Gözlerimi sevdiğimle beraber uyuduğumuz yatakta açtım.
Harika hissediyordum.Ne gitmem gereken işim,ne de olmayan evim s###mde değildi.
Fakat özgür yanımda değildi.
Yataktan yavaşça çıktım.Evin odalarında gezinmeye başladım ama Deniz yoktu.Belki işi çıkmıştı ve gitmişti.
Onu beklemeli miydim?
O gelmeden çıkmayı seçtim ve hazırlandım.
Dağılan saçlarımı düzelttim.Öpüşmekten şişen dudaklarımı kapatmaya çalıştım ama pek mümkün gözükmüyordu.Cellat öpüşmekten ileri gitmemişti.Dün gece yaşananların cinsel bir tarafı kesinlikle yoktu tamamen duygusaldı...
En son telefonumu alıp cellata bir mesaj attım.
"Teşekkürler özgür,herşey için"Asonsörde inerken hala heycanlıydım.
Şu herkesin bahsettiği kebelekler bendede uçmaya başlamıştı.
Hava biraz soğuktu ama sorun değildi .
Önce işyerine gidip alabilirsem avans alacaktım,sonrada ev arayacaktım.Hızlı adımlarla yürürken ensemde bir nefes hissettim arkamı hızla dönmek isterken kasığıma bir bıçak saplandı.
...
Ağrıdan duramıyordum uyanıkmıyım bilmiyordum,belkide bir rüyanın içındeydim.Bembeyaz bir odada,bembeyaz bir yataktaydım.
Üstümde saten,mini bir gecelik vardı.Heryerim ortadaydı.Yaram dikilmiş ve sarılmıştı ama acıdan ne hareket edebiliyordum ne de olanları sorgulayabiliyordum.
Kapı sertçe açildı ve içeri iri cüsseli 2 adam girdi.Korkunç gözüküyorlardı ve beni tek lokmada yutabilirlerdi.
Sağdaki bana yaklaştığında"Uzak durr!!"diye çığlık attım.İfadesiz olan adam bana bir zarf uzattı ve geri çekildi.
"Patron karşı odada seni bekliyor olucak"Bişey dememe müsade etmeden odadan çıktılar.
Zarf oldukça eskiydi ve sararmıştı
Alt köşesinde tarih yazıyordu.31/04/2006
Bu tarihlerde yeni doğmuş oluyordum.
Zarfı yırtarak açtığimda çokça toz çıkmıştı.Daha önce hiç açılmamışmıydı?Kağıdı çıkardım ve okumaya başladım.Bu bir sözleşneydi.
Okuduklarımla dünya başıma yıkılmıştı sanki.Tir tir titriyordum.
Bu benim daha bebekken Necmettin Cellat'a 500.000 dolara satıldığım bir sözleşme makbuzuydu.En altta annemin imzasını gördüğümde o bıçağın kalbime saplanması için nelerimi vermezdim diye düşündüm.
Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum.Ben özgürün ailesine yıllar önce satılmıştım.Özgürün benim hakkımda bütün bilgilere sahip olması,cellatların özel okulunda kolayca burs kazanmam,Annemin beni hiç sahiplenmemesi...
Herşey yerine oturuyordu ama ben hiç birini kabul etmek istemiyordum.
Hıçkırarak ağlıyordum ,cellat beni hiç sevmemişti ,benimle olmak zorundaydı sadece hayatım,ailem,yaşamım hepsi koca bir yalandı ve bende bu yalanın piyonuydum.
Yaram oluk oluk kanıyordu ve iğrenç bir durumdaydım.
Koridordan ağlayışımı bastıracak sesler yükseldi."HEPİNİZİ BU ÇÖPLÜKLE BERABER CAYIR CAYIR YAKICAM!!!"
Bu ses Denizden başkasına ait değildi....
Hii!! cellatın kızları 10.bölümle birlikte 1.miladımız kutlu olsun🎉Sınav haftasından yeni çıktım ve sınıfta kalıyom.
2.sınavları kurtarmam gerek sık bölüm yazamıycam😔😔.Mutlu ve slay kalın💋❤️🍒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18
RomanceCemoşun Celloşun kürt kaşlarında boğulduğu bir hikaye Aşkın hoyrat rüzgarına kapılmış bir haşin Y kromozonu ve bir fakir ama gururlu XY kromozonunun hikayesi 💫💫💫