Koncerten!❤️

284 7 0
                                    

Szombat 16:00,ma lesz az első olyan koncertem amin nem az első sorban fogom énekelni Andris számait hanem a szinpadon  hátul.

-elkezdtem készülni mert lassan jönnek át Grasáék és innen indulunk a helyszinre.

-Felöltöztem,Sminkeltem(korrektor,púder,szempillaspirál,rúzs),mivel a hajam rasztás lett igy semmit nem kellett vele csinálnom.

-Póló:

-Nadrág:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Nadrág:

-Elkészültem mentem le és már halottam hogy itt vannak Grasáék

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Elkészültem mentem le és már halottam hogy itt vannak Grasáék.

-Sziasztok-köszöntem

-Csácsá-köszöntek vissza

-Akkor most már mehetünk?-kérdezte Grasa

-jaja

-A kocsiba Susa vezetett mellette az anyóson ült Ekhoe,Grasa,Kain és Én hátul.Az út csöndesen telt,Andris mögött ültem és egyszer bele néztem a vissza pillantó tükörbe és csak anyit láttam hogy Andris engem néz végig.Jött egy üzenet a telomra megnéztem hogy ki az Andris volt az.

Ekhoe

-egész végig Fannit néztem,szomorú volt nem tudom miért láttam hogy felnézett a tükörbe csinált egy erőltetett mosolyt ezért inkább rá irtam.

Ekhoe_:Mi a baj?

Fannii._:Semmi,minden jó azon kivűl hogy nem te ülsz mellettem...

Ekhoe_:áhh akkor az a baj hogy nem vagyok melletted.

Fanni._:Talált süllyedt.

-Megérkeztünk,kiszálltunk GG Kain Susa és Én elindultunk beszélgetünk de észre bettem hogy Andris nincs sehol és vissza néztem és ott állt oda mentem hozzá.

-Miért nem jössz?

-azt hittem vissza se jössz,azért mert vártam hogy vissza gyere hozzám és együtt mennyünk be.

-Én mindig vissza jövök hozzád ezt jegyezd meg!Oké de akkor most már mehetünk?

-Megjegyeztem,igen mehetünk-megfogtam Fanni kezét és bementünk beakstreabe.

-Sokan voltak már bent,mindenki minket nézet főleg Ercsé nem tudom mi baja volt velünk elkezdtünk inni szivtunk aztán kezdődtek a szettek ezért kimentünk a szinpad mellé.

-Powerpuff volt fönt a szinpadon őket követte Kain Ercsé Valter és végül Ekhoe

-Sziasztok jól vagytok,-kérdezte Ekhoe és elindult a Tenger és követe a többi szám is.

-Eljött a Százszorszép de mielőtt elindult volna Ekhoe beszélni kezdet.

-Ma van 1hónapja hogy megismertem egy lányt aki mindenben ott van mellettem és támogat amint ezt már gondolom tudjátok a sok insta storyból,de most megszeretném őt kérni hogy jöjjön fel a szinpadra és hagy kérdezek tőle valamit.

Fanni

-Most nagyon megijesztett de felmentem hozzá.

-Sziasztok-köszöntem

-megijesztesz-sútogttam neki ő csak elmosolyodott.

-Na szóval már nagyon sokat gondolkodtam rajta hol kérdezem meg de most ez a megfelelő pillanat.

-Fanni lennél a barátnőm?-Kérdezte csillogó szemekkel.

-huuhaa hát ha átgondolom jobban akkor IGEN.-mondtam miközben folyt le a könnyem a boldogságtól és megcsókoltam hirtelen elindult a SZÁZSZORSZÉP.

Ekhoe

-IGENT mondott.

-elindult a SZÁZSZORSZÉP és Fanni kért egy mikrofont és elénekelte velem olyan gyönyörű volt és az a hang mint a méz természetes csoda.

-Vége lett és elköszöntünk le mentünk a szinpadról egyenesen a beakstreabe mindenki gratulált. Elkezdtünk inni szivni és mi inkább haza mentünk ezért elköszöntünk és el is mentünk.

-jól érezted ma magad?-kérdeztem

-hát hogy ennek a jóképű embernek vagyok a barátnője igy jobban.-mondta és adott egy puszit

-haza értünk lefürödtünk és elmentünk aludni,éreztem hogy Fanni ráfekszik a mellkasomra és elnyomja az álom de előtte még azt mondta.

-Nagyon köszönöm hogy a barátnőd lehetek joéjt rasztásom.

-Én örülök hogy a barátod lejetek joéjt hercegnőm.

Sziasztok itt a kövi rész!❤️❤️

Remélem tetszik holnap hozom kövit.❤️

Tenger💙(Ekhoe ff.❤️)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt