Sahilden sonra cellat beni eve bırakmayı teklif etmişti fakat istememiştim.
Kezban zülfinin evine geçmişti.Bu kız gerçekten azgının tekiydi.Binanın önüne geldiğimde nutkum tutulmuştu.Bütün eşyalarım kapıya atilmıştı.
Hassiktir kirayı bu kadar geciktirmiş olduğuma inanmıyorum.Eşyaları önemsemedim ve ev sahibinin dairesine çıkmak için merdivenlere yöneldim.
Ne deseydim biraz zaman verirdi? 'Abi bokunu yiyim 'desem?
'Abi gözünün yağını yiyim 'desem?Kabul etmezdi,gaddarın tekiydi.Kapıyı çaldım ama açan olmadı.
Bu sefer kendi evime gittim ve kapıyı açmaya çalıştım ama nafileydi.
MORUK KAPI KİLİDİNİ DEĞİŞTİRMİŞTİ.Sadece 3 saatliğine dışarı çıkmıştım bu kadarı fazlaydı.
Elinde yatak başlığımla aşağı inen adamdan rica ettim ve herşeyi kısa süreliğine bodruma indirmelerini istedim,tabi küçük bir meblâ karşılığında(cüzdan boş kaldı)Neredeyse akşam olmuştu ama nereye gideceğimi bilmiyordum otele param yetmezdi ,Kezban evde değildi,dedeme gidecek yüzüm yoktu.
Bi çare arayışında bankta otururken telefonum çaldı
📱CELLATKOŞKOLİKOŞKOMMM📱AAAAAAAAAAA
NE YAPMALIYIM , AÇMALIMIYIM,YOKSA NAZ MI YAPMALIYIM?
NE NAZI GÖTÜNÜ KOYCAK ÇEKYATIN YOK SÜLÜK¡¡¡¡"Alo cemre"
"Efendim özgür"
"Aslında kendimi biraz yanlız hissettim.1 çift mavi göz bana iyi gelir diye düşündüm,tabi eğer müsaitsen?"
"Eee, şey yani benim ev şey oldu, neyse yani buraya gelmek istiyceğini düşünmüyorum"
"Ben senin gelmenden bahsetmiştim aslında maviş, istersen seni alabilirim,geç oldu sonuçta."
"Olur aslında, benim evin ordaki parkta beklerim seni"
Bekliyorum diyemezdim,öğrenirse büyük rezil hissederdim.
"Tamam 20 dakikaya ordayım maviş"Otur şimdi yarım saat velet parkında cemre.Bu gece ondamı kalacaktım,kalmassam ne yapardımki gece yarısı sokakta‽
...
Cellat sonunda gelmişti.
Arabası son modeldi,muhtemelen bindiğim en pahalı arabaydı."Bekletmedim değilmi?"
"Yok yok yeni geldim bende."
He bende mbappe
"Keyifsiz gözüküyorsun""Yoo iyiyim"
"Neden gizliyorsun cemre"
"Neyi gizliyorum cellat,asıl sen sürekli bişeyleri gizliyorsun"
Girdiğim stresle sesim yükselmişti.Ağlamak istiyordum ama olmazdı.
"Sakin ol,biliyorum zor zamanlar geçirdin ve geçirmeye devam ediyorsun,ama söylesene cemre bu gece gerçekten gelmeseydim ne yapıcaktın burda?"
Evden atıldığımı nereden bildiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.Ne diyebilirdimki bende bu gece ne yapıcağımı bilmiyordum.
Hissettiğim utanç ve zavallılıkla gözlerim doldu."Yapma bunu cemre,ağlamana dayanamam,özür dilerim.Seni küçük mü düşürdüm? Sakın böyle hissetme!Tamam,seni yargılamıyorum seni sadece mutlu etmek istiyorum."dedi ve arabayı evine doğru sürmeye başladı.
Sırf bana biraz kızdı diye mızmız kızlar gibi ağlamaya başlamıştım ve bu onu üzmüştü.
Garip hissetmiştim,ağlayışım bı adamı üzmüştü.O beni konuşturmak için gidene kadar saçma sapan sorular sormuş ve tekrar tekrar özür dilemişti ama ben hiç konuşmamıştım.
Eve girdiğimizde yorgun hissediyordum,evide en az arabası kadar abartılı ve güzeldi.
"Ne yapmak istersin film izlemek,yemek yemek,konuşmak?""Uyumak, uyumak istiyorum."
"Tamam ozaman,hemen ilerde misafir odası var senin için hazır."
"Sağol ama yarın gidicem biliyorsun değil mi? Çok uzun kalamam burda"
"Sonra konuşuruz bunu,şimdi güzelce uyu"
"Neden sorduğum her sorudan kaçıyorsun!?"
"Alacağın cevapların seni üzmesi ihtimali olabilir çünkü,ve ben buna izin vermem.Sadece beklemeni ve sırtını bana yaslamanı istiyorum güzelim. Anla beni lütfen"
"Sen kimsin ki be!İsminden başka bişey bilmiyorum.Hayatımı sana bırakmamı nasıl isteyebiliyorsun?"
Konu yarın gidicek olmamdan tamamen uzaklaşmıştı.
Şuan ona sarılıp uyumaktan başka birşey istemiyordum ama istemsizce tartışmaya başlamıştık.
"Bütün mesele bu zaten. Beni tanıdıktan sonra yanımda durmak istemiyecek olman.Seni istiyorum cemre. Herşeye rağmen istiyorum.
Zorlaştırma bizi,Yorma bizi,olmazmı"Yalvarır gibi konuşuyordu, güven problemini aşmış değildik ama onu daha fazla böyle görmeye dayanamadım.
Yavaş adımlarla yanına yaklaştım ve elini tuttum.Odaya doğru el ele yürümeye başladık.Yüzünde şaşkınlıkla karışık bir gülümseme oluştu.
Birlikte yatağa girdik ve yorganı üstümüze çektik.Vücutlarımız birleşmişti. Bu zamana kadar hiç bu kadar huzurlu hissedip hissetmediğimi sorguladım.
"Seni deli gibi öpmek istiyorum.İzin verirmisiniz sayın sarı hanımefendi?"
"Elbette siyak beyefendi"
...
AY BU CEMRE KARISININ KARARSIZLIK ŞAKO MU????
Her neyse zekiyiz,güzeliz,çıtırız ve helaliz.
Hayırlı readlarrrrr🔪🐄❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18
RomanceCemoşun Celloşun kürt kaşlarında boğulduğu bir hikaye Aşkın hoyrat rüzgarına kapılmış bir haşin Y kromozonu ve bir fakir ama gururlu XY kromozonunun hikayesi 💫💫💫