Itt vagyok veled!❤️❤️

217 5 0
                                    

A kórházas cucc óta eltelt 1hónap ebben az időben sokat jártunk koncira Andris megtudta hogy ki az új szomszédunk,és azt is megtudtuk hogy anyám küldte a tesómat hogy figyeljen meg engem de szerencsére ne sokat vagyunk otthon igy nem nagyon lát engem se Andrist.Az incidens napja óta nem szivok zöldet,vagyis nem 100%ig de kb.egy nap csak egy szálat.Amióta Andrissal vagyok valahogy jobban érzem magam lelkileg,Dorkával nem beszéltem azóta mióta az anyával elment nem is kereset megmondom az ősszintét én egyszer küldtem neki egy üzenetet de még meg se nézte és azóta nagyon nem is foglalkoztam vele.

Ekhoe

-Meg tudtam mindent Fannitól és örülök hogy elmondta de ma újból megyünk konci de nem az enyémre én csak elkisérjük kubakot plázsra aztán meg jövünk haza mert hosszú volt ez a hét és kb. egész héten aludtunk 28órát.

-Kicsim-szólt Fanni

-Mondjad bby-válaszoltam

-Mikor indulunk?-kérdezte

-lassan kéne mert 12:00 van és tudod kubakkal milyen utazni-mondtam majd láttam hogy oda lépet mellém felálltam majd magamhoz húztam és megcsókoltam.

-Igen tudom de ahh-már megint rossza napja van és hisztis

-Mi a baj?

-Az hogy azt hittem hogy ma itthon leszünk és alszunk ketten.-Mondta boci szemekkel

-aha értem de tudod megigértem Poginak hogy ott leszünk.-mondtam majd megcsókoltam és elment készülődni.

13:30

-Megjöttek Kainék és indultunk Pogiért,most kivételesen én ültem hátul Fannival mert láttam hogy nagyon fáradt és se Kain se Pogi mellett nem alszik csak mellettem.

-El se indultunk de már Fanni hozzám bújt és aludt mondjuk én se voltam más helyzetbe de én csak addig aludtam amig nem értünk oda kubakért.

-Csácsá mindenki-Köszönt Kubak

-Halkabban már kubak-szólt neki Susa

-Miért most nem mindey hogy milyen hangszinen beszélek-mondta hangosan,erre Fanni felkelt

-Mi a gecciért orditasz Kubak?-mondta Fanni halkan

-ihhh bocs nem tudtam hogy alszol

-nem gond de akkor eddig aludtam,hány óra vn?

14:10

-joo sokat aludtam ehez a héthez képest.-mondta Fanni majd megcsókolta Andris,erre mindenki csak felnevetett

-Lassan Plázson vagyunk.

-Elkezdődőt Pogi szettje minden fulosan ment addig amig nem dobtak fel egy üveget ami eltalálta Fanni fejét.

-Állitsd le,ez ki volt kurva gyorsan jelezze-mondta Ekhoe full idegesen

-Andris hagyjad semmi komoly.-szóltam neki halkan,erre ő oda jött és megnézte a fejemet.

-Semmi komoly vérzik a fejed baba.-nézet mélyen a szemembe,és vissza ment

-na gecii az van ha a buli végén nem jeletkezik az ember aki feldobta az üveget vissza nézük a kamerákat,Na de nekem igy vége van a mai koncinak.

-Gyere mennyünk baba.-elmentünk a mentőhöz lekezelték a fejem bekötötték és azt mondták most ne nagyon menjek sehova inkább pihenjek otthon a tudok.

-Rendben köszönjük viszlát-köszöntünk és elmentünk.

01:35

Haza értünk mindenki itt alszik nálunk,Andris előbb lefeküdt mint én mert én még segitettem a többieknek és ők is elaludtak már csak én voltam fent ezért kiálltam az erkélyre.Néztem az eget és csak két hideg kezet éreztem a derekamon és hogy a fejemet puszilja megfordultam Andrisal találtam szembe magam.

-Miért nem alszol baba?-kérdeztem két csók között

-Vártam hogy gyere de nem jöttél ezért megkerestelek megtaláltalak és most itt vagyunk az ég alatt és nem az ágyba...-mondta álmosan

-ohh értem akkor mehetünk aludni,-kérdeztem majd megcsókoltam és elmentünk aludni.

-Mielőtt elaludtam jött egy insta üzenet a telómra,meg is néztem ki más lenne ha nem Dorka anyja..

Dorka anyukája._:Szia bocsánat a múltkori incidensért de most azért irtam neked mert nem tudom hol van Dorka már napok óta elment és nem találom,ha esetleg tudod hol van válaszolj. Köszönöm előre is.-hát ez meg lepet de most tényleg nem tudom hol lehet Dorka de engem ez nem is érdekel már túl léptem rajta.😥

Fanni_:Jó estét! meg mondom az őszintét nem beszéltem Dorkával az a nap óta,egyszer itam neki de meg se nézte és engem már nem is érdekel szóval nekem ezeket ne irja.😐

-Ezután oda bújtam Andrishoz és elaludtam.

Halikaa itt a köviii!❤️

Tenger💙(Ekhoe ff.❤️)Where stories live. Discover now