12. Bölüm - Görüşürüz Sevgilim (Final)

504 66 71
                                    

Minho'nun konum atmasıyla evden çıkmam bir oldu. Hemen bisikletime atladım ve ölümüne sürmeye başladım. Yağmur yağıyordu. Yerler çok kaygandı. Biranda bisikletim kaydı ve düştüm. Dizim kanıyordu. Aldırış etmeden ayağa kalktım ve bisikletime bindim. Aynı hızda sürmeye devam ettim.

                                   🧋

Minho'nun yanına sonunda varmıştım. Karşımda içiyordu. Ayak seslerimi duymuş olacakki bana döndü.

M: Güzel sevgilim hoş geldin

Burası dağlık bir alandı. Uçurum vardı. Minho ise tam ucunda oturuyordu.

J: Minho çok uçtasın. Bana yaklaş.

M: Hayır sevgilim. Burası harika ama senden daha fazla değil.

J: Sarhoş musun sen? Düşüceksin şimdi gel.

M: Evet sarhoşum ama sana olan aşkımdan bebeğim.

J: Minho yanıma gel lütfen evimize gidelim.

M: Hayır! Sende yanıma gelsene sevgilim

Korkarak ve yavaş adımlarla minhonun yanına oturdum. Minho bir kolunu bana attı ve kafasını omzuma koydu. Bende saçlarını okşamaya başladım.

J: Sevgilim kalk gidelim. Çok sarhoş olmuşsun.

M: Gitmeyeceğim! Hatta şuradan atlayacağım.

J: NE DİYORSUN SEN

Minho bir anda ayağa kalktı. Kendini atmaya kalktı. Tutmaya çalıştım ama ikimiz birlikte düşmeye başladık.

O an benim hayattaki resmen son anımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O an benim hayattaki resmen son anımdı. Gözlerim sonsuzluğa kapandı. Benim hayatımın aşkı, diğer yarım ile sonsuzluğa düştük. Son kez düşerken minho ile birbirimize sıkıca sarılmıştık. Aynı zamanda onun dudakları benimkinde. Benim dudaklarım onun dudaklarındaydı.

M: Görüşürüz Sevgilim...

Bu son kez öpüştüğümüz andı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu son kez öpüştüğümüz andı. Bu son kez sarıldığımız andı. Bu son kez hayatta olduğum andı. Bu son kez Minho'yu gördüğüm andı. O beni bırakıp gitmişti.

Yere çakıldığımızda gördüğüm son şey benim yaprakların üstüne düştüğüm ve Minhoya saplanan dal parçasıydı.

                                  🧋

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Yani sanırım. Etrafı bulanık görüyordum. Etrafımdaki insanların sesini duyuyordum. Biranda hepsi bana döndü.

D: İyi misiniz?

J: Nerdeyim ben

D: Burası akıl hastanesi

J: Ne yani ben delirdim mi?!

D: Sakin olun sadece tedavi almanız gerek

J: Minho nerde? Sevgilim nerde benim?!

D: Maalesef kaybettik...

J: Ne diyo-

Duyduğum son söz buydu. Sanırım bana sakinleştirici vermişlerdi. Gözlerimi açtığımda etrafımda kimse yoktu. Duvardaki saate baktığımda saatin 05.00 olduğunu gördüm. Ben burda durmamalı, minhonun yanına gitmeliydim.

Ayağa kalktım ve koltuğun üstünde duran ceketi giydim. Kapıdan çıkamazdım çünkü doktorlar vardı. 1. Katta olduğum için camdan çıkmaya karar verdim. Camı yavaşça açtım ve çıktım. Kimse yoktu. Biraz ilerde buranın haritası vardı.

Oraya gidip mezarlığa baktım. Biraz ilerde gözüküyordu. Kimseye gözükmeden küçük tepeyi aştım ve mezarlığa vardım. Biraz dolaştım ve minhoyu buldum.

Çok garip hissediyordum. Hayatımın aşkı, benim ben olmamı sağlayan adam gözümün önünde can vermişti.

Yavaş adımlarla mezara yanına oturdum. Minhonun toprağını avucuma aldım ve suratıma sürdüm.

J: Yanına geleceğim sevgilim.

Ayağımın ucundaki cam parçayı alıp kalbime soktum. Saniyeler içinde gözlerim kapandı ve minhonun mezarının üstüne düştüm.

Artık ikimizin de gözleri sonsuzluğa kapanmıştı. Artık özgürce yaşayabilecektik. Artık kimse bize karışamayacaktı. Artık o benimdi, ben onundum.

O karanlığa sen aydınlan diye girdim sevgilim. Küçük ellerin yüzünü kapatmaktan daha fazla yaralanmasın diye sana her zaman siper oldum. Ailen yüzünden o karanlıkta ikimiz birlikte sıkışıp kaldık. Ve korkarımki hiç çıkamadık. Ne olursa olsun çabaladık sevgilim. Başardık ya da başaramadık ama sonunda birbirimizi bulduk. Şimdi ise sonsuz hayatımızda sonsuz mutluluk zamanı.

Seni seviyorum Minho

Seni seviyorum sevgilim

Seni seviyorum benim minik karanlığım.

Küçük aydınlığın her zaman yanında olacak. Tam burada seni bekliyorum sevgilim...

                                   𝙎𝙊𝙉
                        

New Burger! | Minsung ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin