Miért nem megy el?😭

201 8 2
                                    

2023.09.12.

-Nagy valószinűségel elkezdődött a suli de mivel hogy egy cuccomat se vettem meg igy nem is fogok nagyon be járni vagyis inkább ezt meg kéne beszéljem Andrissal de ezzel most nem akarom őt terhelni igy is van elég baja ezért inkább én magam tönttöm  el.Biztosan anyám majd jön ide és mondja a magáét erre már előre felkészültem,ja is amit a múltkori koncert illeti egészen jól telt minden rendbe volt,a másnap egy kicsit rotyon voltam de minden rendbe jött délután.

Marika(Fanni anyukája) 

-Ma úgy döntöttem bemegyek az iskolába hogy találkozhassak Fannival,de arra kelet oda figyelnem hogy Fanni sehol persze egyből tudtam kérdéseket tettem fel magamnak,Talán abba is hagyta a sulit amiatt a drogos miatt? Lehet kórházba van?,áhh az nem lehet akkor már szóltak volna régen nekem.Mindegy túl sok hülyeség futót át az agyamon inkább elmentem a kis barátjához gondolom nála lakik vagy már át ment az egész társaságon?.

-Oda is értem becsengetem,a barátja nyitott ajtót.

-Szia,Fanni anyukája vagyok.

-Csá,igen tudom én meg tudja az a drogos barátja.

-Igen tudom de most nem azért jöttem hogy bocsánatot kéjek .

-Hanem,talán azért hogy végre a szemembe is tudja mondani mi is vagyok vagy azt már nem meri?

-de minden önbizalommal megcsinálom ha szeretnéd,de mint ahogy mondtam nem ezért jöttem.

-Rendben.

-Fanni itt van?

-Igen,de magával ne fog beszélni az biztos csak mondom de ide hivom.

-Bebi gyere jöttek hozzád.

-Ki az már megint,ha a tesóm akkor küld el.

-Nem ez annál is durvább.

-ahh annál mi lehet rosszabb.

-Anya?-mondta Fanni majd lesokolt

-Igen,jöttem hozzád mert ma ott vártalak az iskolánál és nem találtalak ott talán máshová jársz vagy éppen be se jársz,

-Hát képzeld eltaláltad a második lesz az.-mondta majd elkezdet kunyosan mosolyogni.

-Aha,érten és akkor mit is fogsz kezdeni magaddal?

-Ne kezd megint és Andrist ne is vond ebbe bele én döntöttem igy.

-Ja persze akkor legyél olyan mint ő és hagyd ott a sulit-amint elmondta anyám ezt a mondatott ránézett Andrisra lenézően,ezért megfogtam és rácsúkttam az ajtót,és ezzel jelezve hogy mennyen el nem ment el hanem kopogott.

-Istenem meddig fog még itt kopogni?-kérdeztem Andrist,aki a hátam mögé jött és puszilgatni kezdte a nyakam.

-Nem tudom de nagyon idegesitő-Mondta Andris,magához forditótt és megcsókolt erre én vissza csókoltam és a kanapén kötöttünk ki de egy újabb kopogás halottunk de ő megszólalt szóval tudtuk hogy Pogi és barátnőjével(Kriszti).

Halikaa itt a kövi rész,nem tudom mikor fogom hozni a kövit de megpróbálom minél előbb csak nem könnyű a foci edzéseim miatt.❤️❤️

Tenger💙(Ekhoe ff.❤️)Onde histórias criam vida. Descubra agora