11.bölüm:KIRGIN PUSİLER

127 5 1
                                    

Duyduğum bağrışmalar beni korkuturken, cellatın sesi beni ilk kez rahatlatmamıştı.

Odanın kapısını sertçe açıldı ve içeri közleri kıpkırmızı saçı başı dağınık bir adam girdi. Deniz...

"Cemre!"
Sesinde korku vardı.Yanıma hızlı adımlarla yanaştı.Ve tam bana dokunucakken"Yaklaşma bana!"diye bağırdım.
Beni bulduğu için gülen gözlerini hayal kırıklığı kapladı.
"N-neden güzelim"

"Daha fazla yalan dinlemeyeceğim.Çıkarın beni burdan!Çıkarın"

Ağlayarak beni çıkarmaları için bağrıyordum ki içeri 1 adam daha girdi ve peşinden birkaç koruma daha.
Adamın yaşı 20leri geçkindi.keskin yüz hatları,korkutucu gülüşü ve iri cüssesiyle bana bakıyordu.
"Çıkmakmı istiyorsun küçük hanım?"

"E-evet"

Cellat arkasını hızla döndü ve adama doğru yürüyüp yüzüne büyük bir yumruk geçirdi.Adamın korumaları Cellatı tutup yere çökmesini sağladı.
Özgür kalkmak için çabaladı ama nafileydi.

Elebaşı olduğunu tahmin ettiğim adam yavaş adımlarla yanıma yaklaştı.
Elinin tersini yanağıma yaklaştırdı ve okşadı.
"Dokunmaya devam edersen seni çok pis inletirim GÖT LALESİ!!!!"Deniz delirmiş gibi görünüyordu.

Korumalar denizi sürükleyerek dışarı çıkardılar.Cellatın sesleri hala geliyordu.
Küfürleri yanımdaki adamın çenesinin kasılmasına neden oldu.

"Oldukça terbiyesiz biri değil mi?"

"Boş konuşmayı kes ve beni özgür bırak."

"Zaten özgür olduğunun farkında değilsin galiba güzelim"

Hakikaten beni burda tutan hiçbirşey yoktu ama yaralı olduğum için yerimden kıpırdayamıyordum.
Farkındalıkla beraber yüzüm düştüğünde çenemden tuttu ve yüzümü kaldırdı.

Kafamı hızla çevirdim."Hemşireyi çağırın hanımefendinin pansumana ihtiyacı var!"

"Ben miyim o hanımefendi¿"
Kıkırdadı.
"Elbette"

"Şuan hiç formumda değilim dev bey.
Ama illaki beni neden bıçaklayıp kaçırdığınız öğrenip burnunuzdan getiricem."

"Sizinle daha çok zaman geçirmek demek bu.Harika"dedi ve yatağın kenarından kalkıp odadan çıktı.

...

Yatakta öylece uzanmış dışarıyı seyrediyordum.
Burdan gitmek istiyordum ama sağlığım hiç iyi değildi ve bu imkansız gözüküyordu.

Adamlar arada bir yanıma uğrayıp yemek ve su veriyor yaramı kontrol ediyorlardı.
Hizmetlerini sertçe reddediyordum,verdiklerini yemiyor, içmiyor,vücüduma dokunmalarını istemiyordum.
Aslında erkeklerin bana dokunması beni hep rahatsız etmiştir.Onun dışında...

Ondan nefret etmeye çalışsamda başarılı olamıyordum.Hatta özlemiştim bile.
Salak gülünsememle denizi düşünürken saatin geç olduğunu farkettim.
Odada bir saat bile yoktu.
Ama tahminen saat 9-10 arasıydı.

Gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

...

Yakınımda ki bir adamın hızla nefes alıp verişiyle uyandım.

BU CELLAT'TI!!!!

"Lütfen bağırma bebeğim. Yada bağır ne istiyorsan,sen her ne istiyorsan o"
Cümlesini bitirmesiyle beni kucaklayıp odadan çıkarması bir oldu. Uyku sersemliği ve şaşkinlıkla hiç bir tepki varmedim, Özgür yarama hassas davranarak beni yavaşca odadan çıkardı. Evin koridoru boyunca dizlerininin üstüne çökmüş olan korumalar vardı.DEV BEYİN KORUMALARI!
Başlarındada Özgürün adamları vardı.Ağzım açık kalmıştı.

Adamların arasından öylece çıkıp gittik ve kapıda gördüğüm onlarca arabayla bir kez daha şaşırmıştım.
İlk kez konuştuğumda"Altı üstü 500.000dolar bu kadar tantanaya gerek varmıydı?"

"Yapma böyle nolur yapma."

Beni nazikçe arabaya yerleştirdi.Aradan Özgürün adamlarından biri biri cellata doğru yaklaşıp"ne yapalım efendim?"dedi.

"Bitirin."

Adam kafasını sallayıp uzaklaştı.Cellat sürücü koltuğuna geçti ve arabayı çalıştirdı.
Bizim hareket etmemizle Köşkten onlarca kurşun ve patlama sesinin gelmesi bir oldu.Olduğum yerde irkildim.

Cellat herkesi öldürmüştü...
Peki ya Dev adam?Oda ölmüşmüdürki?

"Cellat"

"Söyle bitanem."

"Patronları,onların patronlarıda öldümü?"

Cellatın elleri direksiyonu daha fazla kavradı.Çenesi kasıldı"Neden soruyorsun?Neden umrunda?"

"Tamamen kurtulup kurtulmadığımı merak ettim sadece!!Artık daha fazla hırpalanmaya mecalim yok çünkü?"

"Bebeğim,kim sana ne yapabilir. Bu konuda tedirgin olma. Sana bunu söylemiştim."

"Bilmiyorum farkındamısın ama ben vurulup kaçırıldım ve günlerce tutsak edildim. Şimdi sen gelip sana birşey yapamazlar mı diyorsun?? Güvenmemi beklemiyorsun dimi?!"

"Evet bekliyorum. Babamın yaptığı saçma sapan pazarlıklar umrumda değil. Sen kimseye ait değilsin Cemre!
Nerde durmak istersen orada durursun.Ama benim olman ve yanımda kalman tercihim."

"Babanın yaptığını madem desteklemiyorsun neden peşimdesin sürekli?Lütfen.Lütfen bu seni son görüşüm olsun."

"Bunları söyliyceğini tahmin ediyordum zaten,sana bir ev ayarladım. Herşey hazır. Sana kirada yardımcı olmamıda istemiyeceksin.Biliyorum.Tamam,Sen nasıl istersen"

Hiçbişey söylemedim.Beni eski evime yakın bir mahalledeki eve bıraktı.Arabadan indiğimizde bana vedalaşabilirmiyiz diye sordu. Bende bunu belli etmesemde büyük bir istekle kabul ettim ve öyle bir sarıldık ki sanki ona aitmişim hep ona aitmişim gibi hissettim.

Ayrıldıktan sonra tek kelime etmeden eve geçtim.Her yeri dayalı döşeliydi.Çok büyük değildi.

Hiçbişey umrumda olmayarak kendimi koltuğa attım.
Gözumden akan bir damla yaşa engel olamadım.

Biz bitmişmiydik?Gerçi hiç başlamışmıydık?

...

Ay yoruldum yeto
Haftaya görüşürük💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin