day#4

481 8 16
                                    

Zırrrrrrrrrr🕗

Saat 8mi olmuştu? O kadar yorgundumki günlerce uyusam yorgunluğum geçmez gibiydi.
Yine istemeye istemeye hazırlanmaya başladım.

Ama iş için değil okul için.Lisemi, çalışmak için açığa almak zorunda kalmıştım.%100 burslumla özel okulda okuyordum.
Okulun sahibi ülkenin önde gelen kürt aşiret  şirketlerinden biriydi.
Cellatlar aşireti.
Oldukça kroca bir aşiret gibiydi.

Bugünde her sınav dönemi olduğu gibi sınav için okula gidip ordanda işe gecicektim.
Edebiyatt!!
Nefret ederdim.Ama genel olarak derslerim hem iyiydi.

Okul formamı giyip evden çıktım.

Okul evimin biraz ilerisindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul evimin biraz ilerisindeydi.
Okula gitmediğim için hiçbir ögrenciyi tanımıyordum.sadece birkaç kızla konuşuyordum.

Okula vardığımda kapıda gülsema hocayı gördüm ve başımla selam verdim.Blirgin hatları ,dolgun ve kırmızı dudaklarıyla oldukça alımlıydı.

Selamıma karşılık vermedi ve kafasını kibirli bişekilde çevirdi.

Egolu orusbu.

Sınav olucağım sınıfa girdim ve sırama yerleştim.
Bunak Mustafa(edebiyat hocası) kağadı önüme bıraktı ve gitti.
Soruları hızlıca çözdüm ve son konturollerimi yapıp kağadı öğretmen masasına bıraktım.

Çabuk bitirdigimden olsa gerek bunak Mustafa bana ters ters baktı.Ben senmiyim kırışık moruk!!!

Müdür yardımcısına sormam gereken birkaç soru vardı.İki müdür yardımcısı vardı biri gülsema hoca biriyse Zehra hoca.

Sabahki kibrinden dolayı gülsema hocaya gitmek istemedim.zehra hocanın kapısını çaldığımda ses gelmedi,kapıyı zorladım ama kilitliydi.
Hasss ya!!
İstemeyerek de olsa gülsema hocanın odasına gittim.Kapıyı çalma gereği duymadan açtığımda gördüğüm şeyle affalladım.

Benim kürt mafyayla 🌹sema hoca büyük bir şehvetle öpüşüyorduuuu?!?!?!?!?

Ben girdimde hızlı bir hareketle birbirlerinden ayrıldılar.

"Sen ne cürretle kapıyı çalmadan giriyosun odama!"

Libido insanda sinir yapıyordu heralde

"B-Birşey sorucaktım hocam ,ama herneyse ben gitsem iyi olur"
Hızlı adımlarla koridorda yürümeye başladım.

Bu iğrenç görüntüyü aklımdan nasıl silecektim!?

Aynı hızda eve geldim ve ilk iş bir duş alıp üstümü deyiştirdim sade bir etek ve crop giydikten sonra koltuğa oturdum ve telefonumu kontrol ettim.

Hiç mesaj yoktu sadece bimcell'den para kesildiği hakkında bir mesaj vardı.

Fakirlik gerçekten başa bela tiktokır mı olsam acaba?

Bu fikirle kendime güldüm ve dışarı çikmak ayaklandım,tam o sırada kapı çaldı.

Benim kapımı ya para için kiracı yada arasıra yemek getirmek için Saliha teyze çalardı.

Kapıyı açtığımda yutkundum.

Babam!!!!!

...
Hello Queenlerim

Yazacak pek bişeyim yok sonraki bölüm biraz farklı olucak gibi

I love you sizi 🌯👅🗿

Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin