Idő ugrás már lassan 1hónapja együtt vagyunk Andrisal,mivel szinte az incidens óta anyámmal nem nagyon találkoztam ezért úgy döntöttem hogy elmegyek ha hozzájuk.-Elkészültem Andris még aludt igy inkább hagytam aludni sok koncin voltunk mostanság,mielőtt elindultam volna irtam Andrisnak egy cetlit hogy haza mentem anyuékhoz és mindjárt jövök meg hozok pár cuccot.
-elindultam egy 20perc múlva ott is voltam mivel villamossal mentem gyalog sokkal több idő lenne.
-Csöngettem
-Valami fura ember nyitott ajtót viszont ez engem hidegen hagyott bementem anyámhoz köszöntem és mondtam neki felmegyek a szobámba egy két cuccomért igy is tettem össze szedtem mindenem és mentem le de hallottam egy furcsa beszélgetést ezért megtorpantam.
Furcsa ember:Ez a lányod?
Anya:Igen,csak már nem nagyon lakik itthon mert elköltőzött a barátjához.
Furcsa ember:áhh értem,és ki is a pasija?
Anya: Hát őszintén nem ismerem őket de azt tudom hogy egy rossz társaságba keveredett,és azt is tudom hogy egy drogossal van együtt és mára mér ő is az lett csak azt látom hogy egyfolytában a füves cigit szivják.
-Erre beléptem és elkezdtem anyámmal ordibálni hogy ezt hogy képzeli hogy ilyeneket mond Andrisékról de inkább főleg rólam.
-megfogtam magam és inkább elindultam Andrishoz az egész utat végig sirtam,végre haza is értem.
Ekhoe
-Amikor felkeltem nem volt mellettem Fanni ezért lementem a konyhába ott se volt de láttam egy cetlit azt irta hogy mindjárt jön csak elment az anyához pár cuccáért.
-halottam hogy csapódott az ajtó igy gondoltam ő jött igazam is lett,sirt nem tudom miért ezért oda siettem hozzá.
-Mi a baj?
-Utálom anyámat soha többet nem akarom látni érted!
-Miért mi történt mond el mert megijesztesz.
Fanni
-Elmondtam Andrisnak az egészet az elejétől hogy volt egy nagyon furcsa ember és a többi eseményt is.
-Azta kurva ezt nem néztem volna ki anyádból-mondta ledöbbenten.
-Na ezaz hogy még én se nem tudom mikor lett ilyen de remélem nem sokszor kell már vele találkozzak.
Ma is megyünk konci Szegedre Pogi is ott lesz és még sok jó arc szóval majd velük meg Andrissal elfelejtem a mai napot.
20:15 van egyóra múlva indulunk ezért elkezdtem készülni.
Felöltöztem ,sminkeltem,a hajam még mindig raszta igy azzal semmi dolgom.
-Lementem Andris már várt lent a kanapén ült amikor leértem felállt és oda sétált hozzám megfogta a derekam magához húzott és megcsókolt. Hallottuk hogy csöngetnek ezért elkellet válnunk na de megjöttek K8h-ék én beültem hátra és végre Andris is mellém ült elindultunk egész úton beszélgetünk és végre megérkeztünk be is mentünk már egy csomóan voltak a szinpad előtt megláttam egy kisfiút aki Andrissal képet akart csinálni ezért megkértem Andrist hogy csináljon vele egy képet aztán mennyünk a beakstreabe.
-A koncin minden rendbe volt mindenkinek lement a szettje az emberek elkezdtek kifele menni miuttán mindenki elment mi is kezdtünk fogyatkozni ezért úgy döntöttünk hogy elmegyunk Pogihoz zenét csinálni aztán egy pár darabot csináltunk aztán feldobtuk azt az ötletet hogy menyünk aludni Én előbb lefeküdtem mint Andris de nem sokkal szóval még fent voltam amikor ő is befeküdtmelém.
-Joéjt rasztásom-mondta Fanni pedig azt hittem már alszik.
-Joéjt kisrasztás,felkeltettelek?-Kérdezte Andris azzal a reketes hangjával.
-Nem dehogy azt vártam hogy mikor jössz már na de most már aludjunk-fordultam felé és átöleltem.
Halikaa tudom hogy gyorsan hoztam de itt a kövii!🥰
Lehet ma még hozok egyet de nem biztos!❤️