Ellerini sıkıca tuttum. Bisikletime bindik ve yol almaya başladık. Minho arkamda oturuyordu. Sırtını ve kafasını sırtıma dayamıştı. Sanırsam gözleri kapalıydı. Bugün çok yorulmuştu.
Ona yeni iş bulmak için arkadaşımın dükkanına gidiyorduk. Orda bir soliste ihtiyaç vardı. Minho'nun sesinin çok güzel olduğuna emindim.
M: Jisung... Nereye gidiyoruz...
J: Uyu sen. Gelince uyandırıcam.
M: Dikkatli sür...
Alttan alttan güldüm. Bu halleri çok sevimliydi.
Sonunda mekana varmıştık. Bisikleti yavaşlattım ve park ettim. Minhoyu yavaşça dürttüm
J: minho geldik
M: Ah tamam
Yavaşça doğruldu. İlk önce bir esnedi sonra gerindi. Sonra kısa adımlarla beni takip etti.
M: burası neresi?
J: yeni iş yerin
M: şaka yapıyorsun.
J: hayır
M: ben ne yapacağım burda?
J: şarkı söyleyeceksin.
M: B-ben mi?
J: evet
M: benim sesim bok gibidir ama
J; ona ben karar vericem şimdi hadi otur şuraya
Mekanda ufak bi sahne vardı. Oraya çıkmasını söyledim.
M: jisung ben yapamam
J: hadi hadi
X: hangi şarkıyı söyleyeceksiniz efendim?
M: şarkı mı söyleyeceğim?
J: evet hadi
Masadan bir sandalye çektim ve sahneye doğru döndürüp oturdum.
M: jisung yapamam ben
J: kızıcam ama hadi
M: tamam of
Minho adamın kulağına hangi şarkıyı söyleyeceğini söyledi. Adamise başıyla onay vererek yerine geçti.
X: son ki üç dört
(Söylediği şarkı: Mala dinleyerek okuyabilirsiniz)
O gerçekten harika şarkı söylüyordu. Şarkıda bir sürü farklı ses olsa bile hepsine kolayca uyum sağlayabiliyordu. O şarkı söylerken resmen mest olmuştum. Harikaydı.
🧋
Şarkıyı bitirmişti. Hızlıca ayağa kalkıp onu alkışladım. Yanakları kızarmıştı.
M: ah jisung yapma
J: harikaydın.
Minho tam cevap verecekken garsonun sesiyle irkildik.
G: Jisung bey biri tuvalette sizi çağıyor.
J: Kim ya o?
G: Tanımıyorum ama bir sıkıntı varmış galiba.
J: Tamam geliyorum.
Garsonun yönlendirmesiyle tuvalete yöneldim. Etraf karanlıktı. Uzun bir koridordu. Yürümeye devam ettim taki büyük bir güç beni çekene kadar.
Bağırmama fırsat verilmeden ağzım kapandı. Gözlerimi açtığımda eliyle ağzımı kapatan Felix karşımda çıplak duruyordu.
J:(boğuk) çek şu elini
Elini ağzımdan çekti ve konuşmaya başladı.
F: Eğer sesini çıkarırsan daha çok canın yanar bücürük. O orospu çocuğu sana böyle diyordu değil mi?
H: Bırak beni aptal sapık!
F: Bırakmam! Daha evde de devam edeceğiz güzelim.
𝘽𝙪𝙧𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙨𝙞 +18 𝙙𝙞𝙧 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣𝙞𝙯 𝙜𝙚𝙘𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯🤠
Felix konuşmama izin vermeden dudaklarıma yapışmıştı. Onu bütün gücümle ittirmeye çalışsamda işe yaramıyordu. En sonunda kollarımı arkamda birleştirdi ve kelepçe taktı.
Sonra üstümdekileri çıkarmaya başladı. Ne kadar ittirmeye çalışsamda hareket etmiyordu.
Çıplak kalmıştım. O kadar korkuyordum ki elim ayağım buz kesmişti.M: Jisung nerdesin
F: sakın ses çıkarma!
(Herkese iyi bayramlar aşkolar. İyi okumalar dilerim 🧋)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Burger! | Minsung ✓
Fanfiction" Okul çıkışı her gün dondurma ya da hamburger almak için hamburgerciye giden Han " " Ona aşık olan kasiyer Minho " Not: Kitabın içerisinde cinsellik, taciz, intihar girişimleri ve küfür bulunur. #jisung #minho #felix #minsung #fypp #kpop