Lementünk,minden jól ment este volt egy konci arra elmentünk sokra már nem emlékszem mert egy kicsit sokat ittunk,de valahogy haza keveredtem.
Este
Mindenki haza ment,igy Andrissal végre kettesbe lehettem.
Mivel hosszú napokon vagyunk túl ezért úgy döntöttem csinálok valami kaját.
Ebből az lett hogy Andris csinált valami tésztás cuccot.
Aztán el is mentünk aludni,mert másnap elég hosszú nap lesz.
Reggel
minden jól ment nem annyira korán keltem,mire Andris felkelt addigra csináltam reggelit.
Joreggelt hogy aludtál.-jött le komás fejel a lépcsőn
hát nem annyira jol miután megláttam hogy nem vagy mellettem-mondta Andris közben oda batyogot hozzám
Én csin neked reggelit-mondtam majd adtam neki egy hosszú csókot.
Nagyon koszi baba,lassan elkéne kezdeni készulodni mert indulni kene Szalaiékhoz studiozni aztán meg megyunk 2 felépésre.
Hát jó-minden jól ment reggel elkészultunk és elindultunk Szalaiékhoz,én nm nagyon társalogtam senkivel inkább elvoltam magamba de Andris se szolt hozzám még csak nagyon rám se nézet mert nagyon elvolt foglalva na persze de azért egyszer-kétszer rám nézhetett volna hogy hogy vagyok vagy valami és ez anyira idegesitett hogy igy elhanyagolt akkor mert máskor nem csinálja ezt és ez olyan szarul esett hogy inkább ki mentem a teraszra és ott hagytam őket mondjuk szerintem észre se vették szóval nem tudom miért jöttem el cigiztem néztem a telefonom volt kint egy is pia azt megittam meg volt ott valamilyen gyógyszer azt bevettem és nagyon elkezdtem szédülni ezert leultem és kint voltam meg egy jó ideig de akkor se jött ki senki ,olyan ideges voltam hogy meg egy pár cigit elsivtam aztán inkább lementem sétálni még azt se vették észre volt nálam füvescigi elszivtam aztán lassan vissza sétáltam amkor bementem mindenki rám kapta a fejét.
Mivan:-kérdeztem,de még mindig csak néztek
Te mi a faszt csinaltál észnél vagy Fanni?-Kérdezte Andris de én csak ilyen mit csinálhattam volna fejjel néztem rá.
Miért mit csináltam nem tettem semmi rosszat?-nm értettem az egész szituáciot
Ne tedd az ártatlant légyszíves hogy ihatad meg a piát és veheted be vele a gyógyszert és meg szivtál is hát ez kurva jó.-Andris egy kicsit ideges volt de nem értem nem lett semmi bajom vagy mégis?
Ezt 4 szem közt megbírnánk beszélni légyszíves.
Jó legyen-fogta meg a kezem és bementünk a szobába.
Miért csinálod ezt Fanni ez már nem anyira jó dolog és nem szeretném ha ezt csinalnád mert ez nem jó tudom ezt pont én mondom aki ezt csinálja.
Nagyon sajnálom Andris de nem bírtam már azt hogy csak egy felesleges ember vagyok akinek semmi keresni valója itt még rám se néztél egyszer sem és nagyon szarul eset ezért kimentem tőletek megittam a piát es bevettem a gyógyszert aztán elmentem sétálni és szívtam Sajnálom Andris-kezdtem el sírni és össze estem
Fanni te sose leszel felesleges és nagyon sajnálom hogy ezt tetem de attól még nem csinálhatod ezt mert ez nagyon para volt azt se tudtuk hol vagy vagy mit csinálsz-mondta majd átölelt és feltett az ágyra és oda feküdt mellém és elszundítottunk,de nem sokáig mert indulnunk kellett koncira.
Este minden jól ment én nagyon kiütöttem magam mar délután de este még jobban mert pogi hozott valami cuccot és amíg Andris nem volt ott addig kipróbáltunk.
Marci ha lehet akkor ezt ne nagyon említsd Andrisnak mert már délután ezekért nagyon ideges volt rám-Majd megöleltem Marcit majd felmentem színpadra hátra hogy lássam Andrist
Vége lett Andris részének aztán jöttek a többiek de én azt már nem vártam meg lementem Andrissal egy kicsit féltem hogy észre veszi de nem kimentünk cigizni Andris nagyon le volt izzadva ezert ráadtam a pulcsim nekem ugyis melegem volt ketten voltunk úgyhogy csókolóztunk aztán meg beszélgetünk és vissza mentünk.
Láttam hogy Marci meg Andris beszélget és Andris nagyon csúnyán néz rám és ideges tudtam hogy nem szabad megbízzak Marciba mindig megbízok mindenkibe ez a baj de többet ebbe nem megyek bele hogy higgyek bárkinek is.
Látom hogy valaki nagyon gyorsan közeledik felém de egy kicsit nagyon homályos volt minden ezért nem láttam pontosan,miután oda ért hallottam hogy Andris az mondta hogy kapaszkodjak bele és hogy majd vezet mert itt van anyukám valakivel és hogy ne vegyen észre hogy ilyen szar állapotba vagyok mit fogok még kapni én Andristól ezért pár óra múlva na nem baj tudom hogy szeret.
Pár perccel később
Andris elvitt egy olyan helyre ahol csak ketten vagyunk nagyon szarul voltam Andrison feködtem tudtam hogy nagyon ideges rám és végöl megszólaltam.
Andris nagyon sajnálom te jobbat érdemelsz nálam de sokkal jobbat én nem vagyok neked jó.
Ne mond ezt Fanni szerinted itt lenék ha nekem nálad jobb kéne nem nálad mindenki csak rosszabb mert őket nem én érdeklem de TÉGED IGEN ÉS ENGEM IS CSAK TE ÉRDEKELSZ szóval légyszives fejezd meg amiket mostanában csinálsz mert gy tényleg elfoglak veszíteni és abba bele halok!
De Andris én úgy érzem hogy nem vagyok olyan mint a többi lány akik téged akarnak.
Igen mert te nem vagy olyan kurva és nem csak a hírnevemért vagy velem és a pénzemért.
Nagyon Szeretlek baba-mondtam majd megcsókoltam és beleültem az ölébe és átöleltem
Boszim én is nagyon szeretlek de nem ilyenkor amikor ilyen vagy jó?-majd ő is megcsókolt és magához húzót
Igen,és megígérem nem csinálok ilyet többé de akkor te se legyél velem ilyen mert nekem nagyon fáj ha így nézzel rám és kiabálsz velem-majd oda bújtam hozzá de sietnünk kellet mert ment Andris még egy pár feat-et.
Nagyon örültem hogy végre Andrissal voltam de aztán nem annyira voltam jol ezért inkább bementem a többiekhez aztán ott elvoltunk néha néztem Andrist és most már végre ő is engem nézet.
Sziasztok tudom hogy régóta nem volt rész de nincs nagyon szabadidőm de meg próbálom hozni a kövit.