Jungkook pov.
Miután el aludt meg néztük a sebeit de ezt már mind ember alakban tettük meg.
Hogy őszinte legyek a sebek tényleg csak néhány karcolás.
Kivéve egyet a hátsó lábán.
Yoongs szerint egy golyó találhatta el mikor lőttek rá.- Nem maradt benne a golyó.- mondta hyungom jobban szemügyre véve ezzel meg nyugtatva engem mert azért csak tán nem akarom hogy itt haljon meg valaki?!
- Viszont csúnya a sebe és be kell kötni nehogy elfertőződjön mert annak nem lesz jó vége.
- Amúgy miért döntöttél úgy hogy ide hozod? Senkit nem hoztál ide azok közül akiknek eddig segítettél.
- kérdezte drága barátom de ezt még én magam sem tudtam meg mondani hogy miért pont ide hoztam.Mivel látta értetlen arcom hogy én se értem miért, meg szólalt.
- Te se érted igaz??- kérdezte mire én csak bólintottam és ekkor mocorgást hallottunk magunk mellől mire mind a ketten vissza változtunk farkassá.
Nem akartam hogy meg lásson emberi alakomban és ezt Yoonginak is jeleztem már az elején.
Hát nem kelt fel csak kényelmetlen volt neki ahogy feküdt és talán fázott is.
Honnan veszem azt hogy fázik?
Hát ez egyszerű.
Remegni kezdet a teste és össze gömbölydve aludt tovább mint egy cica.- Így nem tudom el látni a sebét de nem akarom mozgatni mert aztán fel ébred. Meg aztán még el kell mennem a fertőtlenítőért és a kötszeres dobozért.- mondta Yoongs hirtelen a semmiből
- Oké menj el értük én addig próbálom úgy meg oldani hogy hozzá férhes a sebéhez.- mondtam neki ő meg csak bólintott
Yoongival itt szoktunk lenni néha és baromkodunk is kicsit.
Itt az erdőben úgy élünk mint egy természetesen farkas. Bár kicsivel nagyobbak vagyunk villogó szemunk van, élesebb karmok fogak, gyorsabban mozgunk, éééés még sorolhatnám.
Egyébként körülbelül fél óra mire vissza ér vagy kicsit több szóval szerintem mellé fekszek hogy addig se fázon.
Be is feküdtem mellé már néhány perce itt vagyok mellette mire mocorogni kezdet.
Remélem nem fog fel kelni mert akkor nem tudjuk le ápolni és az nem lenne jó.
Igaz már most is gyógyul a seb de lassan amit nem értek.
Lehet hogy ezüsttel találták volna el?
Vannak olyan emberek akik tudnak a létezésünkről és valakik el fogadják de mások meg nem.
Így inkább vadásznak ránk vagy csak el kapnak minket és szolgának használnak vagy éppen valaki az ágyban szeret minket tudni. De mi Alfák nem igazán vagyunk ennek ki téve inkább az Omegák illetve még a Béták vagy a Gamák is, de leg inkább az Omegák!
A gondolat menetemből egy fej ébresztett ki.
A kicsike bele nyomta a fejét a bundámba és furcsa érzésem lett ettől a tettétől.
Tovább nézve a kicsit, meg csillant valami a nyakába.
Egy nyaklánc volt a nyakán.
Egy fél hold ami mellet egy madártoll van.
Szép nyaklánc olyan ismerős de nem tudom honnan.
Mindegy is.
Végig nézve rajta pont úgy helyezkedett el hogy Yoongi el tudja majd látni.
Ebben a pillanatban toppant be barátom is és már neki is állt a dolognak.- Yoo kérdezhetek valamit?- kérdeztem mire ő csak bólogatott
- Szerinted ezüsttel lőtték meg? Ugyanis abba bele is tudna halni egy farkas de ha nem ezüsttel lőnek egy farkasra akkor gyorsabban gyógyulna.
- Őszinte leszek. Igen ezüsttel lőtték meg de ha egy farkast meg lőttek ezüsttel és csak súrolja a golyó vagy netán nem marad benne akkor több esélye van a túlélésre.- nem tudtam sokat ezekről ugyan is ezeket a dolgokat a falkában kellene megtanítani.
Igen ott kellene de nekem nincs falkám.
Mármint volt csak el üldöztek, mármint igazából az apám aki az alfa volt a falkában.
10 éves lehettem mikor ez történt.
Mindegy is nem szeretnék rá emlékezni az már a múlt.
Mikor Yoo a fertőtlenítőt rakta a sebre a kis omega meg ugrott és morogni kezdet.
Azt hittem alszik.
Bár lehet csak félig aludt.
Rá néztem hyungra aki nem tudta mit csináljon ugyanis olyan gyorsan pattant fel az omega hogy megijedt.
Ettől még én is meg ijedtem volna.
Meg kell próbálnom meg nyugtatni igy el kezdtem hozzá közeledni mire Yoongs rám szólt hogy ne menjek a közelébe.
Nem értettem miért mondja ezt ezért rá kérdeztem.-Most mi bajod van? Miért ne csak meg próbálom meg nyugtatni hogy le tud ápolni.- mondtam mire csak sóhajtott és bólintott hogy oké
-Figyelj kicsi mi csak segíteni szeretnénk. Le kell ápolni a sebed különben elfertőződik.- mondtam a kicsinek lassan közeledve felé és már nem is morgott meg a szeme se világított már lilán.
-Mondhattátok volna hogy ennyit akartok. Fájt amit az előbb a barátod csinált.- mondta kicsit mérges hangon
-Yoongi ápold le utána le megyünk a folyóhoz mondtam meg mindig a kicsit nézve
-Oké akkor most megyek és be kötöm a sebed de azért ne harabd le a fejem ha fáj- mondta Yoo még mindig az ember alakjában. Teljesen el is felejtettem hogy ember alakban van.
-Nem haraplak meg ne aggódj.- mondta a kicsike de hyungom nem bízott benne ezért azt mondta hogy feküdjünk úgy le mint mikor a kicsi aludt
Míg Yoongi be kötötte a sebet közben beszélgetésbe is elegyedett új barátunkkal.
Halisztok!
Köszönöm az eddigi olvasókat és nemsoká hozom a kövi részt kicsit el maradtam bocsánat. Nem volt ihletem.💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Omega modell (Szünetel)
FantasiElső könyvem nézétek el légyszi a hibákat! Ha valaki nem ért valamit vagy nagyon rosszul írtam és értelmetlen akkor jelezétek kommentben vagy írjatok rám privátba. Köszönöm. Jó olvasást!🥰 Fantasy könyv melyben Jimin egy modell, Jungkook pedig fotós...