2. Bölüm - Şok Dalgaları

715 110 91
                                    

Elim ayağım boşalmıştı. Zorla sandalyeye oturdum ve beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra minhonun sesini duydum.

M: Jisung al

J: Sağol

M: Çıkışta beni bekle

J: T-tamam

Yemeğimi aldım ve yukarı çıktım. Boş bir masaya oturdum ve düşünmeye başladım. Neden bu kadar sinirlenmişti. Sevgili deyince neden öyle bakmıştı. Asla anlayamıyordum.

Yemeğimi yedim ve korkarak aşağıya indim. Minho ceketini giymiş beni bekliyordu. Hava biraz yağmurluydu. Bir elinde şemsiye bir elinde telefonu bana bakıyordu. Yavaşça ona yaklaştım.

J: Beni affettin mi

M: Dışarda konuşacağız çık hadi

J: Nereye gideceğiz

M: Kafeye hadi

Birlikte dışarı çıktık. Aynı şemsiyenin altında yürümeye çalıştığımız için sürekli temas halindeydik. Bu hem hoşuma gidiyordu hem rahatsız ediyordu. Bir kaç adım sonra kafeye vardık ve bir yere oturduk.

M: Nerden başlasak

J: Ben... Şey

M: Bunca zamandır tanışıyoruz bir kere adam akıllı konuşamadık. Konuşalım artık

J: Neyi konuşacağız pardon?

Minho yüzünü bana yaklaştırdı ve dudaklarını araladı.

M: Hayatını

J: Sebep

M: Beni artık bir "arkadaş" olarak görebiliyorsundur diye düşündüm

Bende minhoya yaklaştım. Birbirimize çok yakındık.

J: Eğer görmüyorsam naparsın

M: Benimle oynama Han Jisung

J: Diyosun

M: Diyorum

J: Sen benimle neden iletişim kurup arkadaş olmak istiyorsun ki? Onuda anlamıyorum

M: Arkadaş olmak kötü bir şey mi de böyle düşünüyorsun?

J: Değil de

M: Neyi uzatıyorsun o zaman.
Arkadaşız işte

İkimizde ayağa kalktık. Bana doğru adım attı alınlarımız birbirine değdi. Biraz gözlerime baktı ve konuştu.

Biz sadece arkadaş olacağız Han Jisung

Arkadaş.

Yine bana göz devirerek uzaklaştı. Değişik bir adamdı. Kötü bir niyeti yok gibiydi. Sadece benimle arkadaş olmak istiyordu. Ona böyle davranmamalıydım.

Yağmur azda olsa dinmişti. Saçımı başımı düzelttim ve kafeden çıktım.

Ertesi gün

Yine hamburgerciye gidiyordum. Minhoyu gerçekten görmek istiyordum. Kalbim minho deyince hızlanıyordu sanki. Bir şeyler oluyordu içimde. Ama çözemiyordum.

İçeri girdiğimde Minhoyu aradım ama yoktu. Korkmaya başlamıştım.

Neden yoktu? Kötü bir şey mi olmuştu? Nedenini anlamaya çalışırken bir görevlinin yanına gittim konuşmaya başladım

J: Minho nerde yani Minho Bey

X: Tam bilmiyorum beyefendi ama 3 gün izinli

J: Adresini biliyor musunuz?

X: Bunu size vermem ne kadar doğru?

J: Ben onun bir arkadaşıyım ve onu merak ediyorum. Gayet açık bence

X: Peki inanıyorum

Adam adresi verdikten sonra okula dönüp bisikletimi aldım. Yine yağmur yağıyordu. Saçlarım çok fazla ıslanmıştı. Kıyafetimde öyle.

Adresi uzun uğraşlar sonucu bulabildim. Bisikletimi bir yere bıraktım ve apartmanın içine girdim. 2 kat çıktım ve zile bastım.

Kapıyı açan kişi bir kadındı.

M: kim gelmiş hayatım

Sadece kadına bakabildim. Ne yani sevgilisi mi vardı?

New Burger! | Minsung ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin