Este vagyis inkább hajnal lehetett,mindenki már be volt baszva meg szivva de nem nagyon érdekelt senkit hogy ki mit csinál egyszer csak felhoztuk az ötletet hogy zenéljünk minden jól ment addig amig nem toppant be két ember. Na de ne rohanjunk ennyire előre csak szép lassan.
Fanni
-Láttam hogy mindenki hogy elvan én annyira nem voltam jól meg Andris se a mai cucc miatt te tartottuk a tempót a többiekkel ivásba mind cigibe jó én nem szivok annyit mint Andris de ma kellett szerintem amúgy többet szivtam ma mint egész életembe valaha.Sokat gondolkodtam azon amit mondott tesóm de valahogy mindig arra jöttem rá hogy csak azt akarják hogy mennyek vissza és hagyjam ott Andrist de ezt mindenki tudja hogy nem fok menni egyszerűen de nem is lesz olyen soha hogy elhagyjam!
-Elmentünk stúdiózni mindenki leült vagyis Én Andris ölébe ültem Anita Kisé ölébe és Ercsé ölébe pedig Réka ült, a többiek pedig össze vissza ültek.
-Egy pár zenét csináltunk aztán oda súgtam Andris fülébe hogy éhes vagyok-erre csak megcsókolt majd én is vissza csókoltam és hatalmas csókba kezdtünk Kain miatt szét váltunk mert elkezdet köhögni és mindenki ráfigyelt hirtelen.
Fanni
-Amúgy úgy szeretem őket mindig felviditanak ha valami szar van vagy valami geci szarul sikerült,de ezért szeretjük úgy egymást ahogy vagyunk!
Kain
-faszom már elegem volt hogy itt eszik meg egymást ezért köhögtem inkább hátha abba hagyják,be is vált majd máskor is ezt használom xxd.
-Nh geci végre abba hagytátok amúgy geci annyit akartam rendelünk kaját geci éhes vagyok?
-Na zsa én már vagy nyolc éve ezt hajtom baszátok meg-mondta Szalai
-meglett rendelve a kaja,kb.35-40perc múlva meg is jött megkajáltunk aztán még beszélgetünk iszogatunk mi Andrisal kimentünk az erkélyre egy kicsit kettesbe voltunk minden jó volt amig nem jöttek valakik be azon a kurva ajtón.
Ekhoe
-Hallod bebi?-mondta Andris
-Nem mond hangosabban rasztáson-mondtam majd megcsókoltam
-Az van hogy nem tudom hogy lehetek ennyire szerencsés hogy együtt vagyok veled ebbe a szar világba ahol a mai lányok már csak azért jönnének össze velem mert kell a hirnevem meg a pénzem és ennyi de TE valahogy más vagy nem olyan mint ők te TÖKÉLETES VAGY .-mondta majd hatalmas csókcsatába keztünk,de nem sokáig minket mindig valaki megzavar de most nem egy ember hanem a csengő.
-Mennyen már valaki nyissa kiiiii-orditóm befele,halottam hogy valaki ment kinyitni igy nem kellett el mennyek Andristól ami ebben a szerepben a legjobb döntés volt.(Fanni)
-Halljátok gyertek már be vagyis mindenki jöjjön nappali de ha lehet akkor most-ordibált Valter
-Mi a geci van már Valter vagyis inkább ki a geci van itt?-kérdezi mindenki nyafogos hangon mert senki nem akar elmozdulni abból a pozicióból amiben éppen van.
-Na geci végre hogy bejöttetek-mondta hangján halattszódót a meg könnyebülés
-Mi a fasz-sokóltam le és a lában a földbe gyökerezet(Fanni)
-Minek jöttet vissza bazdmeg Gyuben,nem is tudod miket éltünk azért át mert ti nektek olyan kedvetek volt hogy el mennyetek ketten de ha már itt tartunk akkor szólhatunk Dorka anyának hogy megvan Dorka mert képzeld el Dorka anyukád majdnem lecsukatott miket mert hogy mi eltüntettük a drágalátos icipicikislányát de akkor most már elmondhatod neki hogy neked szerelemre volt szükséged és leszáll talán ITT MINDENKIRŐL szálljon rád meg Gyubenre nem vagy csak most úgy a semmiből előtűnsz és minden happy nem bazdmeg Dorka nem tudod mit éltünk át miattatok ha nem fogod elmondani anyádnak én fogok hozzá személyesen elmenni és mindent szóról szóra elmondani érteted?-mondta neki Fanni nem kiabálva de a hangszinét egy kicsit fentebb emelve a szokottnál.
-uhhh hát nem gondoltam volna ezt rólad Fanni de most már tudom hogy lett egy ilyen oldalad is valaki/valakik khmkhm,de tudod mit tedd amit akarsz ha akarod akazdföl magad a picsába de ha anyira akartam már szólni anyámnak erről már rég megtehetem volna csak azt akartam látni ahogy szenvedtek mert én is szenvedtem miattad amikor anyám ide jött értem.-mondta Dorka hisztérikusan.
-áhh értjük akkor mi csináltunk neked Fanni még egy olyan oldalt ami ilyen bunkó köcsög paraszt stb.,ha annyira akarod tudni Dorkácska akkor 1.itt lettél volna a barátnőd mellett amikor szüksége lett volna a barátnőjére de te erre se voltál képes,2.mi soha nem neveltünk semmit Fanniból mert Ő legalább normálisan tartja magát az emberiségbe nem úgy mint te.-Zárta rövidre a mondatát Szalai(imádom Szalait a megfogalmazásait és hogy nem csak a maga nevében hanem mindenki nevében beszél.)
-ohh Dorka képzeld nem ők tettek ilyené ők sokkal inkább jóbbá tették azt az énemet amelyik még futott utánad de ez az énem már rájött hogy felesleges és ebben mind ők segitettek és főleg ANDRIS-mondtam majd megfogtam a karját Dorkának és kivezetem az ajtón majd a többiek Gyubennel is ezt tették mondjuk Gyubent sajnáltam de azt mondta hogy inkább Dorka mint hogy mi...
Fanni
-Istenem utálom magam igaza van fel kéne akasszam magam a faszba talán nem?-kérdeztem a többiektől ők meg csak néztek rám ilyen te nagyon hülye vagy baszki.
-Na joo felejtsük ezt az egészet igyunk szivjunk és aludjunk-dobta fel az ötletett GG
-joo lets goo-mondtam és hirtelen éreztem a csuklómon egy kezet és ami magához húzott ki más lehetne mint nem Andrisom
-bebi nem fejezzük be amit előbb elkezdtünk?-kérdezte majd meg csókolt én erre csak vissza csókoltam
-de csak kezdjék el a bulit és mi lelépünk.-sutógtam a fülébe
-áhh értem joo-csókolt meg
-szivunk egyet?-kérdezte Csoky
-Még szép Csokyy veled soha nem hagyuk ki.
-Minden jól ment mi Andrisal felmentünk (megtörtént),csak azt vettük észre hogy jól bealudtunk és reggel szerencsére mi keltünk elsőnek igy gyors össze szedtük magunkat aztán elkezdtünk minden rendbe szedni,aztán gyors csináltam reggelit mindenkinek és felkeltetünk mindenkit.
-a nap további részében nagyon nem volt semmi megbeszéltünk igy a tegnapról mindent és mindenki haza ment,szokásosan mi is de nem volt sok kedvem.
-Hallod rasztásom?
-mondjad hercegnőm.
-ma lesz koncid?
-uhh geci johh hogy szólsz bebi nah látod én mondtam hasznos hogy veled vagyok.-csókolt meg
-valahogy sejtetem hogy ezt mondod de hol lesz koncid?
-Veszprém meg Miskolc ahh remélem jössz mert nélküled nem fogom birni főleg ha nem alhatok rajtad.
-még szép hogy megyek nh de mennyünk készülődni.
CsáCsá itt a kövii!❤️❤️