı
J: Bilmiyorum...
M: Peki. O adam naptı sana?
Sadece duvara bakıyordum. Gözlerimden yavaşça yaşlar akıyordu. Minho bunu fark edince bana sarıldı. Bende kollarımı ona sarıp daha şiddetli ağlamaya başladım.
Minhoda ağlıyordu. Ne kadar bana belli etmesede burnunu çektiğini duyabiliyordum. Bir yandan saçımı okşuyor, bir yandan beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
M: Geçti küçüğüm geçti... Ben burdayım senin yanında.
J: Ondan nefrer ediyorum.
Sinirden minhonun koluna vurduğumu fark ettim. Hemen kolumu çektim ve kendime vurmaya başladım.
Minho bunu görüp elimi sıkıca tuttu.
M: Sakın Jisung sakın
J: Ölmek istiyorum bırak beni.
M: Hayır!
M: Bak ben yanındayım. O herif sana hiçbir şey yapamayacak. Seni koruyacağım. Seninde dediğin gibi o aynayı kırıp yenisini yapacağız.
Biraz daha sakinleşmiştim. Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim ve doğruldum.
M: İyi misin sevgilim?
J: İyiyim meleğim.
M: Hadi hazırlan sizin eve gidelim.
J: Peki
🧋
Minho ile birlikte bizim kapının önündeydik. Ben kara kara minhoyu onlara nasıl tanıtacağımı düşünüyordum. Bu endişem yüzüme yansımış olacakki, Minho omzuma elini koyup konuşmaya başladı.
M: Noldu? Ne düşünüyorsun?
J: Annemlere seni neyim olarak tanıştıracağımı düşünüyorum.
M: Sevgilim
J: Şuan olmaz kızarlar. Arkadaşım derim
M: Sen nasıl uygun gördüysen öyle olsun
J: Tamam basıyorum zile hazır mısın?
M: hazırım.
Kapının ziline bastım ve açıldı. Minho ile birlikte içeri girdik.
JA: Hoş geldin oğlum
JB: Siz kimsiniz?
J: Arkadaşım baba
JB: Tamam geçin bakalım.
🧋
JA: Daha iyi misin şimdi oğlum. O adam sana bir şey yaptı mı?
J: Yapmadı anne.
Yalan söylemiştim. Ve onlarda inanmıştı. Minho yanımda oturuyordu. Yalan söylediğimi duyduğunda imada bulunmak için ayağıma vurmuştu ama ben bozuntuya vermeden konuşmaya devam ettim.
J: Ve minhonun ve benim işe ihtiyacımız var. Senin şirketini düşündüm baba.
JB: Tabi oğlum olur. Hatta ilk görevinizi şimdiden vereyim.
Minho ile birbirimize baktık. Şaşırmıştık. Sonra tekrar babama döndük.
J: Tamam
M: Dinliyoruz efendim
JB: Ajan olacaksınız
JA - M - J: Ajan mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Burger! | Minsung ✓
Fanfiction" Okul çıkışı her gün dondurma ya da hamburger almak için hamburgerciye giden Han " " Ona aşık olan kasiyer Minho " Not: Kitabın içerisinde cinsellik, taciz, intihar girişimleri ve küfür bulunur. #jisung #minho #felix #minsung #fypp #kpop