Nem és Nem!

242 12 3
                                    

Pár órával később,minden jól ment addig amig újból nem kopogott valaki.

-Valaki nyissa ki mert én nem akarok anyámmal még egyszer beszélni a mai nap.-mondtam majd kiment az ajtóhoz Kriszti.

-Őőő szia?-mondta Kriszti egy kicsit furcsán

-Ki az Kriszti?-kérdeztük bentről

-nem mondott semmit ezért ki mentem,én se szólaltam meg pedig halottam hogy bentről kiabál Andris.

-Baba ki az?-kérdeztem de nem halottam válsz ezért ki mentem csak azt láttam hogy Fanni sir és össze esik.

-Fanni-halottam hogy orditota Andris de utána minden ki eset és már csak arra eszméltem hogy a korházba vagyok.

-Andris-sutogttam halkan neki de láttam hogy alszik ezért inkább csak néztem ahogy alszik és szuszok,de egyszer csak bejött valaki és oda kaptam a fejem.

-Mi,ti hogy vagy mint?-kérdeztem de már nem láttam a könnytől.

-Fanni nézd nagyon sajnálom ami eddig történ de nem nagyon tudunk nélkületek élni hiányoztok.-mondta Dorka de engem meg se hatott

-igen és akkor nem hiányoztunk amikor minden szar volt de nézd még is megoldottuk mert egy család vagyunk nem ugy mint te/ti.-mondtam és megkértem őket hogy menjenek ki.

-Ezután már csak annyi volt hogy Andris felkelt oda jött hozzám és bebujt mellém és elaludtunk,másnap haza engedtek Marci,Kriszti és a többiek mind otthon vártak már nagyon hiányoztak.Elmondtam nekik hogy voltak bent nálam Gyurisék de én elküldtem őket,azt mondták megértik de ők is beszéltek velük azt is elmondták nekünk hogy mit.Ezután már csak Beszélgetünk,zenéket csin,iszogatunk,szivtunk.

Reggel

Korán keltem ezért oda bújtam Andrishoz,vissza is aludtam nagy zajra keltem hála Andris nem kelt fel le is mentnem hagy aludjon tovább.-mindenki itt aludt tegnap azt már nem tudom hogy hol ki aludt.

-joreggelt!,mit csinálotok Csoky?-kérdeztem halkan.

-ihh bocsesz ha felkeltetünk csak kaját akartunk neked csin csak nem jött össze...-mondta szomorúan.

-Dehogy nem nyugodtan csináljatok amit akartok csak halkan mert sokan még alszanak.-mondtam majd vissza mentem az ágyba

-Hol voltál baba?

-csak lent voltam,de vissza is jöttem hozzád.-mondtam majd elkezdtünk csókolozni,azon vettük magunkat hogy koppognak.

-Istenem már ki az?

-jöttök kajálni?-kérdezte Susa

-Ahan 5p és lent.

-Faszomba már miért most kellett készen lennie a kajának is.-morgot Andris,indultam volna ki de vissza huzott magához.

-Andris mennyünk mert minket várnak.-mondtam majd megcsókoltam,ez egy hiba volt.

-De ne már maradjunk már be kéne fejezni amit elkezdtünk.-mondta és elkezdte csókolni a nyakam

-az életemre esküszöm hogy ma befejezzük de most mennyünk le mert várnak-nyomtam egy csókot ajkaira.

Halika remélem tetszik, próbálom minél előbb hozni a kövit.💗

Tenger💙(Ekhoe ff.❤️)Where stories live. Discover now