Başımın döndüğünü hissediyordum,karşımdaki adam tehlikeli ve bı okadarda sexi gözüküyordu.
Hayır cemre bunu düşünmenin zamanı değil!
Yarama baktım, sargı beziyle sarılmıştı ve acısıda oldukça azalmıştı.
"Korkuttummu seni?"ilk defa konuştuğunu duymuştum.
Sesinin beni bukadar etkilemesi şaka olmalıydı.
"Yok canım korkutmadın ya, puştun evladı neredeyim ben?"
Güldü.
"Benim çöplüğümdesin sarı böcek,yoksa sevmedin mi burayı"
"Götüne girsin böcek"böcekmiş.
Yine sırıttı,gamzesi vardıAyaklanmaya başladığımda gözüm karardı ve dengede duramadım.çevik bir hareketle beni kucağına aldı.
Gözlerime derince baktı.
"Lens mi,gerçek olamayacak kadar güzelde oyüzden sordum""İndir ulan beni göt"
"Tamam be, sonsuza kadar böyle kalamayız sonuçta indiricem, ama önce..."
Dudaklarıma yapıştı.
Çekilmem gerekiyodu,istememem gerekiyodu ama yapmadım.
Yıllar sonra huzuru tanımadığım bir adamın dudaklarında bulmam çok saçmaydı.Oldukça keyifli bir şekilde dudaklarımı sömürdü,hemde dakikalarca.
"Sonsuza kadar böyle kalmak istemediğinden eminmisin?"diye fısıldadığında irkildim."Sapık ,pis,tacizci it indir beni"
"İyi hadi in,in"beni yavaşça yere bıraktı ama yüzüme bakmaya devam etti.
"Ne o canım aşık mı oldun"
"Beni güldürüyosun sarı böcegim"
Cevap vermeden kapıya yöneldim,kapının kitli olabilicegini düşündüm ama açıktı.Kapıyı açtım ve son kez arkama döndüm"çok acemi bı mafyasın yakışıklı"
"O kapıdan hiç çıkmak istemiyeceğin günleri iple çekiyorum Cemre hanım"Benimle ne derdi vardı? O gün o kafede o katliamı neden çıkardı? İsmimi nerden biliyordu? Ne kadar süredir burda baygındım?
Merak ediyordum ama bunları sorgılaycak zamanım yoktu.
Okulumla,işimle ve hayatımla ilgilenmeliydim.Hayatımı dengeleyemiyordum,benim yerime çalışacak bir babam derslerimde bana yardımcı olacak bir annem yoktu.
Annem ve babam hasret duyulucak türden insanlar değildi? Onları özlemeyi derhal bırakmalıydım.
Acaba onlar beni özlüyo muydu?
Saçma düşüncelerle beraber sonunda eve varmış ve üstümü deyiştirip kendimi yatağa atmıştım.
Ben bugün ne yaşamıştım böyle?!
Yaram için bir eczaneye bile gitmemiştim.Çok kötü durumda gibi durmuyodu.
Gece lambasını kapattım.
Götümü de devirip güzel ve derin bir uykuya daldım....
Hello QueenlerimMuhteşem yazarınız yine kusursuz bı bölüm çıkardı.
Olay sarmalının nasıl ilerliyceği hakkında benim bile bir fikrim yokEsenlikle kalın celloşun kızları!
💋🙈👹👺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18
RomanceCemoşun Celloşun kürt kaşlarında boğulduğu bir hikaye Aşkın hoyrat rüzgarına kapılmış bir haşin Y kromozonu ve bir fakir ama gururlu XY kromozonunun hikayesi 💫💫💫