Imádom,köszönöm!❤️

233 7 0
                                    




Reggel nem annyira de korán keltem még Andris aludt amig nem kelt fel addig néztem ahogy alszik,nem sokáig tudtam nézni a gyönyörű arcát mert felébredt és egyből rám nézett én pedig éreztem hogy egy kicsit piros lettem.

Ekhoe

-Arra keltem hogy Fanni néz és hogy egy kicsit el is pirult nem tudom hány óra lehet de azt igen hogy ma megyünk át Szalaihoz zenét csinálni szóval készülni kéne,ezt elmondta Fanninak is még egy kicsit össze bújva pihentünk aztán elkezdtünk készülni.

Fanni

-

elkészültem és pont vettem a cipőm mikor valaki vagyis inkább Andris a hátam mögé állt és azt várta hogy oda forduljak ezt is tettem másodperceken keresztül.

-Nem hittem a szememnek.

-Ez az enyém?-kérdeztem könnyes szemekkel

-Igen ez csak is a tied velem együtt-Mondta és megcsókolt

-ki is tettem instára.

Fanni._:@Ekhoe_ Nagyon szépen köszönöm baba❤️😍

_:@Ekhoe_ Nagyon szépen köszönöm baba❤️😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hozzászólás:2K

Ekhoe_:Szeretlek hercegnőm

14:50

-Lassan Szalainál vagyunk,ha jól tudom Valter Kisé Grasa és persze Anita már ott van.

15:05

-Ide értünk Szalaihoz

-Sziasztok-köszöntem és mentem Anitához amig a fiúk zenélnek mi beszélgetünk.

Ekhoe

-Amióta megjöttünk nem nagyon láttam Fannit ezért inkább megkerestem meg is találtam szokásosan Anitával képeket csináltak.

-Anita nem baj ha elrabolom egy kicsit Fannit?-kérdeztem de már be voltam állva.

-Nem nyugodtam addig én meg nézem mit csinál Kisé.-mondta és el is ment

-hiányoztál már,azt hittem már el is mentetek.

-de hogy is nekem is hiányoztál,de már megint be vagy állva Andris ne csináld már ezt állandóan be vagy állva lassan indulnunk kell koncira és igy hogy fogunk?-kérdezte egy kicsit idegesen de olyan cuki amikor ideges

-jojo de most akkor haragszol rám?

-Nem dehogy is rád soha nem tudnék haragudni vagy még is.

-mi miért?-kérdeztem kérdően

-hát mert nem adsz csókot-mondta csillogó szemekkel

-hát ezért felesleges-és hosszú csókba kezdtünk.

-Haljáttok?-jött be Grasa hogy mondja hogy indulni kéne konci

-naa-mondta Fanni

-bocs ha valamit megzavartam de indulni kéne lassan konci.

-ohh semit nem zavartál meg de jaa mennyünk nem akarunk késni-mondta Fanni és elindultunk

-A konci jó volt haza mentünk lefürödtünk és elmentünk aludni.

-Joéjt rasztásom-mondta Fanni és nyomott egy puszit a számra

-joéjt kisrasztásom-én is úgyan ezt tettem és elnyomodt az álom.

Reggel arra keltem hogy Fanni telefonja megállás nélkül csörög felkeltettem Fanni rá nézet a telojára és inkább a fejét a párnába fúrta megkérdeztem hogy ki az és azt mondta hogy az anya és inkább rá nyomta....

Halii itt a kövi rész❤️

Tenger💙(Ekhoe ff.❤️)Where stories live. Discover now